Trwała - Wrocław Biskupin, ew. Sępolno

1. Data: 2003-10-10 11:57:09

Temat: Trwała - Wrocław Biskupin, ew. Sępolno
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako, że ostatnio zaczynam wyglądać jak cocker spaniel, postanowiłam sobie
zrobić tzw. trwałą ondulację;)
Zależy mi, aby to było jednak blisko domu, a więc w okolicach Biskupina
(Sępolna).
Czy znacie może zakład fryzjerski godny polecenia w tych właśnie rejonach?
--
Pozdr. Ewa

1. Data: 2003-10-11 10:57:18

Temat: Re: Trwała - Wrocław Biskupin, ew. Sępolno
Od: "amelia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (Sępolna).
> Czy znacie może zakład fryzjerski godny polecenia w tych właśnie rejonach?

Witam, polecam zaklad fryzjerski na ulicy Potiebni (Sepolno), boczna ul.
Dembowskiego, pozdrawiam, amelia

1. Data: 2003-10-11 15:02:05

Od: "Ann" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa W" <e...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
> (Sępolna).
> Czy znacie może zakład fryzjerski godny polecenia w tych właśnie rejonach?

nie mam zastrzeżen co do pracy Pani w zakładzie naprzeciw akademików PWR -
myślę, że można jej zaufać
pozdrawiam
Ann

rozjasnienie wlosow