Twaróg

1. Data: 2001-10-21 11:01:15

Temat: Twaróg
Od: "MF_Quarku" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś zna jakieś potrawy z twaroga??

1. Data: 2001-10-21 11:20:05

Temat: Re: Twaróg
Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"MF_Quarku" <m...@p...onet.pl> wrote in message
news:9qu9jf$3t7$1@news.tpi.pl...
> Czy ktoś zna jakieś potrawy z twaroga??

_twarogu_!
Może naleśniki z serem? :-)

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal oldsmobile mind
i'm sitting in the fireplace burning up my
t i m e

1. Data: 2001-10-21 19:59:11

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

moze lubelskie kluchy z serem? Jak u mojej babci, tylko ze kluchy byly domowo
robione.

Ugotowac makaron, w miedzyczasie stopic boczek lub sloninke na skwarki i pokruszyc
twarog na kawaleczki. Skwarki z tluszczem wlac do
makaronu, wrzucic twarog, zamieszac i podgrzac.
Pozdrawiam m-gosia

Wyslij gratis SMS-y > > http://go.to/plussms

1. Data: 2001-10-21 21:03:54

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

<m...@h...com> a écrit dans le message :
9qv9mu$qv8$...@n...xs4all.nl...
> [...]
pokruszyc twarog na kawaleczki. Skwarki z tluszczem wlac do
> makaronu, wrzucic twarog, zamieszac i podgrzac.

To juz nie wytrzymam ! U nas (Szczecin) bylo to samo dokladnie, tylko
zamiast kluch - kasza gryczana. A znajdz tu na obczyznie i kasze gryczana, i
twarog, i slonine (z tym najciezej...)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2001-10-21 22:30:25

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje :

pierogi, te ktore sa leniwe :o)) - wareniki (u nas tak sie nazywaja)
serniczki
zapiekanke a la sernik na goraco
placki
golabki

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-22 00:09:01

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zapiekanke a la sernik na goraco
> placki

Dawaj Bozenko przepisy na te dwa ustrojstwa :)))))))))))

Pozdr.
adiola

P.S. Nie znalazlas przepisu na tort weselny ????, juz bym go zarla i nawet
tak sobie obmyslam wlasna wersje : bezy byly brazowawe wiec moze z kawa ?, a
kremik jak myslisz ? i orzeszki, ale ktoren gatunek to pojecia ni mom, i co
jeszcze ? Moze polaczymy sily ? :))))))))) Prosze :)

adiola

---

1. Data: 2001-10-22 00:12:33

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ugotowac makaron, w miedzyczasie stopic boczek lub sloninke na skwarki i
pokruszyc twarog na kawaleczki. Skwarki z tluszczem wlac do
> makaronu, wrzucic twarog, zamieszac i podgrzac.

Mmmmm, jadlam ! kiedys poczestowala mnie tesciowa. Bylo bardzo pyszne.

No to chiba zrobie :)))))

pozdr.
adiola

---

1. Data: 2001-10-22 08:57:41

Od: "shirka" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Twarog z tunczykiem

1 puszka tunczyka (najlepiej w sosie wlasnym)
wymieszac dokladnie z bialym serkiem dodac 1 glowke pokrojonej drobno
cebulki, oczywiscie do smaku sol i pieprz - Moja znajoma dodaje do tego
troche cynamonu i rzeczywiscie oprocz smaku ma ta pasta jeszcze fajny kolor.

shira

1. Data: 2001-10-22 10:29:34

Temat: Odp: Twaróg
Od: "Piernix" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik MF_Quarku <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9qu9jf$3t7$...@n...tpi.pl...
> Czy ktoś zna jakieś potrawy z twaroga??
Pierogi ruskie czyli z pierogi z serem, cebulką
ziemniakami i przyprawami ostrymi + sól

Piernix
gg 113106

Biszkot z galaretka