Re: Trudna praca.

Data: 2010-01-07 19:14:25
Temat: Re: Trudna praca.
Od: glob <r...@g...com>

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 7 Jan 2010 11:07:54 +0100, Druch napisaďż˝(a):

> Jak siďż˝ jest martwym, to siďż˝ JUďż˝ nie ma...
> --
>
> Ikselka.

Bo tak jest, polacy są przemęczeni, do pracy zamiast 8 godzin siedzisz
12 h.
Biurokracja wszędzie taka, że żeby coś załatwić, to jak we śnie gdzie
coś ciebie trzyma, tysiące papierów i dochodzi do absurdy, że ty masz
coś wykonać a nie ma być prawo dla ciebie .Wracasz z pracy to dzieci
zagonić do sprzątania, do lekcji, poczytaj bajeczki itd, więc jak
siądziesz na fotelu to już zasypiasz. I to jest życie przeciętnego
polaka.Polacy nie mają czasu na seks.