Trochę o kulinariach, trochę OT

From: "Lilly was here" <M...@e...com.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Trochę o kulinariach, trochę OT
Date: Wed, 6 Jun 2001 14:37:25 +0200

Soki Hoopa smakuja jak ropa.Hochland serki zepsuja Ci nerki.Wczoraj
byla a dzis nie ma, bo sie napila kawy Prima.Aromat Klubowych z rur
wydechowych.Kto pali Sobieskie, ma plamy niebieskie.Melisana zrobi z
Ciebie balwana.Po Uncle Bena ryzu lupie mnie w krzyzu, a po jego
sosie mam chrosty na nosie.Klejenie Kropelka jest glupota wielka.Po
Liptonie spoca Ci sie dlonie.Przyprawy Kucharaka zwala z nog
kanarka.Snickers baton jest wypchany wata.Od Rexony opadna
balony.Mleko biale jest skwasniale.Po Danonie Pysznym zrobisz sie
kaprysny.Od slodyczy Farzera zepsuje Ci sie cera.Margaryna Znakomita
wykroca jelita.Po kielbasie zywieckiej nie zmiescisz sie w kiecke.Od
szamponu Herbina powieksza sie lysina.Lody z Zielonej Budki maja
smak trutki.Rower Bobo peknie pod Toba.Olej Bartek jelczeje w czwartek.

Dostałem maaila od żony z tymi hasłami reklamowymi ( zatsanwaiam się czy oni
tam u niej nie mają ciekawszych zajęć ?:)