Tort

1. Data: 2003-12-10 16:30:47

Temat: Tort
Od: "Ela.S" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję szybkiego przepisu na tort czekoladowy.

1. Data: 2003-12-10 16:56:29

Temat: Re: Tort
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-12-10 17:30:47 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Ela.S* skreślił te oto słowa:

> Poszukuję szybkiego przepisu na tort czekoladowy.

To co tu przeczytacie pokażcie osobie prowadzacej kurs:

Testy przeprowadza sie na grupie pl.test.
Zanim pozwoli Pan(i) pisac na inne grupy proponuje nauczyc się, oraz
kursantów prawidłowej konfiguracji czytnika oraz zapoznac sie z netykietą.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

1. Data: 2003-12-10 22:45:41

Od: "Betty" <n...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ela.S" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję szybkiego przepisu na tort czekoladowy.

Czesc
niektórzy nie mając nic do powiedzenia w temacie jednak są uparci i
mówią/piszą, jak pani poniżej.
Ja podam Ci link na super czarne czekoladowe ciasto, szybko sie je robi:

http://groups.google.pl/groups?q=z+wrzatkiem+ciasto&
hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UT
F-8&selm=3F08F6AE.47249039%40olypen.com&rnum=1

w razie połamania linka - połącz go...

Pozdr. B.

1. Data: 2003-12-11 08:24:18

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W razie długiego linka używaj http://tinyurl.com/ !!!!

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-12-11 08:42:05

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <br99ji$c9i$1@mex.pseinfo.pl>, Bakino <b...@w...pl> wrote:

>http://groups.google.pl/groups?q=z+wrzatkiem+ciasto
&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&
>oe=UTF-8&selm=3F08F6AE.47249039%40olypen.com&rnum=1

> W razie długiego linka używaj http://tinyurl.com/ !!!!

A w razie niezbyt długiego linka wystarczy wziąć go w trójkątne
nawiasy, o tak:

<http://groups.google.pl/groups?q=z+wrzatkiem+ciasto
&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&
oe=UTF-8&selm=3F08F6AE.47249039%40olypen.com&rnum=1>

i powinno wystarczyć. Dobrze jest tak zresztą robić zawsze w przypadku
wklejania URLów.

Władysław

1. Data: 2003-12-11 09:33:18

Od: Evunia <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 11 Dec 2003 09:42:05 +0100, na pl.rec.kuchnia, Wladyslaw Los
napisał(a):

> [...]

> oe=UTF-8&selm=3F08F6AE.47249039%40olypen.com&rnum=1>

> i powinno wystarczyć. Dobrze jest tak zresztą robić zawsze w przypadku

Niestety, u mnie ten link nadal jest "połamany", mimo nawiasów.

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-11 10:11:04

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <14fpojteef18y.umxtdn4pw25y$.dlg@40tude.net>, Evunia
<e...@u...net.pl> wrote:

&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&

> Niestety, u mnie ten link nadal jest "połamany", mimo nawiasów.

Faktycznie, sprawdziłem, nie wszystkie czytniki respektują tę
konwencję. Mimo wszystko, jest zalecana.

Władysław

1. Data: 2003-12-11 10:37:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 11:11:04 +0100, Wladyslaw Los
<w...@o...pl> wrote:

&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&

>Faktycznie, sprawdziłem, nie wszystkie czytniki respektują tę
>konwencję. Mimo wszystko, jest zalecana.
>
>Władysław

a ja myslalam, ze nawiasy troojkatne sie stawia jak sie pisze w
html'u, a co widac na stronie to innokoloroy tekst, ktory jest
linkiem.
moze na to samo wychodzi, a moze nie ;)

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-11 10:45:52

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 11 Dec 2003 11:47:

>:-)
>
>To zupełnie inna sprawa.
>
>Władyslaw

myslalam, ze ta sama, bo to link i to, a jak nie masz word wrap,
to pewnie sie i tak polamie link i tak.

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-12-11 10:47:22

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@4...com>, Krysia
Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> wrote:

> a ja myslalam, ze nawiasy troojkatne sie stawia jak sie pisze w
> html'u,

:-)

To zupełnie inna sprawa.

Władyslaw