Trochę o kulinariach, trochę OT

1. Data: 2001-06-06 12:37:25

Temat: Trochę o kulinariach, trochę OT
Od: "Lilly was here" <M...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Soki Hoopa smakuja jak ropa.Hochland serki zepsuja Ci nerki.Wczoraj
byla a dzis nie ma, bo sie napila kawy Prima.Aromat Klubowych z rur
wydechowych.Kto pali Sobieskie, ma plamy niebieskie.Melisana zrobi z
Ciebie balwana.Po Uncle Bena ryzu lupie mnie w krzyzu, a po jego
sosie mam chrosty na nosie.Klejenie Kropelka jest glupota wielka.Po
Liptonie spoca Ci sie dlonie.Przyprawy Kucharaka zwala z nog
kanarka.Snickers baton jest wypchany wata.Od Rexony opadna
balony.Mleko biale jest skwasniale.Po Danonie Pysznym zrobisz sie
kaprysny.Od slodyczy Farzera zepsuje Ci sie cera.Margaryna Znakomita
wykroca jelita.Po kielbasie zywieckiej nie zmiescisz sie w kiecke.Od
szamponu Herbina powieksza sie lysina.Lody z Zielonej Budki maja
smak trutki.Rower Bobo peknie pod Toba.Olej Bartek jelczeje w czwartek.

Dostałem maaila od żony z tymi hasłami reklamowymi ( zatsanwaiam się czy oni
tam u niej nie mają ciekawszych zajęć ?:)

1. Data: 2001-06-06 12:49:14

Temat: Re: Trochę o kulinariach, trochę OT
Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lilly was here" <M...@e...com.pl> napisał w
wiadomości news:9fl86h$99h$1@flis.man.torun.pl...
> [...]
oni
> tam u niej nie mają ciekawszych zajęć ?:)

... jak czytac grupy dyskusyjne ;) Bo toto pochodzi z niedawnego watku na
pl.rec.chomor-i (Wilma pewnie potwierdzi :)

Jader

1. Data: 2001-06-06 12:56:38

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jader" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> ... jak czytac grupy dyskusyjne ;) Bo toto pochodzi z niedawnego watku na
> pl.rec.chomor-i (Wilma pewnie potwierdzi :)
>
> Jader

hehehe ... jak widze, ukrywamy sie?
Rzeczywiscie, takie "cudenko" bylo swego czasu na chomorze ;o)
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-06 13:01:00

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "{Wilma}" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> hehehe ... jak widze, ukrywamy sie?

Niee, dlaczego? Kiedys tam postowalem, ale ostatnio zrobilo sie tak
beznadziejnie, ze stracilo to sens, wiec czasem sobie tylko czytam.

Jader

1. Data: 2001-06-07 05:19:07

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Niee, dlaczego? Kiedys tam postowalem, ale ostatnio zrobilo sie tak
> beznadziejnie, ze stracilo to sens, wiec czasem sobie tylko czytam.

Masz racje. Uwazam, ze zmiany zaszly po utworzeniu grupy BB. Ludzie sa zbyt
zajeci sciaganiem tysiecy postow (a potem przegladaniem ich), aby udzielac sie
na grupie. Tak sadze, no ale mam nadzieje, ze to sie niedlugo juz zmieni.

A teraz zeby bylo OT ... hmm ... co tu dodac .... to ja moze zacytuje ...
(Danon) To takie male male danie, a po nim wielkie sr**ie ;o) (troche prawdy
pewnie w tym jest zwazywszy, ze jest to produkt mleczny i jak wynika z listow
mleko jest malo tolerowane przez starsze organizmy)
A tak wlasciwie to czym objawia sie nietolerancja na mleko? Bo ja strasznie
lubie mleko i jego przetwory.
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-06-07 12:56:26

Temat: Re: Troch? o kulinariach, troch? OT
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

a co to-to ten chomor?

Krysia, z bagazem niewiedzy...

>hehehe ... jak widze, ukrywamy sie?
>Rzeczywiscie, takie "cudenko" bylo swego czasu na chomorze ;o)
>pozdr. Wilma

K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-06-07 12:58:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

mu-chomor? (zeby juz bylo nie Off Topic, hehe

Krysia

1. Data: 2001-06-07 13:39:23

Od: "ssiegmund" <s...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

Co znaczy organizmy starsze i skad ta teoria?

pozdrawiam,

Slav

1. Data: 2001-06-07 20:34:23

Od: "busek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mleko jest malo tolerowane przez starsze organizmy)
> A tak wlasciwie to czym objawia sie nietolerancja na mleko? Bo ja

Witam serdecznie

tak w zasadzie to nie slyszalem o teorii, iż mleko jest szkodliwe i
negatywnie wplywa na organizm .

raczej est odwrotnie mleko ze wzgledu na aawartosc prawie wszystkich
skladnikow odzywczych(w zasadzie bez zelaza i witaminy c) i bardzo wysoka
przyswajalnosc nalezy do najbardziej wartyosciowych produktow, co wazniejsze
w mleku wystepuja tak wazne skladniki jak wapn i fosfor w idealnej dla
naszego organizmu proporcji

podobnie jest z przetworami mlecznymi powstajacymi w wyniku fermentacji
mleka takimi jak mleko kwasne,kefir, jugurt, mleko acidofilne, polkrem,
laktorol, maslanka spozywcza, felisowka i serwatka
otoz maja one w wiekszosci wlasciwosci lecznicze polegajace na hamowaniu
dzialalnosci bakteri gnilnych w przewodzie pokarmowym i niektore osoby moga
miec przez to problemy
w napojach mlecznyc fermentowanych nastepuje zwiekszenie przyswajalnosci
wielu skladnikow mleka, nalezy tez zauwazyciz napoje te sa bardzo dobrze
przyswajalne przez organizm

generalnie skutki uboczne moga wystepowac w dwoch przypadkach:
choroby ukladu pokarmowego i tzw.skaza bialkowa(najczesciej u dzieci)

pozdrawiam busek

1. Data: 2001-06-08 04:38:27

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

busek <b...@w...pl> wrote:

> [...]

> generalnie skutki uboczne moga wystepowac w dwoch przypadkach:
> choroby ukladu pokarmowego i tzw.skaza bialkowa(najczesciej u dzieci)

Mleko zawiera cukier, laktoze, ktorej zdolnosc trawienia spada z
wiekiem. Niestrawiona laktoza rozkladana jest przez bakteria gnilne, co
moze byc przyczyna wiatrow. Dlatego doroslym, majacym klopoty po
wypiciu mleka zaleca sie kwasne mkeko, jogurt lub kefir.

Wladyslaw

jadlospis na rajd
Archiwum
Gazeta kucharska