Troche inne

41. Data: 2006-11-12 02:51:52

Temat: Re: Troche inne
Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"zona alberta" <a...@o...pl> wrote in message
news:ej56oc$a61$1@news.onet.pl...

> może zwierzę było zadowolone? Tego nie wiemy.

Bylbys zadowolony jakby np. orangutan jebal cie w oko saurona?
--

Bluzgacz
GG:5015

42. Data: 2006-11-12 10:09:05

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Ty byś była gdyby Cię wielbłąd przeleciał?

Ja nie, ale skąd możemy wiedzieć, że pies nie jest "homofilem"

--
super-cool /exploradora/ Dora
zona alberta (30.6), Julka (4.2), Zuza (2.3)

43. Data: 2006-11-12 12:48:02

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Ja nie, ale skąd możemy wiedzieć, że pies nie jest "homofilem"

Uhm. A dziewięciolatki może gustują w seksie z wujkiem.

E.

--
*Archeologom udało się całkowicie odszyfrować napis
na płytach darowanych Mojżeszowi. Przykazanie było
tylko jedno: "Nie z czasownikami pisze się osobno:
nie zabijaj, nie kradnij, nie cudzołóż...*

44. Data: 2006-11-12 13:11:14

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Postaw się na miejscu jego żony. :)
> Jak się tu kochać później z takim facetem ? Mając wciąż jego obraz przed
> oczami - z psem ... o oralku już nie wspominając hehe.
> Wcale mnie to nie dziwi że żona spakowała walizki ...to raczej ciężki kęś
do
> przełknięcia. Nawet chyba tłumaczenia że to czysty sex bez uczuć nie są w
> stanie załagodzić całokształtu takiego numerku :)

dokladnie ;-)) Ja sie jeszcze przy okazji dziwię, że dywany u nich czyste -
zwymiotowałabym na taki widok.

A gosc niech sie liczy z konsekwencjami. Parę wątków niżej ktoś nie może
przeżyć, że jego dziewczę miało wielu partnerów i raczej ją opusci (przy tak
irracjonalnej dla mnie "zazdrości o byłych" zalecałabym nawet), to tu niech
si facet nie dziwi, że kobieta nie bedzie z kimś, kto ją brzydzi.

A dywagacje nad motywami to już inna parafia. W kolejnych związkach niech
pomyślą nad czynnikiem dopasowania seksualnego, zamiast go umniejszać.

h.

45. Data: 2006-11-12 13:59:51

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> Uhm. A dziewięciolatki może gustują w seksie z wujkiem.

To Twoje zdanie? Bo na pewno nie moje.

46. Data: 2006-11-12 16:51:57

Od: Elske <k...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> To Twoje zdanie? Bo na pewno nie moje.

To moja głupia odpowiedź na głupi żart na temat psa. Mnie to nie bardzo
śmieszy.

E.

47. Data: 2006-11-12 16:55:26

Od: "zona alberta" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske wrote:

> To moja głupia odpowiedź na głupi żart na temat psa. Mnie to nie
> bardzo śmieszy.

De gustibus...

ż.

48. Data: 2006-11-13 20:08:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek:
> ... Zona zada natychmiastowego rozwodu.
> ... Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji.
> Facet jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

Popelnic samobojstwo przed rozwodem?

--
Czarek

49. Data: 2006-11-13 20:24:27

Od: "Xena" <ttatianka@blabla_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:ej6rrn$ccf$...@n...onet.pl,
zona alberta <a...@o...pl> napisał(a):

> Ja nie,

Skąd wiesz? Masz jakieś doświadczenia?

pozdrawiam
Tatiana Z Wielką Głupawką
--
Miłość wchodzi mężczyźnie przez oczy a kobiecie przez uszy
/Ludwika Godlewska/

50. Data: 2006-11-13 23:14:30

Od: Dusiołek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-11-10 19:35, władze miasta zaapelowały, o niedokarmianie
zimujących w parku osobników gatunku 'Darek' argumentując to następująco:

> Chodzi o to ze zona przylapala go jak mial seks z jednym z domownikow a
> konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
> jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

Strasznie jestem ciekaw, czy rozważa
możliwość powieszenia się na smyczy...

--
Dusiołek
http://www.szpinak.prv.pl, http://www.gagatka.prv.pl

wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!
Kary na psp (część II)
Śmieszne!
Zdrowy stosunek człowieka do własnego ciała
burzliwa przeszłość kobiety a związek