Troche nie na temat

1. Data: 2002-12-20 13:57:01

Temat: Troche nie na temat
Od: "m&m's" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Moje pytanie nie dotyczy bezposrednio urody, a antykoncepcji, moze dla
niektorych oczywiste, ale nie moge sie polapac.
Mam pytanko, a nie zastalam dzis swojego ginekologa.
28 listopada skonczylam brac opakowanie logestu, okres dostalam 1.12, a
nastepne opakow.powinnam zaczac 6.12. Nie zaczelam go bo chcialam zrobic
miesieczna przerwe za zgoda lekarza.i tu mam pytanie. od kiedy powinnam
liczyc dni cyklu i kiedy moge sie spodziewac okresu i zaczynac nastepne
tabletki? Czy od chwili kiedy dostalam okres(1.12) czy od chwili, nie
zaczecia nowego opakowania(6.12).Niby proste, ale mam dylemat, bo zbliza sie
sylwester i niebardzo chcialabym miec wtedy miesiaczke.
Prosze o odpowiedz grupowiczki ktoere takie przerwy robily i jak to
wygladalo
Pozdrawiam światecznie

Kasia

1. Data: 2002-12-20 14:38:02

Temat: Re: Troche nie na temat
Od: "Asia" <r...@r...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m&m's" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sylwester i niebardzo chcialabym miec wtedy miesiaczke.
> Prosze o odpowiedz grupowiczki ktoere takie przerwy robily i jak to

Niby nie ta grupa, ale jak już tu napisałaś to można w sumie pomóc :)
Według mnie powinnaś zacząć w pierwszym dniu okresu, czyli tak jakbyś
zaczynała brać go od "nowa", tak jak za pierwszym razem kiedy wogóle
zaczełaś go brać. Ja bym tak zaczęła.
Coś mi się widzi, że na sylwestra przyjemnośc okresu cie nie ominie :(

Pozdrawiam Asia

1. Data: 2002-12-20 14:40:21

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liczyc dni cyklu i kiedy moge sie spodziewac okresu i zaczynac nastepne
> tabletki? Czy od chwili kiedy dostalam okres(1.12) czy od chwili, nie

Dni cyklu liczysz zawsze od pierwszego dnia miesiaczki. Wiec 1.12 byl dla
Ciebie pierwszym dniem cyklu. Nie ma tutaj znaczenia fakt brania tabletek.
Nastepne opakowanie powinnas zaczac brac w _pierwszym_ dniu nastepnego
cyklu, z wiec musisz mniej wiecej miesiac poczekac. To, kiedy powinnas sie
spodziewac nastepnej miesiaczki zalezy od tego, czy z natury masz regularne
cykle czy nie. Z reguly po odstawieniu tabletek miesiaczki powracaja do
swoich naturalnych rytmow, ale to nie jest zelazna zasada. Jesli wiec
bedziesz miala dlugosc cyklu odbiegajaca nieco od normy, to nie powinno to
budzic Twojego zdziwienia. Moze byc krotszy lub dluzszy. Ja po odstawieniu
tabletek mialam zawsze bardzo dlugie, ale ja jestem _przypadkiem_szczegolnym
z uwagi na rozne rzeczy.
Mam nadzieje, ze pomoglam.
Kruszynka

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-12-21 08:17:37

Od: "ANKA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> liczyc dni cyklu i kiedy moge sie spodziewac okresu i zaczynac nastepne
> tabletki? > Prosze o odpowiedz grupowiczki ktoere takie przerwy robily i

Czesc!
Wg mnie powinnas wziac tabletke w pierwszym dniu miesiaczki! Sprawdz jeszcze
na ulotce ale wszystke tabletki antykoncepcyjne tak sie zaczyna brac czy to
po raz pierwszy czy po przerwie nawet miesiecznej.
Pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych świąt i mimo wszystko udanego
sylwestra.
Ania

Jak jest za sauną?
Wesolych Swiat!