blat z płytek granitowych ?

1. Data: 2007-04-27 20:49:26

Temat: blat z płytek granitowych ?
Od: walt <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Bardzo podobaja mi sie blaty granitowe, ale niestety nie mam na
taki kasy wiec pomyslalem zeby zrobic sobie blat z plytek granitowych
grubości 2 cm.Znalazlem w jednym sklepie takie duze 60x60 wiec
wystarczylo by polozyc na jakas plyte kilka plytek kolo siebie
polaczyc je fugami, z przodu dac jakas listwe ozdobną i wydaje mi sie
ze wygladalo by to dosc dobrze. Czy ma ktos z was cos podobnego w
domu. Nie wiem czy dobrze to sobie wymyslilem, czy przypadkiem nie
bedzie sie z takim blatem coś dzialo.

Pozdr. Maciek

2. Data: 2007-04-28 01:42:37

Temat: Re: blat z płytek granitowych ?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"walt" <p...@i...pl> wrote in message
ps.com...
[...]

Płyta musi być betonowa - wystarczy nasypać granitowego gresu i może być
blat bez fug. Powinien ją zrobić fachowiec - trzeba powierzchnię wybłukać z
betonu, a wystający gres przeszlifować - bez maszyny też możliwe, ale kto
będzie chciał czekać na koniec pracy?
Płytki można przykleić do dowolnego w zasadzie podłoża, nawet na farbie
olejnej.

Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)
gotowanie - terminologia polska
JESTEM ZACHWYCONY
parowar - prośba o opinie
ustawienie elementów kuchni