Jakie przetwory z Cukini?

1. Data: 2004-07-30 17:14:36

Temat: Re: Jakie przetwory z Cukini?
Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moi mili mam pytanko. Macie moze jakies ciekawe przepisy z Cukinia w roli
> głównej.np. do słoików.

Ja kiedys robilam pyszne leczo z cukinii lub kabaczka:

Potrzebujemy:
cukinie
cebule
pomidory i/lub koncentrat pomidorowy
kielbasa lub kawalki miesa
swieza papryka
+ co komu do glowy przyjdzie :)

Cukinie obieramy, usuwamy pestki, kroimy w kostke.
Cebule siekamy i podsmazamy na patelni. Dodajemy cukinie i chwile dusimy.
Dodajemy podsmazona kielbase pokrojona w kawalki, papryke bez skorki i
obrane ze skorki, pokrojone w kawalki pomidory oraz koncentrat.
Oczywiscie wszystko solimy i pieprzymy.
Mozna dorzucic ulubione ziola lub dodac troszeczke octu.
Uwaga!!! Z octem i iloscia koncentratu ostroznie, bo leczo nie moze byc za
kwasne. Po wlozeniu do sloikow i przechowywaniu jakis czas stanie sie
minimalnie bardziej kwasne.

Ilosci nie podaje, bo kazdy dodaje to co lubi i w ilosciach, jakie lubi. Ja
zawsze robilam na oko.
Jakos rzadko zostawalo tego lecza tyle, zeby oplacalo sie wkladac do
sloikow. Z reguly zostalo zjadane maksymalnie w ciagu trzech dni.

Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-07-30 19:09:21

Od: kag <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anetka Bender wrote:

leczo jak nizej (choc osobiscie nie dodaje kielbasy z dwoch wzgledow:
mialbym watpliwosci co do dluzszego przechowywabnia, no i ja sam
nie jadam padliny, a rodzinka zawsze moze sobie wkroic przy odgrzewaniu)
+ soja

no i cukinia w occie - rewelacja!

--
Andrzej GG: 5404692

1. Data: 2004-07-30 21:29:13

Od: "ewa" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> napisał w
wiadomości news:cedvls$jdm$1@opal.icpnet.pl...

> Ja kiedys robilam pyszne leczo z cukinii lub kabaczka:
Zamiast cebuli daje dużo czosnku, zamiast papryki /uczulenie/ pomidory.
Mieszam to z grubym makaronem i z dużą ilością sera żółtego. Dobre na
piątkowy obiad.

1. Data: 2004-07-31 09:40:55

Temat: Jakie przetwory z Cukini?
Od: "Anetka Bender" <S...@p...fm.blabla> szukaj wiadomości tego autora

Moi mili mam pytanko. Macie moze jakies ciekawe przepisy z Cukinia w roli
głównej.np. do słoików.

Toster
sok pomidorowy
[OT] [Q] Projektowanie kuchni - CAD kuchnie
małe conieco - lekkostrawne
Byla cytrynowka, a teraz pytanie o cos z wisni