Trądzik

1. Data: 2002-07-24 10:58:00

Temat: Trądzik
Od: "Marzenka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc
czy mozecie polecic mi jakies dobre i skuteczne kosmetyki (albo jakies
apteczne medykamenty)do walki z tradzikiem, a przynjamniej do utrzymania
cery tradzikowej w jako takim stanie?

1. Data: 2002-07-24 14:46:31

Temat: Re: Trądzik
Od: "annes" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> czesc
> czy mozecie polecic mi jakies dobre i skuteczne kosmetyki (albo jakies
> apteczne medykamenty)do walki z tradzikiem, a przynjamniej do utrzymania
> cery tradzikowej w jako takim stanie?

polecam sillicol skin do kupienia w aptece :)

1. Data: 2002-07-24 15:13:17

Temat: Re: Tradzik
Od: Agnieszka Slota <a...@e...kernel.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzenka <m...@p...onet.pl> wrote:
> czesc
> czy mozecie polecic mi jakies dobre i skuteczne kosmetyki (albo jakies
> apteczne medykamenty)do walki z tradzikiem, a przynjamniej do utrzymania
> cery tradzikowej w jako takim stanie?
Mnie odrobinke pomagal Davercin, antybiotyk wypisywany przez dermatologa.
Na tradzik nie ma skutecznych lekarstw, trzeba czekac :( i pilnowac
(dermatolog), zeby sie nie zalapac na tradzik rozowaty.

Pozdrawiam
AS

1. Data: 2002-08-12 16:14:42

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzenka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> czesc
> czy mozecie polecic mi jakies dobre i skuteczne kosmetyki (albo jakies
> apteczne medykamenty)do walki z tradzikiem, a przynjamniej do utrzymania
> cery tradzikowej w jako takim stanie?

Polecam oczyszczanie twarzy u kosmetyczki co jakis czas...to daje bardzo
dobre efekty...
zabieg kosztuje ok 40-50zl.

pozdrawiam

^Lan

1. Data: 2002-08-12 17:31:11

Od: "Iwona Gancarz" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam oczyszczanie twarzy u kosmetyczki co jakis czas...to daje bardzo
> dobre efekty...
> zabieg kosztuje ok 40-50zl.
>
> pozdrawiam
>
> ^Lan

polecam wybrać się do dermatologa i ginekolga, ponieważ kosmetyczka pomoże
tutaj tylko na krótko, gdyż ona oczyści twarz, a nie wpłynie na nasze
hormony, itp
ja początkowo chodziłam do kosmetyczki, ale ona sama zaproponowała mi
ginekologa i dermatologa, teraz nie mam kłopotów z cerą
używałam: acnemycin
skinoren
a teraz EFFACLAR K - super,
do tego tabletki hormonalne

1. Data: 2002-08-12 18:24:43

Od: "gosiak" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "^Lan" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Polecam oczyszczanie twarzy u kosmetyczki co jakis czas...to daje bardzo
> dobre efekty...
> zabieg kosztuje ok 40-50zl.
>
> pozdrawiam
>
> ^Lan

A gdzie są takie ceny? o ile mi wiadomo wizyta u kosmetyczki waha się w
okolicach 100 zł !!!

Pozdrawiam

Gosiak

1. Data: 2002-08-12 19:04:38

Od: "^Lan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gosiak" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "^Lan" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie są takie ceny? o ile mi wiadomo wizyta u kosmetyczki waha się w
> [...]

Bylam u kosmetyczki na czyszczeniu niecaly miesiac temu i zaplacilam chyba
50 zl...

^Lan

1. Data: 2002-08-12 21:18:54

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bylam u kosmetyczki na czyszczeniu niecaly miesiac temu i zaplacilam chyba
> 50 zl...

No tak. Siedlce. W Krakowie to ja bym się bała iść do takiej co bierze 50
zł. Pozazdrościć...

JoP

1. Data: 2002-08-12 22:49:28

Od: "izabela Sowula" <i...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@p...onet.p
> [...]
> : > sie Roacutane. Jest to lek przepisany przez dosw. panią profesor ( nie
> : > pamietam nazwiska) z jakiejs kliniki w Poznaniu.
> :
> : Co potwierdzam osobiście. Lek ten jest niestety drogi, cały cykl kuracji
nim

> : może kosztować nawet 2k zł, lista skutków ubocznych jest najdłuższą,
jaką
> : kiedykolwiek widziałem (acz w trakcie jego zażywania przestały mi się
> : przetłuszczać włosy :) ), ale zdecydowanie warto.
>
> m.in. nie nalezy ponoc pod zadnym pozorem zachodzic w ciaze podczas

Polecam: http://www.roaccutaneaction.com/.
Jest to strona zalozona przez rodziny osob dotknietych ubocznymi skutkami
zazywania tego leku.

iza/izasow

1. Data: 2002-08-13 07:24:41

Od: "Iwona Gancarz" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

w Krakowie ceny są takie że szkoda sie wybierać do kosmetyczki (no chyba że
ktoś ma dużo forsy), najlepiej będąc gdzieś poza Krakowem - wybrać się
tutaj to 100 PLN z 20%zniżką dla studentów :-), z kolei w Jaśle około 50
PLN - i naprawdę super

Iwona

pozolkle paznokcie u nasady
Naprawdę dobra kosmetyczka (W-wa)