Tropiciele sekt

1. Data: 2009-10-13 16:10:51

Temat: Tropiciele sekt
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

było: Jeśli Polański zasługuje na karę...
c:psf,psp
"glob" <r...@g...com> wywrote:

> To nic dziwego że Żyd ninawidzi Żydów, bo w dwudziestoleciu gdy
> dopływały prący nacjonalistyczne paru żydów prowadziło antysemickie
> represje, lub tygodniki nacjonalistyczne, chociaż matki mieli Żydówki,
> ale to tak jest że jak człowiek akurat słaby to nasiąka oderwaną od
> siebie ideologią i nie widzi rzeczywistości, a to co ty piszesz
> świadczy o nasiąknięciu ideologiczną nienawiścią i sobie możesz
> zaprzeczać, ale to widać, po tej twojej teorii spiskowej, jakby byli
> bezkarni z niewielkiej ilości robisz rozpłud na wielką ilość itd;

Napisz mi globciu, czy Ty czujesz się Tropicielem sekt? :-) /Robakks/

2. Data: 2009-10-13 17:50:54

Temat: Re: Tropiciele sekt
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> było: Jeśli Polański zasługuje na karę...
> c:psf,psp

> Napisz mi globciu, czy Ty czujesz się Tropicielem sekt? :-) /Robakks/
______________________
Durniu jeden, kurwa mać , co ty czytać ze zrozumieniem nie potrafisz,
kk nazywa innowierców sekciarzami i ich prześladuje , jeszcze raz
wklejam , może ktoś ci pomoże w wytłumaczenu co jest kuuuuuuuuuuurwa
napisane, bo mnie już twój debilizm do szału doooooprawadza.
________________________

_____________________
Skrajna Paranoja Antysektowa

Skrajna paranoja antysektowa, w tym także antymasońska czy antysemicka
przynosi wiele szkody i problemów osobom wyznającą odmienną niż
katolicka wiarę religijną, gdyż paranoicy nie uznają przeciwników czy
rywali postrzeganych jako zdrową konkurencję, a jedynie wrogów, zaś

wrogów trzeba wedle urojeń paranoika zniszczyć, wytępić, stąd hasła
wzywające do zwalczania i wytępienia sekt, do zakazu ich działalności
czy demagogiczne wmawianie destrukcyjności i szkodliwości, jak to
czyni rządowy raport antysektowy stworzony przez grono kilku chorych

psychicznie paranoików katolickich. Z wrogami jakich sobie uroi
paranoik antysektowy nie może się on wdawać w kompromisy ani
pertraktacje, z wrogami nie może nawet dyskutować, wrogów się wedle
paranoika nie nawraca ani nie  pozyskuje, wrogów się tylko niszczy -
taki jest obraz typowego paranoika antysektowego. Nośne hasła typu:

"sekty pozamykać", "sekty są szkodliwe", sekty są niebezpieczne",
"sekty trzeba wytępić", to wszystko typowe poglądy chorej osoby po
których można poznać antysektowego paranoika wymagającego
hospitalizacji. Jedną z przyczyn wzrostu występowania paranoi
religijnej jest widoczny upadek własnej wiary, odchodzenie ludzi od

katolicyzmu z powodu jego śmiesznych dogmatów i tuszowania własnej
zbrodniczej historii. Paranoik usiłuje zwalić winę za upadek jakiegoś
własnego kościoła na inne wiary religijne, szuka kozła ofiarnego,
widzi winę we wszystkim, tylko nie we własnej religijnej ideologii, na
którą coraz bardziej brakuje chętnych z powodu jej śmiesznych

zwyczajów czy dogmatów jak zwalczanie kondomów czy bronienie prawa
zygoty do życia! Przestraszony upadaniem własnego kościoła paranoik
religijny przyswaja sobie paranoiczną postawę, żeby przetrwać, izoluje
się nawet od świata w jakimś klasztorze i nie jest w stanie stworzyć
pozytywnych więzów współistnienia z wyznawcami innych kultów

religijnych jakie wzrastają lub się pojawiają!  Paranoik po części
atakuje ze strachu, z obawy, że niknie w oczach jego religia. Wzrost
antysektowej paranoi zawsze poprzedza następujący niebawem upadek lub
rozpad dotychczasowego systemu religijnego, co jest wybawieniem dla

wszelkich uciskanych dotąd przez upadającego monopolistę mniejszości
religijnych i tak zwanym zwiastunem czasów końca zdegenerowanego
politycznie i dogmatycznie

systemu rzeczy!

PARANOJA CZYLI OBŁĘD

http://www.eioba.pl/a75239/sektofobia_i_paranoja_ant
ysektowa_fobie_teofobia_hagiofobia_heretykofobia

3. Data: 2009-10-13 18:20:55

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> [...]
> wklejam , może ktoś ci pomoże w wytłumaczenu co jest kuuuuuuuuuuurwa
> napisane, bo mnie już twój debilizm do szału doooooprawadza.

No dzięki globciu za tę wklejkę, którą cytuję w całości, ale zwróć uwagę,
że nie pytalem Ciebie czy umiesz wklejać strony z Internetu lecz pytałem
czy czujesz się Tropicielem sekt. Z tego co widzę wykryłeś sektę kk,
która tępi inne sekty, a Ty Tropiciel sekt postanowiłeś tępić sektę kk.
Prawda?
Tak to wygląda i tak wynika z Twoich słów: jesteś pogromcą sekty kk.

PS. Poczytaj odpowiedź Andrzeja (AW-uni) w tym wątku na pl.sci.filozofia.
Andrzej nie croospostował swojego posta z uwagi na wagę swoich słów
i powagę tematu. Pisze o hitleryzmie i udziale Żydów w holokauście.
Przeczytaj bo warto.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

4. Data: 2009-10-13 18:47:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)

ysektowa_fobie_teofobia_hagiofobia_heretykofobia

Odpowiedziałem Awunciiiiiiiii. A
Podane jest stwierdzenie że kk i jego wierni tworzą w obecnym
społeczeństwie nową krucjatę i to jest wypowiedź psychologów[ czyli
według twojego chorego umysłu, psychologowie są jebnięci na to co
opisują]
Ta obserwacja jest zbieżna z tym co ja widzę w rzeczywistości.
Więc to jest stwierdzenie że przez kk ludzie mu podporządkowani
wpadają w obłęd. Jest to opis zachowania obłąkanych, a nie atak na
nich, tu nie ma subiektywizmu, tu jest naukowy chłód, oparty na umowie
miedzyludzkiej, ustaleniach co jest chore a co nie. Jest to obiektywne
w sensie umowy ogólnoludzkiej.

5. Data: 2009-10-13 19:13:39

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wywrote
> Robakks wrote:

| Robakks wrote:
| Napisz mi globciu, czy Ty czujesz się Tropicielem sekt? :-) /Robakks/

* * *

> Odpowiedziałem Awunciiiiiiiii. A

Przeczytaj też odpowiedź STrangera, a szczególnie końcówkę:
"Błękitna krew ma inny_ukryty_sens.
Ale to nie grupa na takie dyskusje."

> [...]
> społeczeństwie nową krucjatę i to jest wypowiedź psychologów[ czyli
> według twojego chorego umysłu, psychologowie są jebnięci na to co

Właśnie to jest ważne co piszesz. Wykryłeś, że mam chory umysł
a ta choroba jest następstwem działania sekty kk. Tak?
Ja jako osoba z chorym umysłem nie mogę tego wiedzieć, bo
mam chory umysł, ale Ty masz zdrowy umysł - więc wiesz.
Czy choroba mojego umysłu jest następstwem działania sekty kk?

> [...]
> nich, tu nie ma subiektywizmu, tu jest naukowy chłód, oparty na umowie
> miedzyludzkiej, ustaleniach co jest chore a co nie. Jest to obiektywne

Jakie rozpoznajesz symptomy mojego chorego umysłu?
Po czym rozpoznaleś tę chorobę? :-)
Pytam poważnie.
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

6. Data: 2009-10-13 19:47:46

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> Czy choroba mojego umysłu jest następstwem działania sekty kk?

> Jakie rozpoznajesz symptomy mojego chorego umysłu?

Czyli psycholodzy są chorzy psychicznie i wytropili sektę którą
atakują= tak wygląda twoja interpretacja, a wiesz tak zachowują się
ludzie psychicznie chorzy, że wmawiają naukowcą, że stwiedzając objawy
oni są jakąś spiskową oraganizają.
Katolicy mają tak , że jak katolik nasra na chodnik i ktoś
stwierdzi ,że dana osoba zasrała chodnik , to katol drze ryja, że to
jest atak na kk, taką właśnie specyficzną obłudę bo nieświadomą
siebie [ oderwanic nie widzi co robi]
można zaobserwować w atakach na homo i jeśli homo pójdzie do sądu
oskarżając wyznawcę kk o prześladowanie, wyzawca kk wyje że jest to
atak na kk.
Ponieważ każdy sprzeciw i stwierdzenie faktu jest odbierane jak
agresja na kk, dlatego ludzie milkną , obchodzą szerokim łukiem
zasrany chodnik=typ Radarta. Co powoduje, że katują katole swoje
ofiary w milczeniu i nikt z obecnych nie udziela pomocy.
A katol mordując drugiego uważa że zrobił coś dla wiary.
Czytałem AWCIA i tego drugiego, ale ten drugi nie ma wiedzy szkolnej i
sobie wymyślił że AWcik napisał coś nowego, szukając jednocześnie zła
w Żydach, więc powtarzam ta prawidłowość dotyczy każdego narodu, gdzie
syn sprzeda matkę, zabije ojca w imię doktryny ideologicznej.
Wystarczy wsiąść Żeromskiego'' Przedwiosnie'' gdzie własny syn
wspierając rewolucje skazuje własną matkę na śmierć i donosi jeszcze
na nią, że schowała przed rewolucją majątek. Ten Syn dopiero na
cmentarzu zrozumiał zło w którym brał udział, poświęcając własną
matkę. On za późno zrozumiał, ale zrozumiał, a wy do tej pory nie
rozumiecie. A Robakks w ich postach szukasz jedynie przyzwolenia na
nienawiść do Żydów, niestety są tacy co nigdy nie zrozumieją, żywe
trupy......

7. Data: 2009-10-13 20:06:10

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...
> [...]

> rozumiecie. A Robakks w ich postach szukasz jedynie przyzwolenia
> na nienawiść do Żydów, niestety są tacy co nigdy nie zrozumieją,

Mam więc chory umysł bo nie rozumiem. To logiczne.
Po czym globciu rozpoznajesz, że nie rozumiem?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

8. Data: 2009-10-13 20:17:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> "glob" <r...@g...com>
.googlegroups.com...

> * * *

> Mam wi�c chory umys� bo nie rozumiem. To logiczne.
> Po czym globciu rozpoznajesz, �e nie rozumiem?
> Robakks
> *�"�'���`�.^:;~>�<��-.,��

Nie , potwierdzam tylko to co stwierdzili psychologowie, kk wywołuje w
społeczeństwie fobie przechodzące w choroby psychiczne i na początku
artykułu jest dokładnie podane, że ilość chorych którzy prześladują
innowierców, homo, Żydów, w społeczeństwie ciągle wzrasta i jest tam
też podane że dopóki Wyznawca kk chory psychcznie nie będzie
hospitalizowany, czyli podlegał leczeniu psychotropami nie ma sensu z
nim prowadzić dyskusji, bo każde stwierdzenie faktu , potwierdzalnego
przez innych będzie odbierał jak atak na swoje wyznanie. Bo on we
wszyskich innych lub faktach mu nie zmakujących będzie widział wrogów.
Tak więc z tobą Robakks skończyłem dyskusję.

9. Data: 2009-10-13 20:28:21

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com>
a.googlegroups.com...
Robakks wrote:

> [...]

> wszyskich innych lub faktach mu nie zmakujących będzie widział wrogów.
> Tak więc z tobą Robakks skończyłem dyskusję.

globciu nie kończ dyskusji, bo jeszcze mi nie napisałeś po czym
rozpoznałeś, że jestem chorym psychcznie wyznawcą kk wymagającym
leczenia psychotropami. Jestem chory psychicznie bo nie rozumiem
- z tym się zgadzam, ale skąd wiesz, że jestem wyznawcą kk i skąd
wiesz, że nie rozumiem?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

10. Data: 2009-10-13 20:50:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Robakks wrote:
> [...]
> leczenia psychotropami. Jestem chory psychicznie bo nie rozumiem
> - z tym się zgadzam, ale skąd wiesz, że jestem wyznawcą kk i skąd

Każde moje stwierdzenie zachowań obserwowalnych odbierasz jako atak na
kk, już z tym tematem o systemie, machaniźmie, strukturze, która to
rozporządza ludzmi należącymi do kk= dostawiałeś piany,a z tym opisem
katoliczki de renala też zacząłeś bzdury wypisywać, a to był opis tego
co się z ludzmi dzieje, opis społeczny.
Ja teraz wyglądam jak osoba nienawidząca kk, taką formę mi wytworzyli
tutaj katolicy, a ja jedynie opisuje konsekwecje, fakty, obserwowane w
rzeczywistości zewnętrznej. Tak więc zrobiliście ze mnie wroga tylko
dlatego że stwierdza fakty występujące w rzeczywistości i po co ja mam
się użerać.

[NTG] Teraz mogę się chwalić mówiąc "Ja mam go w KF"
DECHOVKI WIADOMO DLA KOGO...
PRZECIWWAGA DO PEDOFILA W SZWAJCARII...
Dla odprężenia
SYLI