Tradzik!

11. Data: 2000-09-24 21:58:34

Temat: Re: Tradzik!
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swadlern napisał(a):

> :-). Fajnie, a znajdziesz dziewczyne, ktora bedzie chciala ze mna sypiac ?
> :-))
> Moglbym chodzic codziennie do agencji, ale to bardzo kosztowna terapia -
> chyba nie byloby mnie stac.

Sam sobie przecież możesz znaleźć...U mnie w pracy sekretarka--ładna
dziewczyna-- biegała za takim chłopakiem ( wręcz mu się narzucała), który nie
był brzydki ale miał straaaaszny trądzik i wybiegała nawet dziecko z nim...a on
wypiękniał dzięki niej i się wcale z nią nie ożenił...

Pozdrawiam
Kaja

12. Data: 2000-09-25 00:39:49

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cimeries" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Swadlern napisał(a) w wiadomości: <8qlc9v$fn7$1@news.tpi.pl>...

> A moze porownaj to z Twoja dieta we Francji. Oczywiscie wplyw ma tez klimat.
> gdybys byl kobieta to jeszcze cykl miesieczny.:)

Ja pamietam podobną sprawę jakieś kilkanaście lat temu na sobie - obóz 2 tyg
nad Balatonem - przed obozem cały pysk w trądziku po obozie czysta skóra!
(aby uprzedzić domysły, na obozie nie było zwiększonej aktywności seksualnej ;)
Kilka dni po powrocie do Krakowa nawrót pryszczy - to chyba zanieczyszczenie
wody, powietrza. Ciężko oczekiwać wpływu diety w ciągu kilku dni, tygodni.
Zwłaszcza że skóra najpóźniej reaguje na zmianę diety... a zmiany niewielkie.
Ale skoro już wsponiano wpływ musztardy na trądzik - czy ktoś wie może
dlaczego musztarda (który jej składnik koknretnie?) miałaby wpływać na trądzik?

13. Data: 2000-09-25 12:36:58

Od: "Swadlern" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja wrote in message <3...@f...pl>...

> [...]
nim...a on
>wypiękniał dzięki niej i się wcale z nią nie ożenił...

Taa ?
No niem - w Lublinie chyba takich nie ma, ale poszukam :-))
Swadlern
E-Mail: s...@g...pl

14. Data: 2000-09-25 13:35:52

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wody, powietrza. Ciężko oczekiwać wpływu diety w ciągu kilku dni, tygodni.
> Zwłaszcza że skóra najpóźniej reaguje na zmianę diety... a zmiany

"Tak, mów mi a ja Cię będę słuchał" i... niedowierzał. Mam łuszczycę
i ciągle robię doświadczenia z żywieniem i innymi takimi i powiem Ci że
nie dość że zmiany SĄ, to czasami są znaczne... Ostatnio zaaplikowałem sobie
jedzenie z dużą ilością sosu chilli i po dwóch dniach nie dość że każdy mnie
pytał czy śnieg na dworze pada (przywykłem) to jeszcze porobiły mi się syfy
(tłuste i wielkie) na plecach i w innych miejscach w których nie robiły mi
się od
ukończenia podstawówki... a żeby było śmieszniej to dzisiaj usłyszałem że
coś nie tak z moją łuszczycą bo jej nie widać. Ciekawe czy to efekt zwrotny
wywołany przez szok organizmu.

> Ale skoro już wsponiano wpływ musztardy na trądzik - czy ktoś wie może
> dlaczego musztarda (który jej składnik koknretnie?) miałaby wpływać na
trądzik?

To nie tylko musztarda, alkohol, czekolada i wszystko co jest bardzo
wyraziste
w smaku.

15. Data: 2000-09-25 22:18:09

Temat: Re: Re: Tradzik!
Od: gosia <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Swadlern" <s...@g...pl> napisał(a) na pl.sci.medycyna:

>Taa ?
>No niem - w Lublinie chyba takich nie ma, ale poszukam :-))
>Pozdrawiam,
Jstes z Lublina? Ja tez. Jak chcesz, moge ci troche pomoc, a dokladnie
polecic kogos, kto moglby to zrobic. (nie mam jednak na mysli tego, co ci
przedstawiono powyzej...) Znam pania dermatolog, ktora robi z ludzmi, a
dokladnie z ich skora cuda. Jak cie interesuje, daj znac na priva.

Gosia

16. Data: 2000-09-26 07:36:28

Od: "Jadarek" <o...@k...mtl.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Tak, mów mi a ja Cię będę słuchał" i... niedowierzał. Mam łuszczycę

^^^^^^^^^^^
Trochę NTG ale co tam...

Na spotkaniu Optymalnych (proszę nie pluć na monitory !) w Brennej była
lekarka (przedstawiła nam raport ze swojej 2-letniej "optymalnej" praktyki
lekarskiej). Przyznała się, że chorowała 14 lat na łuszczycę. Po przejściu
na Dietę Optymalną łuszczyca ustąpiła w 100% po 2 latach (doktor Kwaśniewski
stwierdził, że tak długo to trwało bo skończyła już 70 lat). Podjęła znowu
pracę i "zaczęła na nowo żyć" (to jej słowa). Jak chcesz mogę pogrzebać w
archiwum i znajeźć jej telefon.

"Jadarek" - Dariusz Kral

17. Data: 2000-09-26 08:51:54

Temat: Re: Tradzik!-i Łuszczyca (offtopikowo)
Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jadarek" <o...@k...mtl.pl> wrote in message

> [...]
> pracę i "zaczęła na nowo żyć" (to jej słowa). Jak chcesz mogę pogrzebać w

Telefon to nieee, nie chcę jej zawracać głowy takimi duperelami.
Raczej jakieś szczegóły na temat tej diety by mnie interesowały, zresztą...
To czasem nawet śmieszne kiedy przy rozmowie z kimś "on" patrzy na Ciebie
i widzi że coś czerwonego masz tuż pod linią (krótkich) włosów i widać jak
ta osoba nagle traci wątek a jednocześnie wstydzi się zapytać. A jeszcze
śmieszniej
kiedy (raz mi się zdarzyło) jakiś lump zagaduje cię na dworcu czy nie masz
paru
zeta na... no coś tam, po czym nie czekając na odpowiedź mówi: "Ooo, widzę
że pan ma również łuszczycę-straszna choroba" po czym oddala się nie
czekając
na "jałmużnę" ani na ewentualną negatywną odpowiedź... Tylko czasami boję
się że rzuci mi się na stawy, a to już nie byłoby takie wesołe...

18. Data: 2000-09-26 13:47:40

Od: "Swadlern" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pipok wrote in message <8qpo7o$k6$1@ons.mc2.renault.fr>...

> [...]
>na "jałmużnę" ani na ewentualną negatywną odpowiedź... Tylko czasami boję
>się że rzuci mi się na stawy, a to już nie byłoby takie wesołe...

Nie rozpaczaj tyle. Niektorzy maja gorzej.
(/me wskazuje na siebie)
Swadlern
E-Mail: s...@g...pl

19. Data: 2000-09-26 13:59:13

Od: "Pipok" <T...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Swadlern" <s...@g...pl> wrote in message

> Nie rozpaczaj tyle. Niektorzy maja gorzej.
> (/me wskazuje na siebie)
> Pozdrawiam,

(snirf, snirf) No bo ja tak sobie pomyślałem że taki biedny jestem...

20. Data: 2000-09-26 21:32:52

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pipok napisał(a):

> [...]
> na "jałmużnę" ani na ewentualną negatywną odpowiedź... Tylko czasami boję
> się że rzuci mi się na stawy, a to już nie byłoby takie wesołe...

Nie masz się czym martwić za bardzo...Moja siostra cioteczna ma łuszczycę od
urodzenia...ciotka codziennie ją po kapieli smarowała specjalnie robionymi w
aptece kremami, które przecież tej choroby nie wyleczyły...Ona jest lekarzem,
jest ładna, ma dwoje ładnych dzieci i wcale się nie przejmuje łuszczycą..Po
urodzeniu dziecka skóra jej się poprawiła o jakieś 80%-- na korzyść.

Pozdrawiam
Kaja

kontracepcja
Re: