Tort ananasowy ;-)

1. Data: 2002-01-12 13:20:29

Temat: Tort ananasowy ;-)
Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Alez mialam problem przez ostatni tydzien, yeeyoo. Syn moj cztery lata dzis
konczy i sobie takowy tort zazyczyl. Kombinowalam jak kon pod góre, ale mam!
Zrobilam kompilacje z grupowych przepisow i jako ze korzystalam to sie teraz
chwale:
Na dno kruchy placek, klasyczne kruche z www.kuchnia.3miasto.pl (przepis nr
279)
Nasaczylam to sokiem z ananasow zakroplonym spirytusem :-)
Potem sloik dzemu ananasowego i plaster biszkoptu upieczonego wg przepisu
Magdy Basset :-)
Na to zrobilam cos w stylu rafaello, ale bez wiorkow. Ubilam smietane,
dolozylam siekane biszkopty a wiorki zrobilam z suszonego ananasa ;-)
Na wierzch kolejny plaster biszkoptu w/g Magdy, rozsmarowałam reszte masy
smietanowo-biszkoptowo-ananasowej, polozylam kilka plastrow biszkoptu na
wierch i voila! Mam tort ananasowy :-)
Siedzi toto teraz w lodowce, na koniec zaleje to cieniusienką warstwą
ananasowej galaretki. Jest ok ;-)
Zaiksy za uzywanie przepisow odprowadzę, za ewentualną profanacje
przepraszam, prosze doliczyc odsetki ;-)
Dziecko zachcialo tort ananasowy, musialam cos zakombinowac.
Juz troche podebralam, wyszlo ok :-)
No i z tego miejsca zobowiazuje sie do sfotografowania mojego dzieła przed
przystapieniem do konsumpcji ;-)

--
Pozdrawiam urodzinowo,
Monika i Aleksander, już czterolatek ;-)

1. Data: 2002-01-12 13:25:11

Temat: Re: Tort ananasowy ;-)
Od: "Monika Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monika Sawicka <m...@a...net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a1pdcm$ns4
> polozylam kilka plastrow biszkoptu na wierch i voila!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

hehehe, oczywiscie "kilka plastrow ananasa" powinno byc ;-)
A reszta bez zmian ;-)

--
Monika

1. Data: 2002-01-12 17:14:29

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

> Nasaczylam to sokiem z ananasow zakroplonym spirytusem :-)

Zakrapiane dla malucha??:)))

Wszystkiego najlepszego, a mnie czekaja urodzinowe "przejscia" w przyszlym
tygodniu:))

Kalina

1. Data: 2002-01-12 20:07:49

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

A ja zrobilam tort ananasowy scisle wg. przepisu Magdy Basset. Pycha!!!
Palce lizac!! Rodzina zmiotla w godzine:)))

Pozdrawiam,

owieczka

1. Data: 2002-01-13 18:30:56

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Niteczka wrote:

> [...]
>
> A ja zrobilam tort ananasowy scisle wg. przepisu Magdy Basset. Pycha!!!
> Palce lizac!! Rodzina zmiotla w godzine:)))

Dzieki za mile slowa.
Bardzo mi milo. Drukuje sobie te pochwaly i wysylam Mamie w liscie, zeby
jej bylo milo.
MB

Ziola
Wkupne :-)