Toster

1. Data: 2004-07-30 09:39:54

Temat: Toster
Od: "Zora" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie wszystkich smakoszy :)

Ponieważ zapałałam chciejstwem do chrupiących tościków , chciałabym się
dowiedzieć jaki toster powinnam zakupić, by tosty były akuratne a cena tostera
przyzwoita. Wogóle, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

Pozdrawiam smakowicie
Zora

1. Data: 2004-07-30 11:52:29

Temat: Re: Toster
Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tostera
> przyzwoita. Wogóle, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Wstyd powiedzieć, ale nie mam pojęcia.
T.

1. Data: 2004-07-30 11:54:50

Od: "toster" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anetka Bender"

Anetko, żyjesz przyszłością?
T.

1. Data: 2004-07-30 19:14:14

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

a interesuje Cie typowy toster "sklapywany"? bo osobiscie jestem
bardziej zadowolony z opiekacza a'la piekarnik. za 85 zl clatronix
z zegarem do 15 minut, mozliwoscia wyboru dolnej,gornej lub obu grzalek,
tacka i rusztem na zapiekanki i inne. fakt, ze takie dwuchlebowe
zapiekanki maja cos w sobie, ale osobiscie wolalem zawsze dolozyc
wiecej nadzienia (a w takim zamykanym tosterze raczej tylko chleb
tostowy + jedna warstwa + ser), do tego moge, jesli zechce uzyc
np. bulki, wiec jednak mini-opiekacz lepszy.

wiem, ze clatronix, to nie jest zelmer, ale mam go od dwoch lat,
jest eksploatowany naprawde mocno (mieszkania studenckie) i zyje
i nadal cieszy nas swoja funkcjonalnoscia :-)

pozdrawiam i zycze smaczniutkich tostow!

ps. teoretycznie mozna w nim odgrzewac ryby, kielbaski (to akurat
wspollokatorzy robili z sukcesem), frytki itd.

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-07-31 08:28:42

Od: Magdalena Murawska <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zora napisał:
> [...]
> dowiedzieć jaki toster powinnam zakupić, by tosty były akuratne a cena tostera
> przyzwoita. Wogóle, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Może pomogą Ci w wyborze te strony:
http://www.hoho.pl/Toster.htm
http://www.wirtualny.sklep.pl/cgi-bin/towary.e?N=553
0
http://www.hipernet24.pl/katalog.php?kat_id=1960&SID
=
Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2004-07-31 10:10:38

Od: "Anetka Bender" <S...@p...fm.blabla> szukaj wiadomości tego autora

,>, Wogóle, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
> Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

Ja mam Philipsa Cucina kosztował około 110zł. Ale jestem z niego bardzo
zadowolona.

1. Data: 2004-08-02 06:58:58

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-30 11:39, Użytkownik Zora napisał :
> [...]
> dowiedzieć jaki toster powinnam zakupić, by tosty były akuratne a cena tostera
> przyzwoita. Wogóle, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

Bosh robi cos co zwie sie grillem. Dziala jak opiekacz (podnoszona i nie
opuszczana gorna pokrywa (zapiekanki - skorka na miechu), opuszczana
(grillowanie z dwoch stron na raz + tosty - pycha) i po rozlozeniu dwie
powierzchnie grillujace.

Cena w MM byla 190 zl (pol roku temu).

Pozdrawiam

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

sok pomidorowy
[OT] [Q] Projektowanie kuchni - CAD kuchnie
małe conieco - lekkostrawne
Byla cytrynowka, a teraz pytanie o cos z wisni
Chat www.gadu-gadu.de PL