Jedzenie psa

1. Data: 2007-04-28 14:53:00

Temat: Jedzenie psa
Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Czy ktoś wie coś na temat restauracyj w Warszawie, które podają mięso
z psa? Albo inne zwierzęta, których się na codzień u nas nie je -- np.
żaby?

Będę wdzięczny,
incuś.

2. Data: 2007-04-28 14:56:24

Temat: Re: Jedzenie psa
Od: i...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 16:53, i...@g...com wrote:
> Czy ktoś wie coś na temat restauracyj w Warszawie, które podają mięso
> z psa? Albo inne zwierzęta, których się na codzień u nas nie je -- np.
> żaby?

Mogą być też w Tychach/Katowicach.

3. Data: 2007-04-28 15:00:52

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...com napisał(a):
> [...]
>
> Czy ktoś wie coś na temat restauracyj w Warszawie, które podają mięso
> z psa? Albo inne zwierzęta, których się na codzień u nas nie je -- np.

poki co w tym kraju najlepszych przyjaciol czlowieka w restauracjach na
szczescie sie nie podaje...
co do zab kazda francuska restauracja ma je w swoim menu podobnie co
druga wietnamska buda (taniej)...

4. Data: 2007-04-28 19:23:15

Od: Als <1...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28 Apr 2007 07:53:00 -0700, i...@g...com napisał(a):

> [...]
>
> Czy ktoś wie coś na temat restauracyj w Warszawie, które podają mięso
> z psa? Albo inne zwierzęta, których się na codzień u nas nie je -- np.

Podawanie mięsa psów jest w Polsce nielegalne (ale nie pytajcie mnie o
konkretną podstawę prawną). Żaby pewno będą (jak już wcześniej napisał
incusiek) we francuskich restauracjach. Co do innych ciekawostek, to w
Czechach widziałem swego czasu zajazd podający nutrie pieczone.

I jeszcze odnośnie jedzenia psów - w czasie pobytu w Korei pytałem o to
tambylców (wiadomo czemu). Z ich wypowiedzi wynikało, że jest to w Korei
popularne mniej więcej tak, jak u nas jedzenie koniny, dodatkowo wszystkie
bezdomne Burki mogą tam spać spokojnie - na mięso hodowana jest jedna,
konkretna rasa. Prawda pewno jak zwykle leży gdzieś pośrodku, ale u nas też
najbardziej wyrafinowani smakosze mogą próbować szukać takich delikatesów
na Lipinach (było tam nawet parę spraw karnych).

--
Pozdrawiam, Als (w mailu nie mam żadnej jedynki)

Nie oczekuj od innych pomocy. Jeśli pomogą, to dobrze. Jeśli nie, to nie
becz.[Forrest Gump]

5. Data: 2007-04-28 20:38:28

Od: akata <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Apr 2007 07:53:00 -0700, incusiek napisał(a):

> Czy ktoś wie coś na temat restauracyj w Warszawie, które podają mięso
> z psa? Albo inne zwierzęta, których się na codzień u nas nie je -- np.
> żaby?

Na co dzień nie je się dziczyzny, może więc najpierw skorzystasz z
możliwości poznania smaku mięsa królika/dzika, itp.?

> Będę wdzięczny,
> incuś.

Ja też, jeśli zadeklarujesz swą tożsamość: incuś or incusiek? Po
kiego żółwia pisać z gugla?

--
nothing is good enough

6. Data: 2007-04-29 08:35:15

Od: JaMyszka <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 16:53, i...@g...com wrote:
> Czy ktoś wie coś na temat restauracyj w Warszawie, które podają mięso
> z psa? Albo inne zwierzęta, których się na codzień u nas nie je -- np.
> żaby?

Oj, Incuś, Incuś...
http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.un
ige.ch/lettres/linguistique/prince/lpp2.jpg&imgrefur
l=http://www.unige.ch/lettres/linguistique/prince/in
dex.php&h=800&w=556&sz=44&hl=fr&start=14&sig2=9RsTua
5FKpBuGabT2Q2org&um=1&tbnid=qRjNoiAWo93kcM:&tbnh=143
&tbnw=99&ei=HiA0RvL0IpaG-gLmmIyRAQ&prev=/images%3Fq%
3Dle%2Bpetit%2Bprince%26svnum%3D10%26um%3D1%26hl%3Df
r%26sa%3DN

--
Pozdrawiam :)
JM

A, przypomniało mi się...
blat z płytek granitowych ?
Trochę Milesa Davisa Wam w kuchni nie zaszkodzi :-)
gotowanie - terminologia polska
JESTEM ZACHWYCONY