Jeszcze trochę o dzbanuszku ;-)

21. Data: 2002-03-18 17:55:23

Temat: Re: Total OT Odp: Jeszcze trochę o dzbanuszku ;-)
Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

@feynman.news...

> RROOTTFFLL!!!!!
> Moge to puscic dalej????????

Jeśli o mnie idzie to nie ma sprawy, ale to chyba jest tekst Pawła Myszowego,
więc może się upewnij? ;-))))

Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

22. Data: 2002-03-19 09:52:57

Temat: Re: Jeszcze trochę o dzbanuszku ;-)
Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> w artykule
news:3C970AC4.5B08CBEE@us.edu.pl napisał...

> Lepiej same białe i do gotowania :)))))

Wyjście uniwersalne: zostaw same białe lniane prześcieradła i
napisz, że 40 stopni. Wrócisz, to znajdziesz ślicznie wygotowane.

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

23. Data: 2002-03-19 09:54:12

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anyia wrote:

> Moniko,
> to moze zostaw wszystkie w jednym kolorze, i napisz ze na 40 stopni? ;-))))

Lepiej same białe i do gotowania :)))))

Pozdrawiam
Katarzyna

24. Data: 2002-03-19 12:20:00

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<u...@p...onet.pl> napisała

: stawiam piwo, że nie odkupi;-))) do wypicia z Białogorze:-))

Ula, ja się nawet nie zakładam, bo też wiem, że nie odkupi. A dzbanuszek mam
już zamówiony u zająca wielkanocnego.
[Piwo w Białogórze chętnie wypiję bez specjalnej okazji ;-))]
Maja

25. Data: 2002-03-19 12:22:46

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Asiek napisała

: Ja tylko odnośnie tej miny, u Myszy zauważyłam taką sygnaturkę:
: > "Orkiem możesz być w każdej chwili. Wystarczy, że się bardzo wkurzysz."
: > (Paweł F.)
: No i tak sobie wyobraziłam Twoją minę :-)))))

Byłaś blisko :-)
No może tylko bez kapiącej z pyska krwi i gulgotu wydobywającego się z
gardzieli ;-)
Maja

26. Data: 2002-03-19 12:24:26

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anyia napisała

: Asiu,
: Jakby byl OREK, to byloby OREKIEM, a nie ORKIEM (P,NMSP:-) ) :-))))))))

A niekoniecznie --> Arek - Arka, a nie Areka ;-))
Maja

Paszport a meldunek tymczasowy
nie czytajacie, musze cos sprawdzic
Jak powiedzieć aby nie urazić?
**pomocy**
(OT) jeszcze jest szansa na uratowanie zycia Safyi