Re: Top Hits 01/2009 psp

121. Data: 2010-01-08 08:28:15

Temat: Re: Top Hits 01/2009 psp
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" napisał:

> To są zwykle niczym nie uzasadnione Twoje fobie. Wiesz w swoim czasie
> nie wsiadałem za kierownicę trzeźwy. A jeździłem co dzień, jednak nigdy
> o nikogo nawet się nie otarłem... To samo z prostytutkami, -
> korzystałem z ich usług wielokrotnie ale jakoś nic od nich nie
"złapałem" .

To raczej mężczyźni sami proszą się o kłopoty, wybierając bardziej
satysfakcjonującą, ale ryzykowną (więc droższą) wersję usługi "bez gumy".

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

122. Data: 2010-01-08 09:27:39

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-01-08 09:28, Aicha pisze:

> "złapałem" .
>
> To raczej mężczyźni sami proszą się o kłopoty, wybierając bardziej
> satysfakcjonującą, ale ryzykowną (więc droższą) wersję usługi "bez gumy".

Żeby było śmieszniej i tragiczniej dla teorii Ikselki - po trzeźwemu
miałem kilka kraks drogowych. - Jak również penicylina musiała być w
użyciu po "przygodzie" z normalna kobietą.

WSPOMINKI...
NIE...
Prywatna refleksja...czy trafna... ?
Re: \\~~wszystkim zakochanym...z okazji...a...bez okazji~~//
Ciekawostki.