Trudna praca.

41. Data: 2010-01-07 12:34:15

Temat: Re: Trudna praca.
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 13:17, Iza <f...@o...pl> wrote:
> [...]
;Dhttp://img.epuls.pl/klubowe/142/142798_l/user/w+ga
rniturze+:D.jpg

> hmmm.........

jestem jedynie glosem na forum
inne relacje nie interesuja mnie w ogole

J-23 itede...

P.S pamietam sytuacje z okresu studiow, kiedy kolezanki natarczywie
oblegaly jednego kolesia, a on im powiedzial ze przyszedl na sudia
czegos sie nauczyc, nie po to by zajmowac sie jkimis pierdolami

42. Data: 2010-01-07 12:38:33

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 13:34, J-23 <k...@g...pl> wrote:

> [...]
> czegos sie nauczyc, nie po to by zajmowac sie jkimis pierdolami- Ukryj cytowany

jestem jedynie miła :)
__
Iza

43. Data: 2010-01-07 12:47:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Stasiu jest dwajścia lat starszy. Ale trzyma się znakomicie.

Ani Stasiu ani w mundurze. To alpaga czyli tanie wino za 23 stare polskie
złote. :)

michał

44. Data: 2010-01-07 12:55:06

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"michal" <6...@g...pl> wrote in message

> Ani Stasiu ani w mundurze. To alpaga czyli tanie wino za 23 stare polskie
> [...]

I to zleżałe...

45. Data: 2010-01-07 12:56:06

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Ani Stasiu ani w mundurze. To alpaga czyli tanie wino za 23
> stare polskie złote. :)

Znowu nie załapałam kontekstu, jak z opłatkiem. Buu... idę się ciąć ;)

http://www.makbet.pl/artykul/118/tanie-jabole-na-kaz
dym-stole
Piękne... :)

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

46. Data: 2010-01-07 13:42:40

Od: Hieronim <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> A właśnie "dzięki" temu teledyskowi jak również dzięki artykułowi,
> który de facto czytałam na raty z racji ..na jak by nie było lekkiego,
> szoku z merytorycznej zawartości ...no wiec właśnie uzmysłowił mi jak
> to dobrze, ze jednak sa na ziemi ludzie, którzy potrafią pokonać
> własne ...ludzkie ...naturalne opory, przed zacnymi obowiązkami na
> rzecz ludzi, którzy odeszli.

Są też tacy, którzy nie muszą pokonywać żadnych oporów, bo to ich
hobby, a może nawet jeszcze coś więcej:
http://www.moriturnekrofilia.trumna.pl/

Tylko, że oni mają czas na seks...

Pzdr,
H.

47. Data: 2010-01-07 13:52:09

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, pamiętam rysunek Lutczyna "Mały grabarz"...malutka trumienka, wieniec,
łopatka. Wszystko jak trzeba.

Peszkową uwielbiam za twórcze podejście do języka. Takie "pieprzoty" - jakie
to ładne. MK

Użytkownik "Iza" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
Może zacznę od clipu, który gdy go obejrzałam.. byłam nieco
skonsternowana
i zniesmaczona. Cóż, w dzisiejszych zblazowanych czasach, zblazowany
rynek potrzebuje nieszablonowego pociągnięcia umysłu i uwagi publiki
przeciętnej mniej lub bardziej. [Tylko proszę, dobrze mnie zrozumcie,
nie chodzi mi o szokowanie a raczej o dyskusje. Widomo clip ma styl
artystyczny na potrzeby. Ewentualnie można sobie zablokowac fonie, bo
nie ma racze nic wspólnego z wizją.]
OK... jestem tolerancyjna... w zasadzie wisimito kto na czym bazuje.
Ten klip przedstawia pewną pracę spychaną być może przez większość z
nas gdzieś w głąb umysłu ...może dla tego, że śmierć jest jednak
najgorszym z możliwych tematów do rozmowy. No i my o ile ...dopóki
nas nie dotyczy na tyle świeżo, nie mamy sił by o niej rozmawiać.
Natomiast jeśli nasza rozpacz nad utrata bliskiej osoby jest nieco
"zaskorupiona" już nie chce nam się rozmawiać lub rozmyślać o tej
nieuniknionej kolei losu.
[...]
Pomyślałam, że robią naprawdę kawał niesamowitej pracy i jestem dla
tego specjalisty z artykułu pełna podziwu i szacunku, bo tak mało jest
ludzi chętnych do "tego zadania".

http://www.youtube.com/watch?v=BWcwJUx5oWY
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Nie-chca-mnie
-do-zywych-to-zajmuje-sie-smiercia,wid,10507816,wiad
omosc.html

___
Iza - czemu mówić tylko o sprawach łatwych?
ps.i nie mam zamiaru tym tematem zapobiegać nudzie na grupie...gwoli
wyjaśnienia co niektórym.

48. Data: 2010-01-07 13:59:11

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 14:42, Hieronim <h...@g...com> wrote:

> Są też tacy, którzy nie muszą pokonywać żadnych oporów, bo to ich
> [...]

:/ PLONK :\

49. Data: 2010-01-07 14:08:44

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 15:04, Ender <e...@n...net> wrote:

> A czym ty chcesz kogo plonkowa ?
> Czy by mia a zamiar sprawi sobie superKFa,
> kt ry b dzie nawet my la za ciebie? :-))
> ENder

Jak dla mnie gościu przegiął ...co tu dużo gadać :/
ciebie słodziaku newer ewer do KFa nie poskładam
no chyba, że za s******j i gadzinę po raz drugi ;D
serio :)
___
izapoprostujestemmila

50. Data: 2010-01-07 14:17:22

Od: Iza <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Sty, 15:15, Ender <e...@n...net> wrote:

> Całego gówna tego świata i tak nie wsadzisz do KFa,
> więc szkoda się z nim szarpać.
> Poza tym nigdy nie nazwałem nikogo gadziną,
> przynajmniej nie pamiętam o tym,
> a jak zaczęli mi wszyscy wyjeżdżać z senderem,
> to podobieństwo niektórych moich wypowiedzi bynajmniej nie stało się
> przypadkowe.
> ENder

Serio nie jesteś Senderem Markiem ? :-|
__