Toksyczny związek

1. Data: 2004-05-23 06:25:16

Temat: Toksyczny związek
Od: "Johnson" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieliście coś takiego ??
Jak się z tego wyzwolić?

--
JOHNSON :)

2. Data: 2004-05-23 08:41:33

Temat: Re: Toksyczny związek
Od: Proximus <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 5/23/2004 8:25 AM, Użytkownik Johnson napisał:
> Mieliście coś takiego ??
> Jak się z tego wyzwolić?

Nie precyzujesz co masz na mysśli mówiąc "toksyczny związek". Według
mnie rozwiązanie jest tylko jedno: zerwać raz na zawsze.

Oczywiście łatwo mi się mówi, na szczęście nigdy nie miałem takiej
sytuacji...

--
Proximus

3. Data: 2004-05-23 08:46:20

Od: "Artur 'ati' Mikula" <a...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mieliście coś takiego ??
> Jak się z tego wyzwolić?

skonczyc - po prostu

pzw. Artur

4. Data: 2004-05-23 09:40:19

Od: "redart" <r...@w...op.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Johnson" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Mieliście coś takiego ??
> Jak się z tego wyzwolić?

Jak nie ma dzieci - skończyć (ale może jednak leczyć ?)
Jak są dzieci - leczyć (ale może jednak skończyć ?)

5. Data: 2004-05-23 10:09:34

Od: "Johnson" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
chodzi mi o to, ze jestem wewnętrznie rozdarty. Z jednej strony chcę to
kontynuować, a z drugiej jest mi bardzo źle.
Chciałem skończyć już wielokrotnie, ale moja głowa mi nie pozwala. Ciągnie
mnie do niej. To tak jak zły nałóg.

--
JOHNSON :)

6. Data: 2004-05-23 10:33:32

Od: "Johnson" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko ja tej mojej pięknej teorii nie potrafię wcielić w życie :(

--
JOHNSON :)

7. Data: 2004-05-23 11:21:22

Od: "redart" <r...@w...op.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontynuować, a z drugiej jest mi bardzo źle.
> Chciałem skończyć już wielokrotnie, ale moja głowa mi nie pozwala. Ciągnie

Usiądź sobie wieczorkiem i zacznij sobie wyobrażać, że ta druga osoba
zaczyna się starzeć. Że zaczyna chorować. Że pojawiająsię na niej wrzody
a z wnętrzności zaczynają wychodzić robaki. Poczuj, jak wtedy pachnie.
Pomyśl, że miałbyś ją teraz polizać.

A potem klaśnij w ręce i pozwól by ten koszmar się rozwiał i zrób
sobie dobrą, mocną herbatę.

Zrób to ze szczerym zaangażowaniem.

8. Data: 2004-05-23 12:14:24

Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieliście coś takiego ??
> Jak się z tego wyzwolić?
>
> --
> JOHNSON :)

Malo informacji.
Ale ogolnie moge powiedziec tak:
odejsc od tej osoby i stworzyc nowy zwiazek zdrowy lub uzdrowic siebie i tym
samym zwiazek dotychczasowy.

Pozdrawiam Hubert.

9. Data: 2004-05-23 12:23:22

Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kontynuować, a z drugiej jest mi bardzo źle.
> Chciałem skończyć już wielokrotnie, ale moja głowa mi nie pozwala. Ciągnie

Mysle, ze tutaj przydaloby sie odpowiedziec sobie na pytania: co takiego
powoduje ze chcesz kontynuowac ten zwiazek? Czyli czego bys chcial doswiadczac
w zwiazku? I co takiego konkretnie powoduje ze jest Ci w tym zwiazku zle? Czyli
co Ci przeszkadza i czego Ci brakuje? Po takiej analizie moze byc latwiej albo
podjac jakies dalsze decyzje albo porozmawiac otwarcie z partnerka na temat
oczekiwan kazdego z Was wobec tego zwiazku i czy jest wspolnota interesow.

Pozdrawiam Hubert.

10. Data: 2004-05-23 12:31:22

Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubert" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
temat
> oczekiwan kazdego z Was wobec tego zwiazku i czy jest wspolnota interesow.

Obawiam się, że tak do końca to nie wiem. Jest wiele przyczyn.
Pewnie boję się samotności - choć przy niej czasem czuję się strasznie
samotnie.
Jestem też tradycjonalistą i czuję się związany słowem, które dałem
zawierając małżeństwo.
I jeszcze jest pociąg fizyczny.
A brakuje mi bardzo wiele ...

--
JOHNSON :)

test percepcji i rozumienia naukowego tekstu z zakresu psychologii
mam goraca prosbe do ludzi na tym forum
Nieśmiałość
problem z negatywnymi emocjami
jąkanie