Tryptyk rzymski

1. Data: 2003-03-06 19:19:56

Temat: Tryptyk rzymski
Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Karolu ,jak juz dokladnie to chyba opisalem, zadne ofiary nie sa juz
wiecej potrzebne,gdyz ruznorodnosci mamy juz pod dostatkiem,myslalem ze w
telewizji uslysze dzisiaj cos innego a nie pchwale poswiecania wlasnych
dzieci.Rozumiem co moze przezywac kazdy ksiadz katolicki czyli osoba ktora
aby sie normalnie ozenic musi przejsc na protestantyzm lub prawoslawie,gdyz
jezeli tego niezrobi jego kobieta musi naprzyklad grac w pornolach ze
zwierzetami.(Poprostu musieli oboje cierpiec)
Przed osadzeniem mnie prosze dokladnie przeczytac moje poprzednie posty.
(musialem napisac tak ostro gdyz chyba gdy o to prosilem chyba tego nikt
Panu jeszcze nie przekazal.
Adam

1. Data: 2003-03-06 19:20:54

Temat: Re: Tryptyk rzymski
Od: "Brykaczek" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam.n" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Przed osadzeniem mnie prosze dokladnie przeczytac moje poprzednie posty.
> (musialem napisac tak ostro gdyz chyba gdy o to prosilem chyba tego nikt

Sadze, ze powinienes to wyslac na priva Panu Karolowi, a nie prywatna korespondencja
zasmiecac
grupe.
;oP

--
Brykaczek

1. Data: 2003-03-07 08:57:06

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

adam.n <a...@x...wp.pl>

> Adam
> ?

Papież nie posiada osobistego konta elektronicznego, przynajmnie ogólnie
znanego.

(Aż sprawdziłem wczoraj z ciekawości :)

P.

1. Data: 2003-03-07 09:00:45

Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "adam.n" <a...@x...wp.pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b49mi4$5n0$...@a...news.tpi.pl...

mozna go czesto spotkac na czacie tu: http://czat.onet.pl/login.html?CH=Od_40_lat

1. Data: 2003-03-07 09:03:01

Od: "adam.n" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-03-07 11:18:01

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

po rzuceniu okiem na <news:b486jj$d56$1@nemesis.news.tpi.pl>
eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <adam.n> wylosował takie:

> Panie Karolu

panie adamie
spokój osiągniesz
jak na tej ziemi
niedługo pociągniesz

--
masia i tosia w jednym spały domku
masia w szlafroszku a tosia w podomku

1. Data: 2003-03-07 12:07:33

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "tren R" <t...@2...antispamior.pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b49v7c$1l7l$...@n...ipartners.pl...
> panie adamie
> spokój osiągniesz
> jak na tej ziemi
> niedługo pociągniesz

- nie mow tak, bo tenużytkownik jeszcze to na poważnie wezmie. On naprawdę ma jakies
zaburzenia schizofreniczne i to
przypade nie jakis szczegolny. Delikatne zarty w stosunku dio niego!!!!!

1. Data: 2003-03-07 13:17:33

Od: "tren R" <t...@2...antispamior.pl> szukaj wiadomości tego autora

po rzuceniu okiem na <news:b4a1qu$396$1@aquarius.webcorp.pl>
eksplorując zasobnik z wyrazami, osobnik <d.v.> wylosował takie:

> - nie mow tak, bo tenużytkownik jeszcze to na poważnie wezmie. On
> naprawdę ma jakies zaburzenia schizofreniczne i to przypade nie jakis
> szczegolny. Delikatne zarty w stosunku dio niego!!!!!

a może by go gdzies zamknąć?!
(uzytkowniku nie bierz tego na poważnie!!)

--
TRENER
Turbo Redundant Electronic Networking Equipment Register

http://trener.blog.pl

1. Data: 2003-03-07 13:51:12

Od: "davido" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam.n" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Panie Karolu

Ciekawe, dlaczego wysłałeś ten list właśnie tutaj? Najprawdopodobniej
leczysz flustracje ciężkiego okresu dojrzewania (kiedy nikt pewnie nie
zwracał na ciebie uwagi), publikując pseudo-prywatną korespondencję na forum
ogólnym??

> jak juz dokladnie to chyba opisalem, zadne ofiary nie sa juz
> wiecej potrzebne,gdyz ruznorodnosci mamy juz pod dostatkiem,

Zanim sięgniesz po ostatnią książkę Ojca Świętego (na pewno nie miałeś jej
jeszcze w ręce), proponuję zaprzyjaźnić się ze słownikiem ortograficznym.

> myslalem

nie - tylko ci się zdawało :)

ze w
> telewizji uslysze dzisiaj cos innego a nie pchwale poswiecania wlasnych
> dzieci.

Widocznie jesteś za prosty, żeby zrozumieć czym jest dla człowieka
poświęcenie.

> Rozumiem co moze przezywac kazdy ksiadz katolicki czyli osoba ktora
> aby sie normalnie ozenic musi przejsc na protestantyzm lub prawoslawie,

Próbujesz mówić o czymś, o czym najwidoczniej nie masz pojęcia - teraz już
wiem, dlaczego nikt nie słuchał cię w dzieciństwie.

gdyz
> jezeli tego niezrobi jego kobieta musi naprzyklad grac w pornolach ze
> zwierzetami.(Poprostu musieli oboje cierpiec)

Noooo nieeeee - tutaj to już zaczynasz troszkę koloryzować. Korzystając z
okazji ponownie odsyłam do słownika.

> Przed osadzeniem mnie prosze dokladnie przeczytac moje poprzednie posty.

Szkoda czasu - tylko po tym, co napisałeś już można postawić wstępną
diagnozę :)

> (musialem napisac tak ostro gdyz chyba gdy o to prosilem chyba tego nikt
> Panu jeszcze nie przekazal.
> Adam

Przepraszamy - tym razem przekażemy niezwłocznie. Jak będziesz chciał
przekazać coś prezydentowi Stanów Zjednoczonych albo po prostu zaprosić do
siebie na weekend ET - nie krępuj się - pisz do nas śmiało.

dav

Komputer, komputer, a pomyśleć, że wszystko
zaczęło się od koła
Dawid Żółkiewicz ... z...@t...pl ,,,
GG: 2135005 (o-o)
----------------------------------------ooO-(_)-Ooo-

1. Data: 2003-03-07 18:49:54

Od: "Brykaczek" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adam.n" napisał w wiadomości:
> Moze zna ktos adres internetowy Pana Karola,prosze na priva

A moze przejdziesz sie na parafie i powiesz co Ci lezy na sercu?
;-P

--
Brykaczek

Dlaczego kobiety to plotkarki