Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)

21. Data: 2007-04-27 21:01:30

Temat: Re: Ikselka z ograniczonym repertuarem hehehe
Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

kobieta napisał(a):
> Hey ikselka (szmelka),podobno inteligencje czlowieka poznaje sie po jego
> konwersacji z innymi ludzmi wiec co mi wpindalasz Milsa jak ja wole np.przy
> obieraniu ziemniakow posluchac wycia Michalka Wisniewskiego,zabronisz mi? Wiec
> jak juz dajesz linki to prosze o szersze spektrum do wyboru,przynajmniej 99
> linkow,wtedy wszyscy beda usatysfakcjonowani.Nie kazdy lubi sluchac
> hamerykanskiego alkoholika ze slumsow :-)))) Wole polskich (alkoholikow).Nie
> jestes inteligentna bo nie szanujesz moich uczuc:-)

Daję to, co JA lubię.
TY dawaj swoje, przy tych Twoich ziemniakach :-))) Wiśniewski w sam
raz... taki ziemniak.

--

XL wiosenna :-)

22. Data: 2007-04-28 12:05:10

Od: "kobieta" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daję to, co JA lubię.
> TY dawaj swoje, przy tych Twoich ziemniakach :-))) Wiśniewski w sam
> raz... taki ziemniak.

To nie jest Twoja prywatna,zamknieta grupka wiec albo dawaj dla wszystkich
albo zamknij sie :-))

23. Data: 2007-04-28 12:20:48

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

kobieta napisał(a):

> To nie jest Twoja prywatna,zamknieta grupka wiec albo dawaj dla wszystkich
> albo zamknij sie :-))

Dla wszystkich to ja mogę dać "Mydełko Fa" - pasi?
--

XL wiosenna :-)

24. Data: 2007-04-28 12:33:57

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> Dla wszystkich to ja mogę dać "Mydełko Fa" - pasi?

Quod libet.

25. Data: 2007-05-01 21:10:08

Temat: Re: Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)
Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Hmmmm... Ja od razu wiedziałam, że to post Ikselki...
>
> A ty tu o tępocie...

nie spedzam widac tu tyle czasu, co Ty.

h.

26. Data: 2007-05-02 07:37:26

Od: "czeremcha " <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@g...pl> napisał(a):

> nie spedzam widac tu tyle czasu, co Ty.

Kłamczuszka! W bieżącym temacie - więcej niż ja. Ba, w przepychankach z
Ikselką - o niebo więcej, niż ja.

Ale widać, nie służy ci to.

Ania

27. Data: 2007-05-02 11:29:03

Od: "Hania" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kłamczuszka! W bieżącym temacie - więcej niż ja.

skoro juz otworzylam watek, to zobaczylam autorke. Zaiste, ciezko u Ciebie z
mysleniem.

>Ba, w przepychankach z
> Ikselką - o niebo więcej, niż ja.

nie podliczam, babsko mam w KF, w pracy czytam ze stronki to sie nie da
ominac.

h.

28. Data: 2007-05-02 12:39:21

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):

> nie podliczam, babsko mam w KF, w pracy czytam ze stronki to sie nie da
> ominac.

...ciekawymi oczkami "samolecącymi"? - przeoczyć trzeba po prostu i nie
ma kłopotu z tą nudną, brzydką Ikselką :-)))))))))))
A może Twoja praca polega na czytaniu newsów? Za to Ci płacą? Bo jeśli
nie, to jesteś nieetyczna, jak nie wiem co, i nie startuj więcej z
krytyką wobec mnie.
Sama się podkładasz, jak nie wiem co.

--

XL wiosenna :-)

29. Data: 2007-05-02 13:00:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może Twoja praca polega na czytaniu newsów? Za to Ci płacą? Bo jeśli
> nie, to jesteś nieetyczna, jak nie wiem co, i nie startuj więcej z

Może zazdrosna o mnie?

30. Data: 2007-05-02 13:04:05

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "Ikselka" <m...@y...com> wrote in message

> Może zazdrosna o mnie?

A może o mnie? - nie bądź takim epi-centrum :-)))
;-)

--

XL wiosenna :-)

gotowanie - terminologia polska