Trawa w niskich iglakach-jaka chemia??

1. Data: 2009-04-23 09:52:23

Temat: Trawa w niskich iglakach-jaka chemia??
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam kłopot z trawą która poprzerastała mi mnóstwo niskich płożących iglaków
i płożących krzewów typu Irga itp.
Nie jestem leniwy ale tych krzewów jest po prostu za wielkie mnóstwo :-((
Jakiego zabójczego ;-) ale nie dla krzewów środka mogę uzywać
bezpiecznie.????
Serdeczne dzieki za rade.
Borato

2. Data: 2009-04-23 19:28:20

Temat: Re: Trawa w niskich iglakach-jaka chemia??
Od: Igus' <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borato pisze:
> [...]
> Nie jestem leniwy ale tych krzewów jest po prostu za wielkie mnóstwo :-((
> Jakiego zabójczego ;-) ale nie dla krzewów środka mogę uzywać

Nie ma takiej chemii.
Trawa to najgorszy chwast świata, wyrośnie wszędzie. Na trawę najlepszy
jest Rundap, on zabije każdą roślinę z iglakiem włącznie.

Rozwiązanie (przykladowe)
Zebrać darń (czyli trawę) na głębokość ok 10cm, starając się nie
uszkodzić iglaków. Kupić włókninę, położyć między iglakami, starając się
maksymalnie szczelnie zakryć wszystko poza iglakami.
Zasypać korą.

Można pryskać używając osłonki ale nie daje to gwarancji, że coś nie
pryśnie na iglaka, a o tym czy prysnęło dowiesz się za kilka dni :o(

BR
Igus'

spekana ziemia
areator: reczny czy sandalowy