Transwestyta?

11. Data: 2002-06-01 05:32:16

Temat: Re: Transwestyta?
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl> napisał w
wiadomości news:Xns9220C0F91CE9aldziewpl@62.233.128.18...

> No już dobrze, stary, nie unoœ się...
Nie unoszę się bynajmniej, choć specjalnie pisałem bez uśmieszków, hehe
Nie ma u mnie czegoś takiego, jak odzywanie się jak kobieta lub mężczyzna.
Jeśli dorośnie się (bez względu na wiek biologiczny) do "obiektywnego"
traktowania danego tematu, i jednocześnie spojrzy się na siebie z pewną dozą
męskiego samokrytycyzmu, to wszelkie wypowiedzi będą bezpłciowe.........
i tu się post urywa, ponieważ zaraz pakuję rodzinę do auta i hej urlopie -
dodaj mi skrzydeł.
Do usłyszenia (poczytania) za dwa tygodnie.
Pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Życzcie mi w myślach udanej pogody za co z góry dziękuję Hej!!!
Darek