Tracaca liscie cytryna

1. Data: 2006-06-03 10:33:17

Temat: Tracaca liscie cytryna
Od: "wookie" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem. Kupiony kilka miesiecy temu krzaczek cytryny (ok 80 cm
wysokosci) traci zielone, wygladajace na zdrowe liscie - nie wiem co sie
dzieje. Galazki na ktorych juz nie ma lisci powoli od konca zaczynaja usychac -
czy moja cytryne czeka zaglada??? Jak ktos wie jak mi pomoc to prosze o
info , jak potrzeba jakis zdjec drzewka celem zdiagnozowania to prosze o info
na maila po usunieciu wstawki anty anty...
Z gory dziekuje i pozdrawiam

2. Data: 2006-06-03 20:23:40

Temat: Re: Tracaca liscie cytryna
Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

wookie wrote:
> [...]
> wysokosci) traci zielone, wygladajace na zdrowe liscie - nie wiem co sie
> dzieje. Galazki na ktorych juz nie ma lisci powoli od konca zaczynaja
Cytryna jest bardzo wrażliwa na nadmierne podlewanie. Być może jest ono
przyczyną.
Proponuję zmniejszyć dzienną dawkę wody lub lać ją do podstawki.
Na mojej około 30-to letniej cytrynie opisane przez Ciebie zjawiska
występują dość często.

Dziadek 2
Używaj Linuksa. Bądź legalny.
Czytaj www.linux.pl

3. Data: 2006-06-04 00:11:48

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wookie" <

> [...]
info
> na maila po usunieciu wstawki anty anty...

Sprawdź spód liścia.
Cytryny bardzo często mają przędziorka

--
ewa

4. Data: 2006-06-04 07:18:40

Od: "Majkaa" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wookie" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
info
> na maila po usunieciu wstawki anty anty...

Profesor Pieniązek zalecał przemywać liście cytryny rozcieńczonym
"ludwikiem".

5. Data: 2006-06-04 10:39:33

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Sprawdź spód liścia.
> Cytryny bardzo często mają przędziorka
>
> --
> ewa

Tak sie sklada ze moja cytryna miala przedziaorka, ale udalo mi sie go

6. Data: 2006-06-05 07:38:07

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl napisał(a):
> Tak sie sklada ze moja cytryna miala przedziaorka, ale udalo mi sie go
> zwalczyc, teraz tak jak napisalem powoli traci wszystkie liscie :(

Tak się składa, ze przedziorki najczęsciej chodzą parami, sprawdź gdzie ten
drugi się ukrywa.
;-)

7. Data: 2006-06-05 17:02:41

Od: Udziadeksu?@wro.vectranet.pl szukaj wiadomości tego autora

w...@o...pl wrote:

> Tak sie sklada ze moja cytryna miala przedziaorka, ale udalo mi sie go
> zwalczyc, teraz tak jak napisalem powoli traci wszystkie liscie :(
Gdy moją pierwszy raz zaatakowały przędziorki u schyłku lata/początku
jesieni to nim zareagowałem straciła wszystkie liście. W stanie bezlistym
stała do wiosny.
Sprawdź czy na pewno nie ma już przędziorków, a dla pewności ponownie wymyj
liście i pędy. Sądzę że za jakiś czas liście znowu się pojawią.
Aby nie zgniły korzenie lej wodę na podstawkę.

8. Data: 2006-06-05 23:54:25

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majkaa"

> Profesor Pieniązek zalecał przemywać liście cytryny rozcieńczonym
> "ludwikiem".

aby likwidować przędziorka, oCZywiście ;-)))

--
ewa

9. Data: 2006-06-06 07:06:36

Od: w...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Tak się składa, ze przedziorki najczęsciej chodzą parami, sprawdź gdzie ten
> drugi się ukrywa.
> ;-)
>
> --
Co za szczescie ze glupota nie chodzi parami i skupia sie na jednym
osobniku... ;-)

10. Data: 2006-06-06 08:20:41

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:12a2.0000002b.4485297b@newsgate.onet.pl Użytkownik
<w...@o...pl> napisał(a):

> Co za szczescie ze glupota nie chodzi parami i skupia sie na jednym
> osobniku... ;-)

Hejka. Zazwyczaj głupota chodzi stadem. :-(
Pozdrawiam kostycznie Ja...cki

Porady ogrodnicze
sklepy z sztucznymi drzewami
ziółko-?