Re: Tomku Wilicki-opuść tą grupę-prosimy Cię!!!!!

1. Data: 2008-02-03 12:10:29

Temat: Re: Tomku Wilicki-opuść tą grupę-prosimy Cię!!!!!
Od: " turpin" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Można się na Tomka wkurzyć bezmiernie, co mi się, wstyd przyznać, zdarzyło na
okoliczność wygryzienia z grupy Krzysia Suzuki, ale zważ, że chłop ma pasję i
choć jest cokolwiek upierdliwy i monotematyczny, zachowuje się na ogół
kulturalnie. Pisze gramatycznie, prawidłowo wstawiając znaki
interpunkcyjne. Nie reprezentuje typa klasycznego trolla a la np. niejaki
aaron2004 czy szlachcic, z forów medycznych GW. Na swój sposób ubarwia
grupę, a jak się komuś nie podoba, może po prostu nie czytać jego postów, bo
współczesna technika komputerowa to umożliwia.

Jak to pisał Wieszcz: 'w rewolucyjach konieczni dziwacy'.

2. Data: 2008-02-03 13:24:19

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " turpin"

> a jak się komuś nie podoba, może po prostu nie czytać jego postów, bo
> współczesna technika komputerowa to umożliwia.

A co z tymi którzy przychodzą na grupę po poradę lekarska?
A dostają od Tomka Wilickiego pseudo-medyczne wynaturzenia.
Napisane jak podajesz poprawna gramatyka.
Co bedzie jak ktoś weźmie sobie do serca te jego porady?

Pozdrawiam
Cancer
(znak zodiaku)

3. Data: 2008-02-03 13:39:29

Od: "Samanta Warsińska" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cancer <c...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Cancer
> (znak zodiaku)
>
> Uważam ,że każdy ma prawo wypowiada się na grupie dyskusyjnej i właśnie
chcę zaprotestowac i oddac swój pozytywny głos , aby obronic Tomka
Wilickiego. Jak miałam problem zdrowotny to wielu grupowiczów nie
podchodziło często do moich problemów poważnie, pisali jakieś bzdury a
często zaczynali kłócic się między sobą , wcale nie zważając na mój
problem!!! a Tomek zawsze dawał rady i to często skuteczne!!! Tak , Tak , bo
poradził ,mi na kołatanie serca kurację magnezem, wit.B, potasem i czuję się
dużo lepiej!!! Starał się chociaż pomóc , a nie udzielał głupich rad w
stylu "idż do lekarza" to jest przecież oczywiste, piszemy tu na grupę , aby
poczuc wsparcie i miec nadzieje , ze może ktoś wpadnie na coś co może pomóc
lub miiał podobny problem. więc komu przeszkadza ktoś na grupie ,to niech
nie czyta odpowiedzi tej osoby, jak ja nie czytam postów od "optymalnych"
Każdy ma prawdo tu byc i dyskutowac, to jest grupa dyskusyjna!!!!

4. Data: 2008-02-03 16:00:55

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Samanta Warsińska wrote:

> [...]
> "optymalnych"
> Każdy ma prawdo tu byc i dyskutowac, to jest grupa dyskusyjna!!!!

Naprawdę bardzo, bardzo się cieszę że kuracja pomogła :)

ps. powoli powoli tworzę nową witrynę internetową, można na niej poczytać
między innymi dlaczego tak "uparłem" się na ten magnez:

http://www.nerwica.vegie.pl/niedobor_magnezu.html

A tu jedna z głównych przyczyn niedoborów - porównanie zawartości substancji
odżywczych w chlebie białym (jaki jemy teraz) a razowym, jaki jadło się
powszechnie w przeszłości:

http://www.nerwica.vegie.pl/chleb_bialy_a_razowy.htm

Podrzucam jako ciekawostkę. Oczywiście nie chodzi tylko o chleb, ale ogólnie
o produkty spożywcze które kupujemy obecnie w sklepie, chlebek jest tylko
przykładem

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

5. Data: 2008-02-03 17:05:48

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Samanta Warsińska"
> [...]
> podchodziło często do moich problemów poważnie, pisali jakieś bzdury a
> często zaczynali kłócic się między sobą , wcale nie zważając na mój

Każdy ma prawo do dyskusji.
Nikt nikomu nie zabrania dyskutować.
Ale proszę rozróżnij dyskusje od porad medycznych.
O to właśnie chodzi, ze Wilicki nie dyskutuje, a doradza.
Jego porady, i jak nazywa diagnozy opiera na niesprawdzonych informacjach
zaczytanych na dziwnych i kontrowersyjnych stronach.
Jego rady na temat magnezu i witamin sa niczym nie uzasadnione.
Nie podał nawet jednego choćby małego dowodu i nie poda, bo takiego dowodu
NIE MA !!!
Nie dziw sie, ze rozsądny człowiek po przeczytaniu o twoich problemach z
sercem wysyła Cie do lekarza.
Nawet lekarz na forum nie odważy sie stawiać diagnozy, może co najwyżej
sugerować.
Wilicki jak widać świetnie zdiagnozował twoja chorobę-))
A może tobie sie tak tylko wydaje co?

> [...]
> nie czyta odpowiedzi tej osoby, jak ja nie czytam postów od "optymalnych"
> Każdy ma prawdo tu byc i dyskutowac, to jest grupa dyskusyjna!!!!

To jest grupa dyskusyjna sci.medycyna
Każdy ma prawo tutaj dyskutować, ale na temat.
Jak chcesz dyskutować o jasnowidzeniu, zabierz Wilickiego na grupę pl.
jasnowidze.i głupie pierdzenie.pl. i tam dyskutujcie sobie do woli.

Pozdrawiam
Cancer
(znak zodiaku)

6. Data: 2008-02-03 19:15:30

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-02-2008 o 17:00:55 tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> http://www.nerwica.vegie.pl/chleb_bialy_a_razowy.htm

Chleb biały ma 18 % białka? Razowy 33 % białka? Na sto gram produktu w
dodatku? A w kilogramie to już inny procent? Czy moze kromeczka chleba
razowego 100 gram pokrywa 33 % dziennego zapotrzebowania na białko? Trzy
takie kromki i już dzienne zapotrzebowanie na bialko pokryte? Skąd masz te
dane?
Tomku, interesujaco czasem piszesz, chetnie bym z Tobą podyskutował, ale
nie mam czasu. Niekiedy masz trochę racji w tym, co piszesz, często bardzo
sie mylisz.
Do tej pory nie sądzilem, że jestes aż takim ignorantem.

--
Pozdrawiam. Janusz.

7. Data: 2008-02-03 20:03:08

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> Chleb biały ma 18 % białka? Razowy 33 % białka? Na sto gram produktu w
> dodatku?

przecież wyraźnie napisałem, procent dziennego zapotrzebowania. Geez, co ja
z wami mam...

a widział kiedy kromkę która waży 100 gram?

Dane z www.nutritiondata.com - rozumiem, że to stronka wyjątkowych jak
raczyłeś określić ignorantów i zapewne jak dodają niektórzy inni uczestnicy
grupy debili, podobnie jak ignorantami i debilami są wszyscy dietetycy na
świecie którzy krzyczą, że mamy gigantyczne w stosunku do potrzeb spożycie
białka.

Owszem. 1/3 kilogramowego chleba razowego pokrywa dzienne zapotrzebowanie na
białko, pod warunkiem że uzupełni się brakujące aminokwasy egzogenne -
chleb nie ma cudownego 100% składu. Z ciekawostek, 2 jajka wystarczą w
zupełności aby pokryć dzienne zapotrzebowanie na białko dorosłego,
prowadzącego normalny tryb życia człowieka -
http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c201o.ht
ml a w razie
wątpliwości proponuję przyjrzeć się diecie kulturystów czy sportowców.

Uczą tego nawet nie na medycynie, ale w każdej porządnej szkole podstawowej.
Skoro tego nie wiedziałeś... cóż, mam nadzieję że nie jesteś lekarzem.

ps. białko na tej stronce to to pod "protein"

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl . Nie jestem lekarzem :)

8. Data: 2008-02-03 20:12:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

Janusz Kornaga wrote:

> [...]

białko, pod warunkiem że uzupełni się brakujące aminokwasy egzogenne -

(ciach, kasuję poprzednią wiadomość do której zakradł się błąd) Dzienne
zapotrzebowanie na białko u dorosłego człowieka to jakieś 60 gram, o ile są
dobrze dobrane aminokwasy egzogenne. Wszystko powyżej tej wartości w
zasadzie zaczyna szkodzić.

9. Data: 2008-02-03 20:24:58

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-02-2008 o 21:12:09 tomek wilicki <t...@w...pl> napisał(a):

> Owszem. 1/3 kilogramowego chleba razowego pokrywa dzienne
> zapotrzebowanie na białko

Podobno wychudzony jesteś. :)
Chleb ma tylko kilka procent białka, najlepsze miesa, wedliny, sery maja
kilkanascie, do 20 % bialka.

--
Pozdrawiam. Janusz.

10. Data: 2008-02-03 20:52:37

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga wrote:

> Podobno wychudzony jesteś. :)

niezupełnie. Ściślej rzecz ujmując, trzymam wagę jak przystało na sportowca
wyczynowego. Fakt że "trochę" się przez parę ostatnich lat zapuściłem
robiąc jako admin serwisów internetowych, ale jakieś 5 kg więcej i będzie
idealna waga.

> Chleb ma tylko kilka procent białka, najlepsze miesa, wedliny, sery maja
> kilkanascie, do 20 % bialka.

pierwszy z brzegu, chleb włoski - cokolwiek to znaczy

http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c21G9.ht
ml

8.8% białka (procentowa zawartość w wyrobie), w praktyce 600 gram tego
chleba pokrywa 100% dziennego zapotrzebowania ilościowo (nie jakościowo)

http://www.nutritiondata.com/facts-C00001-01c21GA.ht
ml

wieloziarnisty z dodatkiem całych ziaren, już lepiej - prawie 14% białka,
370 gram chleba pokrywa dzienne zapotrzebowanie

http://www.nutritiondata.com/foods-01807800000000000
0000-w.html

a tu wynik z wyszukiwarki, wypieki wg zawartości białka w 100 gram wyrobu

--
. Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl . Nie jestem lekarzem :)

Re: Tomku Wilicki-opuść tą grupę-prosimy Cię!!!!!
Re: Tomku Wilicki-opuść tą grupę-prosimy Cię!!!!!
Bakterie odporne na antybiotyki
Nocne drętwienie uda
Zakażenie?