MAMY LOKAL

1. Data: 2003-03-06 20:09:42

Temat: MAMY LOKAL
Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

HE MAMY LOKAL. Na przekór zazdrośnikom, złośliwcom i innym specom od siedmiu boleści.
Mamy LOKAL na własność, i to w pełni za
darmo!
Nawet tu święte Łoburzenie nie pomogło, szczególnie od tych którzy się śzczycą
tytułem terapeuta, coś tam, coś tam. Kochani
przegraliście, cholerne zaparcie się siebie i cholerny upór zwyciężyły. MAMY WRESZCIE
TĄ ŚWIETLICĘ dla najuboższych,
niechcianych, niekochanych. To będzie ich raj. Ba, nawet 8 komputerków już mamy ze
szwajcarii! I nie pomogły "pseudo-szczere
rady psudo-życzliwych duszyczek". I wprowadzę to, co uznam za stosowne, bo w to
wierzę i już.
Na prawdę, się ogromnie cieszę. Warto czasem być cholernie upartym i dążyć do celu,
jeśli się wie, że to jest dobre.
Działalność, będzie aktualizowana na stronie www. Dziękuję tym wszystkim życzliwym,
którzy podrzucali ciekawe nazwy i
dziękuję złośliwcom, dzięki wam zwiększała się motywacja i upór. Pozdrówka.

1. Data: 2003-03-06 20:39:27

Temat: Re: MAMY LOKAL
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v.:
> Na prawdę, się ogromnie cieszę. Warto czasem być
> cholernie upartym i dążyć do celu, jeśli się wie, że
> to jest dobre.
^^^^^^^^^^^^^^

Nie wychwalaj dnia przed zachodem Slonca. :))

Czarek

1. Data: 2003-03-06 21:01:22

Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "cbnet" <c...@w...pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b48ccd$90q$...@n...onet.pl...

> Nie wychwalaj dnia przed zachodem Slonca. :))

jest juz po wszystkim, bylem dotykalem, klusze sa, juz po oficjalnym oddaniu. troche
optymizmu ludzie.:]

1. Data: 2003-03-06 21:08:37

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v.:
> jest juz po wszystkim, bylem dotykalem, klusze sa, juz
> po oficjalnym oddaniu. troche optymizmu ludzie.:]

Cos optymistycznego: jesli w ten sposob przyczynisz sie
do wygrzebania sie z 'bagna' chocby jednego sprawiedliwego,
to caly Twoj wysilek, liczac tez ewidentne bledy ktorych
konsekwencje najwyrazniej jestes gotow poniesc, nie powinien
pojsc na marne. ;))
To nie malo - niektorzy przez cale swoje zycie nie osiagaja
nawet czesci tego co Ty masz okazje osiagnac... chociaz
mozna ew. dyskutowac nad efektywnoscia Twego dzialania
(tzn stosunkiem: efektu do wysilku jaki sie podejmuje). :]

Wielki, bezwzgledny upor sam w sobie nie jest zly, ale pod
warunkiem ze potrafi sie odpuscic w pewnych sytuacjach
- w innym razie staje sie zwykla wada. ;)

Ogolnie - jest niezle MZ jak na razie. :)

Czarek

1. Data: 2003-03-06 21:37:57

Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "cbnet" <c...@w...pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b48dkn$cb7$...@n...onet.pl...

> To nie malo - niektorzy przez cale swoje zycie nie osiagaja
> nawet czesci tego co Ty masz okazje osiagnac...

bez przesady - wezmy np. kotanskiego marka, ohojską, dalej samego karola wojtyle,
diane (tez!), matke terese , owsiaka (za
ktorym osobiscie nie przepadam) itd...genialni
tu nie chodzi o okazje, tu chodzi o to, ze na prawde warto. dawanie jest o wiele
przyjemniejsze niz branie, a widziec, jak ci
sie ksztaltuje owoc. przyznaje sie bez bicia, ze zazdroszcze tak dobrzee zorganizow.
spolecznosci w niemczech; wlk.bryt.

> mozna ew. dyskutowac nad efektywnoscia Twego dzialania

w tym kraju za duzo sie dyskutuje a za malo robi, to chyba taka nasza mentalnosc...

> Wielki, bezwzgledny upor sam w sobie nie jest zly, ale pod
> warunkiem ze potrafi sie odpuscic w pewnych sytuacjach
> - w innym razie staje sie zwykla wada. ;)

bez determinacji, mozna wyleciec z pierwszego zakretu!

1. Data: 2003-03-06 23:34:57

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v. wrote:
> [...]
> tym wszystkim życzliwym, którzy podrzucali ciekawe nazwy i dziękuję
> złośliwcom, dzięki wam zwiększała się motywacja i upór. Pozdrówka.

Gratuluję!!!!!!!!!!!!
(ale o co chodzi? Coś pisałeś o jakiejś Świetlicy - to to? :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-07 06:31:09

Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "tycztom" <t...@N...waw.pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b48mi1$9q3$...@o...sierp.net...

> Gratuluję!!!!!!!!!!!!
> (ale o co chodzi? Coś pisałeś o jakiejś Świetlicy - to to? :)

Było tu kilka tygodni temu prosiłem o logo ale dla innej akccji, zresztą zaczynamy
też 22 marca, jeden z uzytkownikow tej
grupy zrobił IDEALNE logo, jest w użyciu; pozniej pojawila sie prosba o nazwe dla
swietlicy dla dzieci i mlodziezy z rodzin
najubozszych, patologicznych, nieudolnych wychowawcz, dzieci ulicy, z niepelnych
rodzin itd. Pozniej pojawilo sie troche
zarzutow w moim kierunku ze cos zle, ze tamto owamto, ale gdyby czlowiek chcial
sluchac pesymistow, to pewnie nic by wzyciu
nie zdzialal. tak, to to - to o tej swietlicy!

1. Data: 2003-03-07 06:57:34

Od: g...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
niepelnych rodzin itd. Pozniej pojawilo sie troche
> zarzutow w moim kierunku ze cos zle, ze tamto owamto,
tak, to to  - to o tej swietlicy!

Żadne tamto-owamto. Był krytykowany przez grupowiczów pomysł ściągania do
świetlicy przestępców z wyrokami karnymi, prosto z domów poprawczych i
więzień / być może na przepustkach :)/ i zatrudniania ich jako "pomocy
wychowawczych" dla dzieci uczęszczających do tej świetlicy. Odnosiliśmy
wrażenie, że o pomyśle nic nie wiedziała Rada Osiedla, Kuratorium i
Ministerstwo Sprawiedliwości oraz rodzice, którzy przyprowadzą tam swoje
dzieci, a pomysłodawca jest całkowicie zielony co do negatywnych skutków
swojego szokującego projektu, dla rozwoju psychicznego tych dzieci. Mieliśmy
też przeświadczenie, że nie ma On zamiaru poinformować o tym wyżej
wymienionych, a nabór "pomocy wychowawczych" urządzić drogą łapanki spod sklepu
monopolowego :).
Goldie

1. Data: 2003-03-07 07:35:30

Temat: Re: MAMY LOKAL [html]
Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wysyłam w htmlu, bo wytłuszczam niektóre rzeczy.

|--> <g...@o...pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:7...@n...onet.pl

Ponieważ twoje posty są na wyjątkowo niskim poziomie, a twoje rozumowanie zdaje sie
być takie same jak pijaczka przy przydrożnej budce z piweem, posłużę się jezykiem
który powinnaś zrozumieć.
Prośba. Jeżelio nie masz nic wartościowego do powiedzenia, to nie zatruwaj postu
swoim smrodem, że już tak ci to powiem wprost!
I nie wmawiaj mi tego, czego nie powiedziałem. To ze nie rozróżniasz swoich chorych
domysłów i urojen od cudzych wypowiedzi to już twój problem, dodajesz sobie swoje
bajeczki i myślisz ze to cudze wypociny. To że masz problemy z logicznym
rozumowaniem to to też twój problem, sądziłem że logicznym jest że sprawy papierowe,
kwalifikacje, dokumentacja, zezwolenia to sprawy, o których nawet nie ttrzeba
wspominać, ale jak widać nie załapałaś. Zanim zaczniesz więc atakować, usiądź i
pomyśl trochę zanim zaczniesz bezmyślnie klepać w klawiaturę.

Odnosiliśmy
> wrażenie, że o pomyśle nic nie wiedziała Rada Osiedla, Kuratorium i
> Ministerstwo Sprawiedliwości oraz rodzice, którzy przyprowadzą tam swoje
> dzieci, a

Jakie my, konkretnie; Jakie my?
Powiem ci że g... mnie twoje domysły obchodzą, zanim zaczniesz pluć jadem, to
zastanow sie w jakim kierunku to robisz. Każdy sądzi wg siebie, to że ty zabierasz
sie za rzeczy o których nie masz zielonego pojęcia, nie znaczy że ktoś też tak robi.

Nie mam ochoty z tobą dyskutować, więc nawet się nie wysilaj na jakąkolwiek
odpowiedz.

> [...]
> wymienionych, a nabór "pomocy wychowawczych" urządzić drogą łapanki spod sklepu

Znowu jakie myśleliśmy? - kto myśleliśmy? - komisja?trójca? kto? co reprezewntujesz
jakieś wyższe światy?

Wiesz co, ty chyba ta blondynka z kawałów jesteś, jeśli myślisz, że cokolwiek sie
dzieje bez przygotowania merytorycznego i braku odpowiedniej kary. I to blondynka
wśród blondynek!

A tak po za tym to miłego dnia

1. Data: 2003-03-07 07:36:32

Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora