Tominku!

1. Data: 2004-12-21 20:43:08

Temat: Tominku!
Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

Z okazji twojego swieta zycze ci gory wafelkow i lodow, obficie podlanych
coca cola.

Oraz aby Bluzgie poddal sie operacji na cycki i vagine, on tak cie kocha, ze
sadze iz dla niego to bedzie sama przyjemnosc. To jedyny sposob na spotkanie
kobiety twoich marzen ( chyba, ze wolisz blondynki).

Cieplutkie okolicznosciowe usciski,

Kaska

1. Data: 2004-12-21 21:34:19

Temat: Re: Tominku!
Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
> Cieplutkie okolicznosciowe usciski,

To "ciepło" nie kojarzy mi się z porannym
promieniem słońca. Uścisk - owszem. Ucisk.

1. Data: 2004-12-21 21:38:22

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pyzol" <n...@s...ca> napisał w wiadomości
>
> To "ciepło" nie kojarzy mi się z porannym
> promieniem słońca. Uścisk - owszem. Ucisk.

Chociaż cholera wie ... Przeczytałem posta poniżej ;)

1. Data: 2004-12-22 23:00:23

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oraz aby Bluzgie poddal sie operacji na cycki i vagine, on tak cie kocha, ze
> sadze iz dla niego to bedzie sama przyjemnosc. To jedyny sposob na spotkanie
> kobiety twoich marzen ( chyba, ze wolisz blondynki).

Tego sie wlasnie obawialem. Drzalem, aby ta informacja nie dotarla do
mnie ze swiata zewnetrznego, abym zawsze traktowal ja jak psychotyczne
rojenie, jak mare jaka. Lecz nie udalo sie. Dzisiaj sprawdzily sie
najbardziej pesymistyczne przewidywania. Delikatnymi kobiecymi palcami
wstukane zostalo potwierdzenie moich najkoszmarniejszych snow.

Ze kobiety to to samo, co faceci, -siusiak +pipka +cycki.

1. Data: 2004-12-23 01:27:12

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pyzol" <n...@s...ca> wrote in news:32rg6sF3p978nU1@individual.net:

> Cieplutkie okolicznosciowe usciski,

Dziekuje.
Prawie sie rozkleilem;)

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@p...tv albo [zaGGadaj - 1209534] albo
[skype:kominek]

Moja fotka:
http://kominek.uczucia.com.pl

Psychoterapia- pare pytan
Niech to CHUJ!
zwiazek z mezatka.... moj problem.
Kupie Psychologie Ogolna. Tomaszewski jak najnowsza (chyba 1995)
cos nowego - cos starego