Trudna praca.

31. Data: 2010-01-07 10:54:04

Temat: Re: Trudna praca.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 08:35, Iza <f...@o...pl> wrote:

> Dla Ciebie Aisza wszystko jest takie oczywiste bo siedzisz
> na usenecie od 10lat. Nie..nie wiem...a co masz mi coś
> ciekawego do wyjawienia?
> Przed głowę mi przeleciało, ze moze być żołnierzem.
> ___
> Iza
> ps. zapr. na priv. ;)

No co Ty?
Zolnierz, ktory jest koneserem jazzu?
Gdybym Ci proponowal marsze wojskowe.
Albo country and western music.
Woczas Twoje dywagacje bylyby moze zasadne.
Ale jak wiadomo: za mundurem panny...

J-23 itede...
http://www.youtube.com/watch?v=gxS-WKXX6tg

32. Data: 2010-01-07 11:17:38

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...
On 7 Sty, 08:35, Iza <f...@o...pl> wrote:

> [...]

Gdybym Ci proponowal marsze wojskowe.
Albo country and western music.
Woczas Twoje dywagacje bylyby moze zasadne.

Musisz prześć lustrację u mnie, ciężko będzie za to szpiegowanie na trzy
strony.

33. Data: 2010-01-07 11:26:26

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 12:17, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> J-23 itede...
>
> Musisz prześć lustrację u mnie, ciężko będzie za to szpiegowanie na trzy

Nic z tego, weryfikacja przez bylego SB-ka nie jest wazna.
Swiadectwa wydawane w "majestacie" arcyciecia, nie maja mocy prawnej.

J-23 itede...

PS. lepiej zajmij sie ganianiem za du*mi na forum

34. Data: 2010-01-07 11:29:46

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 11:54, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> Gdybym Ci proponowal marsze wojskowe.
> Albo country and western music.
> Woczas Twoje dywagacje bylyby moze zasadne.

Niestety ja nie z tych panien :)
U mnie sprawdza sie mądrość:
Ja pani sznurem, za ładnym garniturem :)
Czyli cos takiego:
http://j.luxlux.pl/l988/817e2e36001a1ae146c0b0ca/212
807.jpg

ale takiemu nawet garnitur nie pomaga ;D
http://img.epuls.pl/klubowe/142/142798_l/user/w+garn
iturze+:D.jpg
___
iza
ps . no to Ty jestes archeo.......... :)

35. Data: 2010-01-07 11:38:04

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 12:29, Iza <f...@o...pl> wrote:

> [...]
> ___
> iza
> ps . no to Ty jestes archeo.......... :)

Iza napisala
"Ty jestes archeo"

hihi
Przepraszam za rozczarowanie, i Twoja strate czasu!

J-23 itede...

36. Data: 2010-01-07 11:52:58

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 12:38, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> "Ty jestes archeo"
>
> hihi
> Przepraszam za rozczarowanie, i Twoja strate czasu!

Nie mów,że wyglądasz jak Pudzian 8-O ?
___
iza

37. Data: 2010-01-07 11:59:17

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
.googlegroups.com...

Nic z tego, weryfikacja przez bylego SB-ka nie jest wazna.
Swiadectwa wydawane w "majestacie" arcyciecia, nie maja mocy prawnej.

J-23 itede...

PS. lepiej zajmij sie ganianiem za du*mi na forum

Już się tobą inni zajęli. Będziesz miał przesrane... Jak ja.

38. Data: 2010-01-07 12:13:23

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 12:59, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
>
> J-23 itede...
>
> PS. lepiej zajmij sie ganianiem za du*mi na forum
>
> Ju si tob inni zaj li. B dziesz mia przesrane... Jak ja.

nie strasz, nie strasz, bo sie...

39. Data: 2010-01-07 12:14:36

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 12:52, Iza <f...@o...pl> wrote: