Trójka dzieci

31. Data: 2006-02-07 12:03:41

Temat: Re: Trójka dzieci
Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dsa0v3$mni$1@news.onet.pl...

> A jezeli powiedzialby ze absolutnie nie chce miec rodzenstwa?

To wzielabym jego zdanie pod uwage i byc moze nie zdecydowalabym sie na
drugie dziecko.

Adiola

32. Data: 2006-02-07 12:06:05

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Adiola" <a...@w...pl> napisał

> To wzielabym jego zdanie pod uwage i byc moze nie zdecydowalabym sie na
> drugie dziecko.

Nawet jeśli zarówno Ty jak i mąż bardzo byście tego pragnęli?
BTW - wszystkie Wasze życiowe decyzje konsultujecie z synem?

PozdrawiaM

33. Data: 2006-02-07 12:07:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Marta W." <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> To wzielabym jego zdanie pod uwage i byc moze nie zdecydowalabym sie na
> drugie dziecko.

A nie oznaczało by to zbyt wielkiej roli decyzyjnej dziecka w rodzinie?

Ja bym na barki moich dzieci (szczególnie że Pisklak w wieku, kiedy mu się
ciągle odwidzuje wszystko) nie składała odpowiedzialności za ilość członków
rodziny...

Qra

34. Data: 2006-02-07 12:10:12

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adiola napisał(a):

> To wzielabym jego zdanie pod uwage i byc moze nie zdecydowalabym sie na
> drugie dziecko.

Może jeszcze wybieralibyście razem z dzieckiem kolor prezerwatyw,
których będzie używał tatuś żeby nie zrobić braciszka?

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

35. Data: 2006-02-07 12:16:24

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości >

> Ośmioletnie dziecko to już kawał dziecka! :-) Ze świadomością, z czym może
> się wiązać pojawienie się rodzeństwa.

Dlatego zapytalam i wspolnie podjelismy decyzje, ze jesli sie uda, to bedzie
fajnie i kazdemu bedzie to pasowalo :-)

>Ja swoją 2-latkę też pytam, czy by chciała mieć małą dzidzię. Niezmiennie
>odpowiada, że tak. :-) Dzieci do 3-4 lat maleńkie rodzeństwo traktują jak
>lalkę,

:-)), moj mlody nie chcial . Pytania o rodzenstwo ( zartem, bo ja sama nie
chcialam) byly odrzucane zdecydowanym NIE.

więc pytanie takiego brzdąca,
> czy chce jest raczej zabawą, niż 'powinnością' i daniem szansy na
> 'współdecydowanie'.
> I.

Oczywiscie, ale moj sie sprzeciwial i to ostro. Olka ( juz 5 lat !), pytana
teraz, czy chcialaby miec malutka dzidzie w domu od razu mowi : "NIE,
zadnych malych dzieci". Heh, ona nawet nie lubi mlodszych dzieci w rodzinie.

;-)

Adiola

36. Data: 2006-02-07 12:25:59

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nixe" <n...@f...peel> napisał w wiadomości
> "Adiola" <a...@w...pl> napisał

> Nawet jeśli zarówno Ty jak i mąż bardzo byście tego pragnęli?

Maju, to przeciez gdybanie :-). Mysle, ze przekonywalabym mlodego. Gdyby sie
mocno zaparl, to_byc_moze nie zdecydowalibysmy sie.

> BTW - wszystkie Wasze życiowe decyzje konsultujecie z synem?

Nie wszystkie, ale bardzo duzo, btw z corka tez :-). Konsultujemy decyzje,
ktore moga znaczaco wplynac na ich zycie.

Adiola

37. Data: 2006-02-07 12:28:00

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elske" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> Może jeszcze wybieralibyście razem z dzieckiem kolor prezerwatyw, których
> będzie używał tatuś żeby nie zrobić braciszka?

Po co ta zlosliwosc ??

Adiola

38. Data: 2006-02-07 12:28:51

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
> wiadomości >
> Dlatego zapytalam i wspolnie podjelismy decyzje, ze jesli sie uda, to
> bedzie fajnie i kazdemu bedzie to pasowalo :-)

A gdyby jednak syn miał inne zdanie? Pozbawilibyście się doświadczenia bycia
rodzicami więcej, niż jednego dziecka?

> :-)), moj mlody nie chcial . Pytania o rodzenstwo ( zartem, bo ja sama nie
> chcialam) byly odrzucane zdecydowanym NIE.

W wieku 2 lat, jak rozumiem, nie chciał?

> [...]
> pytana teraz, czy chcialaby miec malutka dzidzie w domu od razu mowi :
> "NIE, zadnych malych dzieci". Heh, ona nawet nie lubi mlodszych dzieci w

A chcecie kolejnego potomka?

> ;-)

To żartujesz, czy poważnie piszesz?
I.

39. Data: 2006-02-07 12:37:08

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie oznaczało by to zbyt wielkiej roli decyzyjnej dziecka w rodzinie?

IMO nie sadze, mlody mial 8 lat, w mojej rodzinie tak sie stalo i juz sie
nie odstanie.

> Ja bym na barki moich dzieci (szczególnie że Pisklak w wieku, kiedy mu się
> ciągle odwidzuje wszystko) nie składała odpowiedzialności za ilość
> członków rodziny...

A ile lat ma Pisklak ??

To nie bylo zrzucenie na jego barki odpowiedzialnosci. To byla rozmowa, ze
jesli nie ma nic przeciwko temu, to my chcemy miec drugie dziecko, nie
sprzeciwial sie zbyt mocno, ale musial chyba do tego dorosnac, bo wczesniej
nie chcial absolutnie ( ja tez nie ) :-).

Adiola

40. Data: 2006-02-07 12:46:46

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <Marchewki_

> A gdyby jednak syn miał inne zdanie? Pozbawilibyście się doświadczenia
> bycia rodzicami więcej, niż jednego dziecka?

Byc_moze, taka ewentualnosc bralismy pod uwage.

> W wieku 2 lat, jak rozumiem, nie chciał?

W wieku od 2 do 7 nie chcial, nie marudzil o braciszka, na pytania cioc i
babc odpowiadal "NIE CHCE".

> A chcecie kolejnego potomka?

Nie.

> To żartujesz, czy poważnie piszesz?

Ogolnie powaznie, ";-)" bylo do koncowki mojej wypowiedzi o corce.

Adiola

strzykanie w stawach kolanowych u 11 latka
epilepsja - co dalej?
Ćwiczenia uwagi
şŁÄĎČýŃÇÂĂÓÎ
Piotrus Pan - oszusci czy mam pecha??