Trądzik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2003-03-01 21:44:59

Temat: Trądzik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Hanka" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje czoło to jedna wielka dżungla. Czy są jakieś porządne srodki na tym
świecie??????????????

1. Data: 2003-03-01 21:54:21

Temat: Odp: Trądzik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "marvelle" <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Hanka <h...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3r9c2$hp$...@a...news.tpi.pl...
> Moje czoło to jedna wielka dżungla. Czy są jakieś porządne srodki na tym
> świecie??????????????

Odradzam wysuszające - po nich jest jeszcze gorzej. Może to poważniejsze
zaburzenia hormonalne? Ja próbowałam chyba wszystkich kosmetyków, ale pomógł
dopiero Cilest.
Pozdrawiam serdecznie,
Marvelle

1. Data: 2003-03-01 22:25:26

Temat: Re: Trądzik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <h...@p...onet.pl> wrote in message
> Moje czoło to jedna wielka dżungla. Czy są jakieś porządne srodki na tym
> świecie??????????????

antybiotyki miejscowe, srodki zluszcajace nablonek, leczenie dosutne,
autoszczepionki.
iwon(k)a

1. Data: 2003-03-02 11:59:58

Od: "olka" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

raczej wizyta u dermatologa-nic na własna rękę:), niewiadomo co to może być,
pozdrawiam

1. Data: 2003-03-02 15:05:50

Od: "kotek" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "olka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> raczej wizyta u dermatologa-nic na własna rękę:), niewiadomo co to może
być,
> pozdrawiam

Dermatolog duzo pomoze haha :))))

1. Data: 2003-03-02 16:37:42

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Oj, czasem po prostu jest niezbędny.
I zdecydowanie bardziej skuteczny niż domowe metody. Tymi można sobie
potężnie spaprać skórę. Szczególnie w przypadku ropnych zmian.

--
Kami
____________________________

1. Data: 2003-03-03 12:32:53

Od: "Aneta Radlowska-Dzialo" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Polecam wizyte u dermatologa. Ja z trądzikiem walczyłam bardzo długo i
odwiedziłam nie jednego dermatologa, ale ten ostatni mi pomógł. Doradził mi
stosowanie differinu jest to maść złuszczająca na bazie kwasów. Polecam
gorąco można kupić bez recepty w aptece.

Serdecznie pozdrawiam i życzę wytrwałości.
Aneta

ODCHUDZANIE
Włosą przetłuszczającym pomocy!!!
roz - inglot