Re: Tradycyjna rodzina

From: LeoTar <z...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.rodzina
Subject: Re: Tradycyjna rodzina
Date: Mon, 13 May 2013 21:51:38 +0200

W dniu 2013-05-12 11:22, Ikselka pisze:

> Nie o tym piszę. Gdzie TY w mojej wypowiedzi wyczytałeś chęć rozdawania
> kart - zaiste nie wiem. Pisałam wyraźnie o NIEPPODDAWANIU się - to jeszcze
> nie jest przejęcie kart.

Nie ma po co przejmować kart - one sa od dawna przez kobiete przejęte.
To Kobieta sprawuje władzę i ona rozdaje karty. Nie darmo porzekadło
mówi, iz "mężczyźni rządzą światem a mężczyznami kobiety". Albo inne
porzekadłomówiące że głową domu jest mężczyzna ale ta głową kręci
kobieta, czyli szyja". :)

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services