A, przypomniało mi się...

1. Data: 2007-04-27 22:42:21

Temat: A, przypomniało mi się...
Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

...że jakoś dawno nie było tu Głównej Moderatorki i Najbardziej Aktywnej
Kucharki - Nixe, jak również jej popleczniczek: Eulalki itp. aktywnych
członkiń oraz ich dozgonnego przyjaciela - bluzgacza (nijak mi nie
przechodzi duże Be przez klawiaturę w tym przypadku...)
Czyżby poszli moderować inną grupę, znalazłszy tam lepszy obiekt do
tępienia, niż ja ? To straszne!!!

:-)))))))))))))))))))))))))))))))))

--

XL wiosenna :-)

2. Data: 2007-04-28 08:32:58

Temat: Re: A, przypomniało mi się...
Od: "darkblue" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <m...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
> przechodzi duże Be przez klawiaturę w tym przypadku...)
> Czyżby poszli moderować inną grupę, znalazłszy tam lepszy obiekt do

czy jestes az tak samotna i nieszczesliwa, ze ta grupa jest twoja ostatnia
deska ratunku ?

3. Data: 2007-04-28 08:38:43

Od: "beton" <r...@r...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co karmisz zakompleksiona trolice ikselke (nijak mi nie przechodzi
dize"i" przez klawiature.

4. Data: 2007-04-28 09:13:33

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

darkblue napisał(a):
> Użytkownik "Ikselka" <m...@y...com> napisał w wiadomości

> czy jestes az tak samotna i nieszczesliwa, ze ta grupa jest twoja ostatnia
> deska ratunku ?

No co Ty, samotna? nieszczęśliwa? - żartujesz sobie. Po prostu mam
niskie ciśnienie, a nie chcę zażywać leków, bo to chemia jest paskudna
:-))))))
Ze śmiechu mi się podnosi na 120/80, jak sobie przypominam Wielką
Moderację :-)
Od razu przestaję być senna/wio :-)
--

XL wiosenna :-)

5. Data: 2007-04-28 11:15:02

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 11:13, Ikselka <m...@y...com> wrote:

> [...]
> :-))))))
> Ze śmiechu mi się podnosi na 120/80, jak sobie przypominam Wielką

A ja mam za wysokie. Ale mi spadlo jak przeczytalem ze porownuje sie
Milesa Davisa do Michala Wisniewskiego!

Janek (J-23)

6. Data: 2007-04-28 12:17:24

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> A ja mam za wysokie. Ale mi spadlo jak przeczytalem ze porownuje sie
> Milesa Davisa do Michala Wisniewskiego!

JA porównuję?????????????????? Gdzie tu masz jakiekolwiek porównanie?
Przecież wyraźnie piszę o ziemniakach a propos Wiśniewskiego... i w
dodatku nie w tym wątku :-)
--

XL wiosenna :-)

7. Data: 2007-04-28 12:46:57

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 14:17, Ikselka <m...@y...com> wrote:

> JA porównuję?????????????????? Gdzie tu masz jakiekolwiek porównanie?
> Przecież wyraźnie piszę o ziemniakach a propos Wiśniewskiego... i w
> [...]

Uhm! Ja tylko tak: ad vocem.
A ze nie ten watek to dobrze, bo po co polemizowac z kims, kto szuka
veny do obierania ziemniakow, sluchajac M.Wisniewskiego.

Janek(J-23)

8. Data: 2007-04-28 15:43:25

Od: Ikselka <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> Uhm! Ja tylko tak: ad vocem.
> A ze nie ten watek to dobrze, bo po co polemizowac z kims, kto szuka
> veny do obierania ziemniakow, sluchajac M.Wisniewskiego.
>
> Janek(J-23)

Fakt, nie powinnam się denerwować ziemniakiem słuchającym ziemniaka przy
obieraniu ziemniaków :-)
A Miles Davis jest świetny właśnie do tego, do czego polecałam... byleby
było lekko pokolacyjnie, winnie i sexy - no, może niekoniecznie
sennie/wio :-)

--

XL wiosenna :-)

blat z płytek granitowych ?
Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)
gotowanie - terminologia polska
JESTEM ZACHWYCONY
parowar - prośba o opinie