Trądzik - czy jest skuteczna metoda?

11. Data: 2003-12-16 10:30:18

Temat: Re: Trądzik - czy jest skuteczna metoda?
Od: "Monique" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał Mraczek" napisał w wiadomości > Mam problemy z
trądzikiem od od około dwóch lat,
[ciach..]
Moj maz i brat dostali od dermatologa wit B, Tetracykline
i jakis plyn robiony na zamowienie,
efekt byl po ok tygodniu stosowania,
dodatkowo mozna sie opalac np w solarium,
jesli cera jest b tlusta,
im obydwom doskonalke to pomaga,
co do diety:
dermatolog rzeczywiscie zalecil ograniczenie spozywania
czekolady i orzechow,
ja sama zauzawylam ze po pikantnych potrawach
i alkoholu cera jest gorsza.
tak to prztynajmniej jest u nich.
Pozdrawiam,
Monique

12. Data: 2003-12-16 22:11:57

Temat: Re: Trądzik - czy jest skuteczna metoda? TAK JEST!!!!
Od: "Komar" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tytus" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> po wielu latach walki z..... po jednej wizycie u sensownego dermatologa
> dostałem lek "robiony" + witaminy B2 i B6 (chyba takie )...po 3 tygodniach
> prolem zniknął..... postaram sie odkaligrafować przepis na to cudo i
> usupełnię post
>
> Tytus

Jezeli bedziesz mial to cudenko, tzn ten przepis,
to czekam
Izabela
i...@w...pl

13. Data: 2003-12-16 22:30:53

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jezeli bedziesz mial to cudenko, tzn ten przepis,
> to czekam
> Izabela

Ja rowniez
Beata