Trwaja poszukiwania

1. Data: 2002-03-15 08:54:04

Temat: Trwaja poszukiwania
Od: "MJ" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio poszukuje przepisu na schab faszerowany ale nie owocami(sliwaka,
morela,) Tylko z farszem drobiowym lub miesnym.
No i nie moge znalesc..
Monika Janicka

1. Data: 2002-03-15 10:08:44

Temat: Re: Trwaja poszukiwania
Od: Pawel Hadam <P...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio poszukuje przepisu na schab faszerowany ale nie owocami(sliwaka,
> morela,) Tylko z farszem drobiowym lub miesnym.
> No i nie moge znalesc..

Moja Mama to robila ostatnio pare razy, ale jest 200km stad i przepisu
nie mam pod reka.
Byl to farsz miesny, owiniety platem schabu. Taka jakby rolada troche.
Wygladalo w przekroju troche tak :))

__
/**\
(****)
\**/
--

* to farsz :)))

Pawel

1. Data: 2002-03-15 10:19:34

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zerknij do tematu "Swiateczne pyszne jedzonko", Tam w jednym z postow
umiescilam kilka przepisow, m.in. na schab z mielona lopatka. Na pewno nie
bedziesz zawiedziona.

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2002-03-15 15:40:23

Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nieźle wygląda i jest pyszniutki schab faszerowany kiełbasą - jaką się lubi-
ale bydgoska - palce lizać.

Kasia

1. Data: 2002-03-15 15:55:48

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieźle wygląda i jest pyszniutki schab faszerowany kiełbasą - jaką się
lubi-
> ale bydgoska - palce lizać.

To jest dobry pomysł, tylko, gdzie ja kupić.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-15 17:30:15

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6t56k$rg0$...@s...icm.edu.pl...
> lubi-
>
> To jest dobry pomysł, tylko, gdzie ja kupić.
> pozdr. Jerzy

W Bydgoszczy? ;-)

W porządku będzie schab nadziany polędwica wieprzową z ziołami naokoło albo
jakim serem żółtym

Wkn

1. Data: 2002-03-15 20:17:41

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <0...@m...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a6tkim$l3r$...@s...icm.edu.pl...
> albo
>
> Sądzę, że pomysłodawczyni wcale nie o to chodziło, a w Wawie naprawdę jest
> problemem wielkim kupić dobrą kiełbasę.
> pozdr. Jerzy

hm, to dziwne, myślałam, że wybór kiełbach w całej Polsce jest podobny.

wkn

1. Data: 2002-03-15 20:18:15

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-03-15 21:43:01

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> hm, to dziwne, myślałam, że wybór kiełbach w całej Polsce jest podobny.

I tu się mylisz, ja nie jem kiełbas z nazw ino po smaku.
pozdr. Jerzy
PS
Wkurzający wszystkie sklepowe kobity na działach mięsnych.
;-)))

1. Data: 2002-03-16 09:27:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisal:

> [...]
> pozdr. Jerzy
> PS
> Wkurzający wszystkie sklepowe kobity na działach mięsnych.

A znasz wiejską? Taką w ciemnej skórce i pachnącą?

Krycha

Łosos-dylematy meża
Jaja na mniamniamnie!!!
wermouth -nowe doznania