.::Trądzik/pryszcze/pypcie :P::.

1. Data: 2005-02-19 10:21:44

Temat: .::Trądzik/pryszcze/pypcie :P::.
Od: "Mike" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc
Mam 13 lat i mam juz problemy z trądzikiem :( Byłem u dermatologa i dał mi
masci :P Powiedział tak ,że abym nie jadł słodyczy lecz dobrze go nie
zrozumiałem :( Prosze bardzo abyście naisali czego nie powinienem jesc lub pic
(wiem ,że nie moege czekolady ,ale czy chipsy moge >>) ok z gory dziekuje i
serdecznie pozdrawiam
Ps a co do slodyczy to chyba jeden batonik na pare dni chyba nie
zaszkodzi ?? :P

2. Data: 2005-02-19 10:41:58

Temat: Re: .::Trądzik/pryszcze/pypcie :P::.
Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Mike* napisał(a):

> [...]
> go nie zrozumiałem :( Prosze bardzo abyście naisali czego nie
> powinienem jesc lub pic (wiem ,że nie moege czekolady ,ale czy chipsy

te Twoje chipsy są jeszcze gorsze... sam tłuszcz i sól... bleh...

> moge >>) ok z gory dziekuje i serdecznie pozdrawiam
> Ps a co do slodyczy to chyba jeden batonik na pare dni chyba nie
> zaszkodzi ?? :P

wyobraz sobie, że może zaszkodzić...

co do słodyczy - próbuj je zastępować czymś innym np owocami

dobrze by było abyś ograniczył smażone jedzenie (zastąpił
dotowanym/duszonym/pieczonym)

pił dużo wody... jadł warzywa, szczególnie te, które posiadają witaminy z
grupy B

ogólnie chodzi o to, aby oczyścić organizm z różnych toksyn, wspomóc w ten
sposób skórę od "wewnątrz" (samymi maściami nic nie zdziałasz, może nie tyle
nic - co po prostu dużo mnie, niż gdybys to wsparł odpowiednią dietą)

a na ten teamt było dużo na grupie...

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

narzekamy na lekarzy a sami robimy podstawowe błędy !
prace licencjackie i magisterskie - pomoc
uwaga
(bez tematu)
powikłania po znieczuleniu podpajęczynówkowym