Trądzik mocórki

1. Data: 2002-12-17 10:40:53

Temat: Trądzik mocórki
Od: "Putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie moi mili!
Jestem tu pierwszy raz . Potrzebuję rady! Mam dwunastoletnią córkę, która ma
ogromne problemy z trądzikiem. Może ktoś poradzi mi co robić, aby córka nie
straszyła swoim wyglądem?
Putka

1. Data: 2002-12-17 11:05:46

Temat: Re: Trądzik mocórki
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli są to silne, ropne wypryski, to powinnaś pójść z córką do
dermatologa.
Poza tym nie zaszkodzi, jeżeli zakupisz jej kosmetyki do cery trądziowej np.
Clean & Clear - emulsje do mycia twarzy + tonik antybakteryjny. Przede
wszystkim sugeruje jednak wizytę u dermatologa.
Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-17 11:46:48

Od: "Putka" <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Widzisz Kasiu ja już byłam z nią u dermatologa , stosowałam różne specyfiki
oraz napar z bratka ale problem nadal istnieje a córka wieczorami wylewa
morze łez. Myślałm, że ktoś zna może jakieś inne wypróbowane sposoby.W
każdym razie wilie dzięki!
Putka

1. Data: 2002-12-17 11:53:20

Od: "Sowa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Putka" <g...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
ma
> ogromne problemy z trądzikiem. Może ktoś poradzi mi co robić, aby córka
To wynik nierównowagi hormonalnej - ból dorastania.
Jeśli nie poradzi sobie kosmetyczka/dermatolog warto iść do lekarza i
poprosić o tabletki. Są takie robione na tę okazję.
Jest to rozwiązanie dość radykalne, ale wiem z doświadczenia jak wpływa na
życie taki wygląd drożdżówki.
Ja mam poczucie zmarnowanej młodości, wstydziłam się wychodzić z domu, i
często po prostu nie wychodziłam.
Bardzo dobrze że tego nie lekceważysz, najgorsze jest podejście - wyrośnie z
tego. Bzdura!
Z poczucia bycia gorszym-brzydszym-nic nie wartym się nie wyrasta, a do tego
często prowadzi taki wygląd.
Warto też sprawdzić czy trądziku nie napędzają jakieś kosmetyki - uczulenie
na coś.
I nie drapać!

Sowa

1. Data: 2002-12-17 12:05:46

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> To wynik nierównowagi hormonalnej - ból dorastania.
> Jeśli nie poradzi sobie kosmetyczka/dermatolog warto iść do lekarza i
> poprosić o tabletki. Są takie robione na tę okazję.

Niby sa.
Ale jak widze Amerykanki czy Szwedki z takimi olbrzymimi tylkami i mam
swiadomosc, ze to branie pigulek w mlodym wieku daje takie piekne ksztalty
to nie jestem pewna czy bym ryzykowala.
Ja wiem, ze sa w nich minimalne dawki hormonow, ale preparaty leczace
tradzik zawieraja ich wieksze dawki, dzialaja antyandrogennie (bardziej lub
mniej).

Ja wiem jedno - dobry lekarz wyleczylby tradzik, co do tego nie ma dwoch
zdan.
Znajdz takiego.
Takiego, ktory przeprowadzi pelny wywiad (moja kolezanke tak "wyleczono" -
okazalo sie ze zmieniala recznik raz na trzy tygodnie!!! I lekarz to
wykryl!), pobierze wymaz, ewentualnie skieruje do endokrynologa.

Powodow moze byc mnostwo

Kaska

1. Data: 2002-12-17 12:10:22

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002 12:46:48 +0100, Putka <g...@p...fm> wrote:
[...]

pigulki hormonalne. ale nie wiem, czy w tym wieku wolno je bez szkod
stosowac. tradzik w wiekszosci przypadkow ma przyczyne hormonalna.

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-12-17 12:29:03

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 17 Dec 2002, Skakanka wrote:

> Ale jak widze Amerykanki czy Szwedki z takimi olbrzymimi tylkami i mam
> swiadomosc, ze to branie pigulek w mlodym wieku daje takie piekne ksztalty
> to nie jestem pewna czy bym ryzykowala.

A skąd ta świadomość? One najzwyczajniej w świecie żrą za dużo (bo
jedzeniem się tego nazwać nie da).

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-17 12:37:34

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0212171328300.5037-100000@joanna.
jfedor.org...
> A skąd ta świadomość? One najzwyczajniej w świecie żrą za dużo (bo
> jedzeniem się tego nazwać nie da).

Ano z opracowan endokrynologow.

Od zarcia sie tyje mniej wiecej rownomiernie.
To niemozliwe, zeby tak duzo mlodych kobiet tylo w ten sam,
nieproporcjonalny sposob, zwlaszcza w krajach, gdzie praktykuje sie
podawanie hormonow dzieciom, ktore wchodza w faze rozwijania sie drugo- i
trzeciorzedowych cech plciowych.

Kaska

1. Data: 2002-12-17 12:50:27

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ano z opracowan endokrynologow.

> Od zarcia sie tyje mniej wiecej rownomiernie.

Toteż one są grube po prostu.

> [...]
> nieproporcjonalny sposob, zwlaszcza w krajach, gdzie praktykuje sie
> podawanie hormonow dzieciom, ktore wchodza w faze rozwijania sie drugo- i

A skąd te dane. Ja obserwuję jedynie wzrost ogólnej otyłości.

Pozdrawiam,

Alojzy

1. Data: 2002-12-17 13:08:12

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.LNX.4.44.0212171349320.5037-100000@joanna.
jfedor.org...
> A skąd te dane. Ja obserwuję jedynie wzrost ogólnej otyłości.

No to dziwne, bo ja w Szwecji bylam ostatnio przez dwa dni i rzucily mi sie
w oczy te... d..ska szafowate z drobniejsza reszta.
Jak bede w swieta to porobie zdjecia na dowod:P

A to pytanie o dane dotyczylo literatury?
Jak znajde te publikacje, podam namiary

k.

Krem - maska pod oczy
Multi Pearl Cream Bell