Okolice Leby a sprawa ryb...

1. Data: 2004-07-30 11:48:01

Temat: Okolice Leby a sprawa ryb...
Od: "Adam Ant" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwracam sie do Panstwa z zapytaniem - gdzie w okolicach Leby (Sarbsk,
Przybrzeze, Nowecin) mozna znalezc "normalna" smazalnie lub wedzarnie ryb - o
taka domowa mi chodzi. W zeszlym roku przebywalem przez dni kilka w okolicach
Sarbska i raz tylko na rybe wyskoczylem do Leby - wydawalo mi sie wtedy, ze
przeszedlem wieksza czesc miasta, jednakze wolnostojacej smazalni nie
zlokalizowalem. Jesli ktos z Szanownych Forumowiczow znalazlby chwilke, by
sie swa wiedza podzielic, to bede niezmiernie zobowiazany.
Pozdrawiam
Adam

1. Data: 2004-08-02 16:51:41

Temat: Re: Okolice Leby a sprawa ryb...
Od: "Aretkka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zlokalizowalem. Jesli ktos z Szanownych Forumowiczow znalazlby chwilke, by
> sie swa wiedza podzielic, to bede niezmiernie zobowiazany.

Witam. Adamie, Twój post nie do końca jest dla mnie czytelny :-(
Normalna smażalnia lub wędzarnia, no to zdecyduj się. Chyba ,że dla Ciebie
najważniejsza jest swieża ryba?
Z tego co się orientuję, to unia nie pozwala na korzystanie z wędzarni
tradycyjnej , czyli "na dym". Swieżego dorsza, sorry, ale w czasie wakacji,
NIGDZIE nie spotkasz, bo w tym czasie jest zakaz połowu tej ryby :-(. W
smażalni dostaniesz smażoną rybę, ale najczęsciej "robią" ją z mrożonej:-(.
Świeżą rybę, taką ,którą masz na myśli, najlepiej to kupić prosto od rybaków
z kutra, i......... śpiesz się, póki kutry łowią, bo większość rybaków ma w
planach przeznaczyć kutry na żyletki:-( . Pozdrawiam Areta

Jakie przetwory z Cukini?
Toster
sok pomidorowy
[OT] [Q] Projektowanie kuchni - CAD kuchnie
małe conieco - lekkostrawne