Troche inne

1. Data: 2006-11-10 18:35:45

Temat: Troche inne
Od: Darek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobnik twierdzi ze zrobil to z nudow i czystej ciekawosci. Zona zada
natychmiastowego rozwodu. Myslicie ze on moze jakos z tego sie
wygrzebac?
Chodzi o to ze zona przylapala go jak mial seks z jednym z domownikow a
konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

2. Data: 2006-11-10 18:52:47

Temat: Re: Troche inne
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Darek wrote:

> Chodzi o to ze zona przylapala go jak mial seks z jednym z domownikow a
> konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
> jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

szansa?

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

3. Data: 2006-11-10 19:03:47

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek"
> [...]
> konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
> jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

Niech idzie do dobrego profesjonalisty po poradę.

Pozdrawiam
Vicky

4. Data: 2006-11-10 21:08:23

Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
> jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

To byłaby straszna szkoda dla psa
zabrac mu partnera
moze niech zona sie wyprowadzi i pozwoli kwitnac tej miłosci?

5. Data: 2006-11-10 21:55:16

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 10.11.2006 - autor: Darek - treść:
> [...]
> konkretnie mowiac z psem. Jest jakies wyjscie z takiej sytuacji. Facet
> jest zalamany i jest szansa ze popelni samobojstwo.

Dlaczego facet robil to z nudow i ciekawosci?
Moze zamiast zony mial kloca w lozku? Moze chcial to robic z nia ale ona
nie dawala? W takiej sytuacji ti i wlasna sunia moze sie wydawac ponetna.

6. Data: 2006-11-10 22:00:03

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlaczego facet robil to z nudow i ciekawosci?
> Moze zamiast zony mial kloca w lozku? Moze chcial to robic z nia ale ona
> nie dawala? W takiej sytuacji ti i wlasna sunia moze sie wydawac ponetna.

Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz .. :)
Sugerujesz że gdybyś nie miał satysfakcji z sexu ze swoją żoną to pyknąłbyś
psa? :]

Pozdrawiam
Vicky

7. Data: 2006-11-10 22:05:31

Od: ntech <u...@n...ssn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Data: 10.11.2006 - autor: Vicky - treść:
> Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz .. :)
> Sugerujesz że gdybyś nie miał satysfakcji z sexu ze swoją żoną to pyknąłbyś
> psa? :]

Prawde mowiac zastanawiam sie co mnie jeszcze powstrzymuje ?
Aha wiem.... Nie mam psa.
Jakas porada ?

8. Data: 2006-11-10 22:06:45

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakas porada ?

Kup se :>

Pozdrawiam
Vicky

9. Data: 2006-11-10 22:15:57

Od: tomek12 <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vicky wrote:

> Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz .. :)
> Sugerujesz że gdybyś nie miał satysfakcji z sexu ze swoją żoną to pyknąłbyś
> [...]
przeciesz widac ze to pedal

10. Data: 2006-11-10 22:49:00

Od: es_ <es_uomikim@ALA_MA_KOTAop.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek12 wrote:
> przeciesz widac ze to pedal

Muszę Cię zmartwić, ale zoofilia nie ma związku z homoseksualizmem, ale
z kolei męska homofobia już ma i to spory...

--
"Przyjacielu, lepiej nas dobrze wypieprz zamiast prawić nam kazania.
Nawrócić nas nie zdołasz..." Marquis Donatien Alphonse François de Sade

wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!
Kary na psp (część II)
Śmieszne!
Zdrowy stosunek człowieka do własnego ciała
burzliwa przeszłość kobiety a związek