Trendy w ogrodach

292. Data: 2003-09-30 18:28:28

Temat: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Elfir <e...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:blcglb$oc9$1...@n...news.tpi.pl...

> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk <k...@e...com.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:blb7j1$6oc$...@n...news.tpi.pl...
>

> Trudno rowniez o zimowe elanory i nimfredile. Jak sie spytalam o nie w
> szkolce to zrobili wielkie oczy ;-)

Dobrze, że tylko na tym sie skończyło ;)
--
Pozdrawiam, Kaśka

291. Data: 2003-09-30 18:28:28

Temat: Re: Odp: Odp: Trendy w ogrodach
Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Elfir" <e...@p...fm> writes:

> Rany! Wymienilam najpopularniejsze a nie jedyne jakie uzywam.

Zrozumiałem. Ale nie doczekałem się też listy używanych przez
Ciebie/proponowanych przez Ciebie taksonów...

> I to mnie sie czepiaja ze czytam nieuwaznie...

Nie, ja takiego zarzutu nie czyniłem.

Twierdzę natomiast, że projektowany przez Ciebie ogród nie ma się
podobać Tobie, a ewentualnemu klientowi, który w tym ogrodzie będzie
spędzał jakiś czas. Więc odrzucanie niejako ,,z góry'' niektórych
roślin tylko dlatego, że Tobie się nie podobają, jest... niepoprawne.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz pewien polityk z Las Palmas
przed laty się wybrał na bal mas-

293. Data: 2003-09-30 19:03:44

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> wrote in message

> [...]
> spędzał jakiś czas. Więc odrzucanie niejako ,,z góry'' niektórych
> roślin tylko dlatego, że Tobie się nie podobają, jest... niepoprawne.

Podejscie niby logiczne, ale tak na granicy. Bo malutki kroczek dalej
(niekoniecznie w projektowaniu ogrodow, ale we wszystkich uslugach)
jest podejscie "robimy, co klient sobie zyczy, a jak zyczy sobie idiotyzmow,
to tylko smiejemy sie w duchu".

Pozdrowienia,
Michal

PS. A zza grobu (chyba) smieja sie autorzy przedwojennej reformy ortografii,
patrzac jak pisze slowo "klient", choc wymowa jest niedwuznacznie "klijent".

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

294. Data: 2003-09-30 19:06:39

Temat: Re: Trendy w ogrodach
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

295. Data: 2003-09-30 19:06:39

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

296. Data: 2003-09-30 19:14:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

> [...]
> uslugach) jest podejscie "robimy, co klient sobie zyczy, a jak zyczy
> sobie idiotyzmow, to tylko smiejemy sie w duchu".

Oczywiście. Ale to kwestia wyczucia/dobrego smaku/ceny którą trzeba
zapłacić/ewentualnie ceny, którą zapłaci klient (klijent)... I tak
zwanych gustów... I ewentualnej chęci wpływania na gusta/możliwości
klienta.

Pozdrawiam,
Grzesiek, sadząc i tak po swojemu...

PS. Wybacz, że pozostanę przy tej nowomodnej pisowni, ale do niej się
przyzwyczaiłem.
--
Zamek wznosi jedna z Zgierza
Kuciapkę swą strzygąc na jeża.

297. Data: 2003-09-30 19:17:14

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Jtheb.84784$xx4.11127765@twister.neo.rr.com...
> "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message

> Przystepuje natychmiast. Moze byc nawet nie tylko Ogrodowych.

:-)))
Widzę jest nas wiecej;-)))

Pozdrawia
Marta spod sterty papierów:-)

298. Data: 2003-09-30 19:21:01

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ja w ogrodku rodzicow sadze kwiaty tam gdzie sie zmieszcza

O i to jest prawidłowe podejście, przynajmniej do własnego ogródka.

A mnie bez projektowania w jednym miejscu wyszła taka kompozycja, że się nie
mogę przestać zachwycać:-)))

Pozdrawiam
Marta

299. Data: 2003-09-30 19:44:25

Temat: Re: Odp: Trendy w ogrodach
Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Marta Góra <m...@m...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:bla1do$7b1$...@a...news.tpi.pl...

> Ale mi sie nie podoba i juz!

No to przynajmniej jest sensowna odpowiedź:-)
Natomiast wydaje mi się że ładnie się wkopnują w wiele ogrodów.
No chyba, ze ktoś cierpi z pwodu ich zapachu.
Ja właśnie dlatego nie znoszę datur, boli mnie potem głowa.

> Mozna, o ile sie na ogrodku regularnie bywa i ma sie czas. Ja nie mialam.

> Podobaja mi sie tradycyjne japonskie ogrody - bez roz.

Przyczepiłam się bo mi się wydawało, że taki angielski styl próbujesz
narzucić klientom.
Z twoich postów wynika, ze nie są to beznadziejnie głupi nuworysze, którym
się wydaję iż się posadzi i samo urośnie.

Pozdrawiam
Marta

300. Data: 2003-09-30 20:56:59

Od: "Piotr Siciarski" <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał

> Natychmiast zgłaszam akces. I niech Ewa będzie prezeską. Ja chcę robić za
> członka! :-)

Ale za takiego członka szeregowego?

Co to tylko "padnij" i "spocznij"?:-)))))
Czy jakieś większe ambicje?

:-))))))Janusz, dałeś dziś popalić
Pozdrawiam
piotrs