no wiec tak...

1. Data: 2002-01-12 01:19:35

Temat: no wiec tak...
Od: "Katarzyna Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zostal mi ky\urczak z rosolu (nie znosze), wiec go posmaruje moim mazidlem
(miod, sos sojowy, ocet winy, galka, ziola) podsmaze, dodam na wierzch
rokpola i do naczyna....moze co z tego wyjdzie???
A moze z rokpola sosik zrobie i sossem polec? no nie wiem jeszcze...
Ale cos takiego...
W ogole mam mase srow i chyab zrobie 1. serw panierce. 2, sos serowy i 3.
zupe rokpolowa na ktora znalazlam przepis....?

1. Data: 2002-01-12 08:13:32

Temat: Re: no wiec tak...
Od: "Stanislaw" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Nowak napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>zostal mi ky\urczak z rosolu (nie znosze), wiec go posmaruje moim mazidlem

Jak nie znajdziesz przepisu na "Swego" kurczaka z rosolu to mi go podeslij!
Moja suczka uwielbia gotowany drob z dodatkiem kaszy >A to taki prosty
przepis!

Pozdrawiam Stanislaw z Gdanska

pączki
Co mam czytac ???