Tragedia ;-)

1. Data: 2003-04-21 11:34:20

Temat: Tragedia ;-)
Od: "Zbyro" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc grupowiczki, stala sie rzecz straszna, mianowicie dostalem naglego
"ataku" tradziku jakiego nigdy wczesniej nie mialem (tzn. mialem tradzik ale
byly to pojedyncze przypadki) i w wyniku wyciskania porobily mi sie strupki
(musialem wyciskac, bo syfki byly bolesne, twarde i duze,a jak wycisnalem
to po 1-2 dniach juz nie bolaly i sie goily), nigdy nie mialem az tak
powaznych problemow z tradzikiem i niebardzo wiem jak sie za to zabrac, w
zwiazku z tym mam pytania do Was.
1. Co zastosowac na szybkie gojenie sie strupkow
2. Jakiego uzyc pilingu do twarzy ktory pozbyl by sie przynajmniej czesci
blizn ktore napewno pozostana po strupkach.
3. Co polecacie na oczyszczanie porow na twarzy (zalezy mi na czyms
skutecznym, cena do 45-50 zl)
4. Uzywam zelu antybakteryjnego Clean&clear i niebardzo mi pomaga, wiec co
proponujecie anty-tradzikowego do mycia twarzy rano i wieczorem ?
5. W jaki sposob moglbym oczyscic organizm z toksyn i roznego rodzaju
swinstw (piwo? ), bo z tego co wiem, to z powodu "brudnego" organizmu tez
sie robia pryszcze.
6. Co moze oznaczac taki nagly zmasowany atak tradziku, przypominam ze
wczesniej mialem pryszcze ale bylo ich max 4 w porywach do 6 na calej
twarzy.

Pozdrawiam.
Zbyro.

1. Data: 2003-04-21 11:55:30

Temat: Re: Tragedia ;-)
Od: "Diaz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po piwie na pewno nie robia sie pryszcze!!!
A jak juz cos to nie pić piwa!!
Pryszcze powoduje: palenie papierosow, jedzenie czekolady i kakao!
A co do zelu Clean&clear to lepiej cos innego wyprobowac bo tez mi ta seria
nie odpowiada!

1. Data: 2003-04-21 12:17:57

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbyro" <z...@i...pl> wrote in message

Poczekaj jeszcze na odpowiedzi innych grupowiczek, ale na razie....

ad. 6 - przyczyną nagłego ataku może być świąteczna dieta - za dużo
tłuszczu, majonezów wszelakich i za dużo cukru.

ad. 5 - natychmiastowa zmiana diety, dużo, dużo niegazowanej wody, herbatka
z bratków (apteka lub sklepy zielarskie), do łykania np drożdże w tabletkach
lub tabletki ze skrzypu polnego

ad. 4 - tu Ci musi poradzić ktoś inny. Ja używam żelu antybakteryjnego
Eris - ale ja już dawno z trądziku wyrosłam. Nie wiem, czy w tak
dramatycznej sytuacji będzie skuteczny.
Natomiast na pewno pomoże parówka - do michy kilka łyżek (ew. torebek)
rumianku, wrzątek, odczekać chwilę, żeby ziółka się zaparzyły, twarz nad
michę, na głowę ręcznik - posiedź tak trochę. Oczyszcza pory świetnie. Te
krochy, które same wyłażą, możesz DELKATNIE po parówce wycisnąć. Ale nie
tak, żeby sobie rany porobić. Potem peeling (patrz niżej). Przetrzeć twarz
tonikiem do cery trądzikowej, żeby zamknąć pory - lepiej też bez
alkoholowym. Na koniec na krochy możesz zastosować maść Dermaknel (apteka).
Goi konkretnie krochy trądzikowe i inne ropne, a także czyraki itp. Nie
zostawia blizn tak jak maści ichtiolowe.

ad. 2 najprostszy i najtańszy peeling - płatki owsiane wymieszane z otrębami
lub same otręby (sklep spożywczy). Mieszanka na dłoń i masować zwilżoną
skórę. Działa kojąco, gojąco i oczyszczająco.
Powodzenia w bojach:)
Anka

1. Data: 2003-04-21 12:28:35

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miranka" <a...@m...pl> wrote in message

Jeszcze zapomniałam - na oczyszczenie całego organizmu dobra jest też
sauna:)
Anka

1. Data: 2003-04-21 14:18:51

Od: "Adam" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zbyro" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 6. Co moze oznaczac taki nagly zmasowany atak tradziku, przypominam ze
> wczesniej mialem pryszcze ale bylo ich max 4 w porywach do 6 na calej

Kochanie, Ty po prostu potrzebujesz dobrej kobity! Ona juz bedzie
wiedziala, co z tym zrobic. Uprzednio proponuje sie oczyscic za pomoca
mydla - jakies 2 zlote, na moje oko, za sztuke, "strupkami" sie nie
przejmowac - same spadna, albo uzyc paznokcia. Oczyszczajaco proponuje na
dobranoc szklanke wodki z kolegami w pubie. Zapewniam, ze wyjdzie taniej,
niz te wszystkie kretynskie srodki, ktorymi tak jestes zafrapowany. Zbyniu,
a po co Ty przeliczasz te pryszcze? Nie jest to najlepszy sposob na rozwoj
intelektualny, ktory, jak sadze, ma najwieksze przelozenie na urode...
Owszem, sam nie jestem jeszcze urodziwy... Mam nadzieje, ze mi pomozecie...
;)
Pozdrawiam Cie, Aniolku. Adam

1. Data: 2003-04-21 15:42:26

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 4. Uzywam zelu antybakteryjnego Clean&clear i niebardzo mi pomaga, wiec co
> proponujecie anty-tradzikowego do mycia twarzy rano i wieczorem ?

Ja polecam kosmetyki Floriny - zel do mycia twarzy , tonik i krem z
biosiarką

> 6. Co moze oznaczac taki nagly zmasowany atak tradziku, przypominam ze
> wczesniej mialem pryszcze ale bylo ich max 4 w porywach do 6 na calej
> twarzy.

Mimo wszystko najlepiej będzie jak wybierzesz się do dermatologa. Najlepiej
Ci doradzi i pewnie przepisze jakies leki a nie tylko zwykle kosmetyki. Poza
tym jak zaczniesz twarz leczyc teraz to:
- sa szanse ze nie zostaną na twarzy żadne blizny
- szybciej pokonasz trądzik
- bedziesz wiedzial jakie kometyki są odpowiednie do Twojej cery.
Polecam wizytę u dermatologa
Pozdrawiam
Ania

1. Data: 2003-04-22 04:32:55

Od: "Joker" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
przy tradziku zapomnij o pilingach. Najlepiej bedzie jak wybierzesz sie z
tym problemem do dermatologa. Dziwne, ze jeszcze nie wpadles na ten pomysl .
Problemy skorne, zwlaszcza zmiany na twarzy, to nie przelewki.
pozdrowionka
Joker

1. Data: 2003-04-22 09:38:48

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joker" <k...@g...pl> wrote:

> witam,
[ciach]

Odpowiadaj _pod_ cytatem. Dziękuję.

--
pozdrowienia od mips

1. Data: 2003-04-22 09:40:02

Temat: Odp: Tragedia ;-)
Od: "Aga" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Zbyro <z...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b80kss$c9c$...@n...onet.pl...
> [...]
> 6. Co moze oznaczac taki nagly zmasowany atak tradziku, przypominam ze
> wczesniej mialem pryszcze ale bylo ich max 4 w porywach do 6 na calej

Szkoda ze nie napisałeś ile masz lat bo to ma znaczenie. Ogromnym błędem
jest wyciskanie wiem niby jakaś ulga ale w ten sposób narobisz sobie blizn.
Z tego co napisałeś wynika że masz krostki ropne a z takimi zwykle żele
peelingi sobie nie poradzą bo musisz się ich pozbyć od wewnątrz.Przyczyn
wyskoczenia wyprysków może być wiele zmiana klimatu nawet stres poziom
hormonów czy przez niewłaściwe odżywianie. Kosmetyczka owszem pomoże ale
dopiero jak trochę podleczysz skórę. Moja rada taka( wiem z doświadczenia)
udaj się do dermatologa a w kilka tygodni wyleczysz skórę i pozbędziesz się
wyprysków. Po leczeniu udaj się na oczyszczenie twarzy i peeling
dokosmetyczki a będziesz miał gładka buźkę i nie kupuj sam żadnych cud maści
czy kremów szkoda kasy bo niewłaściwie dobrane mogą nawet zaszkodzić a nie
pomóc.

Aga

1. Data: 2003-04-22 19:31:34

Od: "Zbyro" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> intelektualny, ktory, jak sadze, ma najwieksze przelozenie na urode...
> Owszem, sam nie jestem jeszcze urodziwy... Mam nadzieje, ze mi

Przepraszam ale Ty jestes tym Adamem z ktorym mieszkam ?

Z kobieta umowilem sie na sobote, a zeby miec kobiete na dluzej to trzeba
jakos wygladac, a ja teraz nawet "jakos" nie wygladam :P Mydla nie uzywam,
uzywam zelu do mycia.
Wodka ? to tez w sobote. Strupkow nie wolno przeciez usuwac paluszkami.
O moj rozwoj intelektualny, to Ty sie juz nie martw :P.
Dlaczego zwracasz sie do mnie "Kochanie", "Aniolku" ? jestesmy
"niekompatybilni" wiec prosze bez takich zwrotow.

Pozdrawiam.
Zbyro.

Bio-Calmille YR
Odcien podkladu i probki (troche OT)