Tropiciele sekt

21. Data: 2009-10-13 22:16:02

Temat: Re: Tropiciele sekt
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
a.googlegroups.com...

> [...]
m.googlegroups.com...

> [...]
> uwagi na posty gdzie by?o podane, ?e ten opis podobnych zachowa? nie
> jest niczym nowym, wielokrotnie wyst?powa? w literaturze i jest
> obserwacj? ?yciow?, to tak fobicznie przypierdolili si? do mnie, ?e mi
> wtenczas nerwy naprawd? pu?ci?y. I mnie si? nawet wydaje ?e trudno by
> mi by?o powstrzyma? si? w rzeczywisto?ci przed przyjebanie Duchowi za
> ten kwik analfabecki z zagrody.
> ----------------------
> Czy ju? opublikowa?e? t? list? psycholog?w, kt?rzy stwierdzili, ?e KRK jest
> psychicznie chory? Jak nie- to przypominam si?- wci?? czekam

To nie jest nic nowego, każdy psycholog stwierdzi że homofobia na
przykład ma skład i pochodzenie ze źródeł kk, bo to on nakręca ogromną
masę ludzi aby w swoim stadzie uważali homo za chorych, masz dokładnie
homofobię jakiegoś tam świętego który w bibli pisze że nie było już
prawie mężczyzn
w sodomie i gomorze , którzy to nie oddawali się rozpuście
homoseksualnej i zwróć uwagę na emocję tego świętego= wszędzie
winterpretował pedałów, którzy to mogli zniszczyć naturalny układ
natury, dlatego zostali zniszczeni. A to jest niemożliwe, bo homo
stanowią mniejszość, więc może poława miasta mogła experymentować, a z
20-stu było prawdziwymi homo. Czyli tak jak z antysemityzmem = klonują
się w urojeniach.
I to są memy, a memy to zaraza w tym przypadku. Za tysiąc lat nadal
ten tekst będzie zarażał nieświadomych ludzi,=dlatego trzeba
uświadamiać. A katolicy uświadamianie traktują jako atak na kk.

22. Data: 2009-10-13 22:29:39

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
>
> * * *

> Pamiętam wątek o przystojnej blądynie i o lófciku. Chodziło zdaje się
> i to: czym jest randka. Prawdopodobnie jeśli jakaś kobieta umawia się
> na randkę, to jeśli nie jest chora psychicznie to powinna zdjąć płaszcz
> i uprawiać seks. Tak? To ten wątek?
> Bardzo sprytnie to wykryłeś. Kobiety z sekt nie chcą uprawiać seksu,
> a więc jesteś Tropicielem i znakomicie obnażasz sekciarstwo.
> Zauważ, że już nie piszę ani 666 ani 557, czyli nie odbieram każdego
> Twojego stwierdzenia zachowań obserwowalnych jako atak na kk. :)

Znowu bełkot

23. Data: 2009-10-13 22:30:59

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> [...]

ten tekst będzie zarażał nieświadomych ludzi,=dlatego trzeba
uświadamiać. A katolicy uświadamianie traktują jako atak na kk.
Cytuję:
"każdy psycholog stwierdzi że homofobia na
przykład ma skład i pochodzenie ze źródeł kk"

czyli- otwieram stronę- np:

http://www.google.pl/#hl=pl&q=psycholog+%C5%82%C3%B3
d%C5%BA&lr=lang_pl&fp=6c6bcb6f564e5ae6

dzwonię pod dowolnie wybrany numer telefonu- i czytając mu (jej) to cytowane
zdanie- otrzymam potwierdzenie. Potwierdzi to także treneR który jest
psychologiem. Jesteś tego pewien?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

24. Data: 2009-10-13 22:33:39

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Oct 2009 00:04:32 +0200, Robakks napisał(a):

> "glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...

> Zabolało Cię, że Polacy potrafią jednoczyć się w słusznej sprawie? :)
> Robakks
> *°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

Dla niego "godność prywatna" polega głównie na samotnym opluwaniu
wszystkiego, co inni uznają za dobre.
--

Ikselka.

25. Data: 2009-10-13 22:37:35

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
> ten tekst b?dzie zara?a? nie?wiadomych ludzi,=dlatego trzeba
> u?wiadamia?. A katolicy u?wiadamianie traktuj? jako atak na kk.
> ---------------------
> Cytuj?:
> "ka?dy psycholog stwierdzi ?e homofobia na
> przyk?ad ma sk?ad i pochodzenie ze ?r?de? kk"
>
> czyli- otwieram stron?- np:
>
> http://www.google.pl/#hl=pl&q=psycholog+%C5%82%C3%B3
d%C5%BA&lr=lang_pl&fp=6c6bcb6f564e5ae6

> dzwoni? pod dowolnie wybrany numer telefonu- i czytaj?c mu (jej) to cytowane
> zdanie- otrzymam potwierdzenie. Potwierdzi to tak?e treneR kt?ry jest

Tak , pamiętasz von Brauna i Radarta próbowali ci to wyjaśnić, a tren
jest zrypany ideologicznie bo popiera pis, więc będzie się
dostosowywał do masy w pisie i też znajdą się psycholodzy twierdzący
że homo to zboczenie, ale to niewielkie ilości, bo norma
psychologiczna to jest traktowanie homoseksualistów jak zdrowe osoby o
innej orientacji seksualnej, więc ataki na tą normę nazywa się
homofobią.

26. Data: 2009-10-14 00:06:32

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
> [...]
.googlegroups.com...

> Ci racj?:
> rozumiem
> chcia?bym
> konkret?
> :)

> Ikselka czy ty zawsze musisz by? tak obrzydliwie bezmy?lnie stadna, to
> twoje pokrzykiwanie jest irytuj?ce, wi?ce godno?ci prywatnej Ikselcia.
> O co Ci idzie? Przecie? Ci nie napisa?a, ?e chce Ci przypierdoli? i ?e
> jeste? psychicznie chory. Czy gdyby tak napisa?a- to by?o by to Twoim
> zdaniem bardziej czy mniej bezmy?lnie stadne?

Nie Ikselka zawsze przy dyskusji zamiast zwracać się do rozmówcy ze
swoim zdaniem, wbiega i pokrzykuje na rzeczy które w jej prywatnej
wypowiedzi wyglądałyby inaczej, bądź na rzeczy których nie
rozumie ,jedynie próbuje swoją stadnością jednoczyć się, wylizywać
komuś pysk w tym co pisze, poniża się w taki sposób.
Bo kk to stadność systemu, gdzie zabija się ,,ja,, w ramach zbiorowych
odruchów. No Ikselcia zachowuje się jak pies Pawłowa, zapalili jej
lampkę, więc wbiega na oślep zaśliniona, a michy nie ma.

27. Data: 2009-10-14 00:11:12

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

.googlegroups.com...

> Dla niego "godność prywatna" polega głównie na samotnym opluwaniu
> wszystkiego, co inni uznają za dobre.
> --
>
> Ikselka.
To system uważa że jest dla ciebie dobry i ten system zapalił ci
zieloną lamkę abyś przybiegła i swoją obecnością wzmocniła jego
strukturę, jak nadal będziesz zachowywała się jak pies Pawłowa, to
kopa dostaniesz.

28. Data: 2009-10-14 00:20:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

----------------------

> [...]
> psychologiczna to jest traktowanie homoseksualistów jak zdrowe osoby o
> innej orientacji seksualnej, więc ataki na tą normę nazywa się

Jak już Robakks założył wątek na pl.sci. psychologia i filozofia, to
piszcie na te dwie sprawy, bo nie wiem teraz kto do kogo i o co pisze,
bo brakuje postów na jednej grupie i trzeba ganiać z jednej grupy na
drugą.

29. Data: 2009-10-14 07:10:59

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
h.googlegroups.com...

> [...]

> piszcie na te dwie sprawy, bo nie wiem teraz kto do kogo i o co pisze,
> bo brakuje postów na jednej grupie i trzeba ganiać z jednej grupy na

Wiedziałem globciu, że jesteś Tropicielem sekt. Właśnie wykryłeś
cechę charakterystyczną:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
zdejmowanie crosspostów.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Niektórzy robią to nieświadomie, bo pisząc z portali nie obsługujących
automatycznie crosspostów - wysyłają swoje teksty z tej grupy, którą
czytają, ale większość zdejmuje crossposty "świadomie" a pytanie
dla Tropicieli:
co ukształtowało tę "świadomość" (przymus) ? :-)
{rozróżnienie uzasadnienia...}
PS. Zauważ, że w zdejmowaniu crosspostów brylują na psp kobiety,
ale czy to kk nimi steruje czy jakiś inny znacznie potężniejszy mechanizm
niezależny od światopoglądu i wyznawanej wiary?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

30. Data: 2009-10-14 08:00:58

Od: "Chiron" <c...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
d.googlegroups.com...

Chiron wrote:
> [...]

psychologiczna to jest traktowanie homoseksualistów jak zdrowe osoby o
innej orientacji seksualnej, więc ataki na tą normę nazywa się
----------
Ani vonBraun ani Redart nie są psychologami. Twoja teza brzmiała, że KAŻDY
PSYCHOLOG,... wniosek: sam przyznajesz, że Twoja teza jest fałszywa. Sam
więc wykazałeś niedorzeczność swojej tezy. Można zapytać także, czy w ogól
jacyś psychologowie tak twierdzą- i oczywiście wskazać, którzy

serdecznie pozdrawiam

Chiron

[NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"
DECHOVKI WIADOMO DLA KOGO...
PRZECIWWAGA DO PEDOFILA W SZWAJCARII...
Dla odprężenia
SYLI