Trolle a ofiary z ludzi [Było] - "PL.SCI.FILOZOFIA zostaje przyłączona do..."

11. Data: 2008-01-09 20:06:05

Temat: Re: Trolle a ofiary z ludzi
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:1125tih7f0k6x.112wimxc62c0c.dlg@40tude.net...

> Nie przeceniaj się tak, bo się za szybko sprzedasz ;-PPP

Już się za-przedałem więc nie wiem gdzie ty przeceny widzisz ;P

> A co to je?

Kup satelitarną TV bo kablówki
raczej ci nie podciągną ;)

12. Data: 2008-01-09 20:23:14

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jan 2008 21:06:05 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Już się za-przedałem więc nie wiem gdzie ty przeceny widzisz ;P

W tym Twoim "ciemnowidzeniu" typów babskich chodliwych u innych :-)

> Kup satelitarną TV bo kablówki
> raczej ci nie podciągną ;)

Może kupię, bo mi nawet ta 1 i 2 odbiera chwilami słabo, zależnie od wiatru
- pod górom Bukówkom mieskom ;-)

13. Data: 2008-01-09 21:18:17

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym Twoim "ciemnowidzeniu" typów babskich chodliwych u innych :-)

Ależ to "jasnowidzenie"! ;)
Twoje "ciemnowidzenie" to typowo babskie
zaciemnianie niewygodnego wam obrazu rzeczy ;P

Sprawdzem gdzie to... ;P

14. Data: 2008-01-10 10:43:24

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jan 2008 22:18:17 +0100, Sky napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" <i...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ależ to "jasnowidzenie"! ;)
> Twoje "ciemnowidzenie" to typowo babskie
> zaciemnianie niewygodnego wam obrazu rzeczy ;P

Stara Twoja śpiewka...

> Sprawdzem gdzie to... ;P

To spora górka :-)

15. Data: 2008-01-10 18:05:06

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stara Twoja śpiewka...

Sprawdzona...

> To spora górka :-)

Dla mnie spore to są Alpy...

16. Data: 2008-07-05 17:36:42

Temat: Trolle a ofiary z ludzi
Od: "Jerzy Jawor" <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

A wszystko zaczęło się od:

Skoro jest denerwujacy jednak robi na tobie wrażenie [denerwuj?ce] ;P
Ciekawe że za trolli uznaje się wła?nie tych którzy nas[was] irytuj?
-ot takie przeniesienie własnych problemów emocjonalnych
na "ofiary" które poswieca-my[-cie] wypędzaj?c poza n[w]asze stado
zrzucaj?c na nie własne winy i niedoskonało?ci [obarczaj?c win? za irytację
i złe samopoczucie z tym zwi?zane]-jako żywo tak
jak robili to kiedy? izraelici z kozłami ofiarnymi...a potem
wiadomo kto i wiadomo co z "czarownicami" czy uczonymi...
tylko tu i teraz rolę grać maj? wirtualne byty nazywane
trollami -za którymi kryj? się żywi [żywsi niż reszta? ;)]
ludzie...

a skończyło się jak zawsze - na wycieczkach osobistych.

17. Data: 2008-07-06 12:09:36

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 5 Lip, 19:36, "Jerzy Jawor" <a...@c...pl> wrote:
> [...]
> ludzie...
>
> a skończyło się jak zawsze - na wycieczkach osobistych.

A mnie się wydaje, że na miłej rozmowie dwóch "trolli", ktorą cała
reszta z zaciekawieniem "obczytowywała", jak to zwykle bywa ;-P

A Ty? - niby co tutaj dobrego zrobiłeś, wtykając swój niezadowolony
nos? //już abstrahuję od tego, że mi partner tej rozmowy gdzieś
zniknął i się martwię nieco już o niego...

18. Data: 2008-07-08 18:20:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 6 lipca 2008 14:09. carbon entity 'i...@g...pl'
<i...@g...pl> contaminated pl.soc.religia with the following letter:

> A Ty? - niby co tutaj dobrego zrobiłeś, wtykając swój niezadowolony
> nos? //już abstrahuję od tego, że mi partner tej rozmowy gdzieś
> zniknął i się martwię nieco już o niego...

A propos "trolle i ofiary z ludzi"

Myślałem, że wątek będzie o tym:

Finntroll - Trolhammeren
http://www.youtube.com/watch?v=lpDo0BdC2SU

-

19. Data: 2008-12-02 13:50:40

Od: "Ryszard H" <h...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <e...@p...onet.pl> wrote in message

A wszystko zaczćůo sić od:

Skoro jest denerwujacy jednak robi na tobie wraýenie [denerwuj?ce] ;P
Ciekawe ýe za trolli uznaje sić wůa?nie tych którzy nas[was] irytuj? -ot
takie przeniesienie wůasnych problemów emocjonalnych na "ofiary" które
poswieca-my[-cie] wypćdzaj?c poza n[w]asze stado zrzucaj?c na nie wůasne
winy i niedoskonaůo?ci [obarczaj?c win? za irytacjć i zůe samopoczucie z tym
zwi?zane]-jako ýywo tak jak robili to kiedy? izraelici z kozůami
ofiarnymi...a potem wiadomo kto i wiadomo co z "czarownicami" czy
uczonymi... tylko tu i teraz rolć graă maj? wirtualne byty nazywane
trollami -za którymi kryj? sić ýywi [ýywsi niý reszta? ;)] ludzie...

a skończyůo sić jak zawsze - na wycieczkach osobistych.

Re: JApierdzióle
zrozumiec lizusa??
wzięte z polityki
Inteligencja a depresja