Re: Tolerancja z nietolerancja razem wziete

From: "amber" <a...@N...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Tolerancja z nietolerancja razem wziete
Date: Sat, 29 Jun 2002 12:02:21 +0200

Użytkownik Magdalena Nawrocka

> Chodzi przecież właśnie o to dobro drugiego
> człowieka.

Hmm... a mnie sie wydaje, ze wlasnie takie podejscie prowadzi do tej
tolerancji, ktora tak Cie oburza ;-) Imo, przede wszystkim wlasne dobro,
calkowita akceptacja siebie, milosc wlasna i nie przejmowanie sie innymi, bo
tylko akceptujac siebie, nie krzywdzac, jestesmy w stanie dac to samo innym.
Jest takie ladne powiedzenie: strategia dla swiata rodzi sie w domu. Chcac
zmienic cokolwiek w swoim otoczeniu powinnismy zaczac od siebie. Nie wiem,
czy zauwazylas, ale im ktos jest bardziej wymagajacy, surowy dla siebie, tym
samym wymaga wiecej od innych, nie pozwala im na bycie soba, wie lepiej, co
jest dobre dla innych i jacy oni powinni byc.

pozdrawiam
amber