MAMY LOKAL

1. Data: 2003-03-09 17:16:13

Temat: Odp: Prezent dla Patrycji =====> Re: MAMY LOKAL
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

...z Gormenghast
> A d.v. uważasz za fachowca?

w tej kwestii/skoro się tym zajmuje/ na pewno jest większym fachowcem niż
ja...

>... Grzegorza d.v. - który chce wychowywać dzieci.

ok pewną bitwę wygrałeś /ale tą w której ja nie do końca brałam udział/
pamiętaj jednak że ja nie popierałam samego d.v. (nie twierdzę teraz że na
niego naskakiwałam, starałam się być co do jego osoby ~neutralna i
skoncentrować się na projekcie, myślę że to akurat mi się udało..) -ale
pomysł resocjalizacji...
i bez względu na to kim jest d.v. (jaki jest..) dalej uważam to co uważałam
o tym projekcie.

[...]

:(

mogę tylko powiedzieć /nie wiem sama po co/ że nie pozwalamy dzieciom (np)
przeklinać podczas gdy sami to robimy... pewna analogia jest...

> Może jednak zastanowisz się nad inną możliwością?

chyba nie...
satanista też może być ekspertem od spraw Kościoła...
na łamach tej grupy chyba jednak on wie najwięcej na ten temat:(

> pozdrawiam
> wszystkich naiwnych też

nigdy nie twierdziłam że nie_jestem naiwna :(

ale pomysł resocjalizacji "złych" dalej uważam za ~niezbędny

p.

1. Data: 2003-03-09 17:18:58

Temat: Odp: MAMY LOKAL
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

g...@o...pl

> TEN, kto przede wszystkim posiada materialne środki do życia. W drugiej
> kolejności ten, który może sobie kupić potrzebne mu narzędzia pracy,
choćby tę
> przykładową farbę do pomalowania świata na różowo ;). O dobrych chęciach
sile
> ducha już nawet wstyd pisać, bez spełnienia dwóch powyższych warunków.
> Pozdrawiam serdecznie

czy jesteś ślepa czy tylko udajesz?
w moich oczach przegrałaś.. ale to pewnie nie ważne

1. Data: 2003-03-09 17:26:45

Temat: Re: Prezent dla Patrycji =====> Re: MAMY LOKAL
Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a książeczkę o polskich ludożercach poczytałaś? masz ją w wersji full. Żałośni
ludzie, którzy wszystko biorą śmiertelnie
poważnie, oj żałośni cci....
Ps. To nie do ciebie,

1. Data: 2003-03-09 17:40:27

Temat: NIE CHCĘ JUŻ PREZENTÓW(dzień kobiet był wczoraj) :(( RE:Prezent dla Patrycji Nr 2
Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nie w porządku że traktujecie mnie jak marionetkę. czemu właśnie ja??
to wy macie coś do siebie na wzajem i to wasza sprawa

ja widzę co się dzieje i uważam że postawa goldy czy coś jest żałosna i
tyle, a najbardziej żałosne jest to że taką postawę reprezentuje tzw.
"większość"
ona może mnie atakować bo ma do tego podstawy ale czemu wy?

;(

1. Data: 2003-03-09 17:45:55

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "patrycja." <p...@K...pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b4fucd$6re$...@a...news.tpi.pl...
> to nie w porządku że traktujecie mnie jak marionetkę. czemu właśnie ja??
> to wy macie coś do siebie na wzajem i to wasza sprawa

masz rację! na sobie masz przykład jak to z osoby niewinnej, robi się idiotę
dosłownie. nie zrobiłaś nic, a wszyscy po
tobioe jeżdż jakbys conajmniej =była jakimś mordercą. teraz rozumiesz tą kulturkę?
najpierw zrobili sobie ze mnie kozła
ofiarnego, a teraz z ciebie - chociaż nie wypoiedziałs nic strasznego - taka to już
mentalność coniektórych, zaczynają się
czepiać, nawet koloru cienia, który daje twoja lampka nocna. Mojas rada; nie traktuj
tej frupy poważnie; to tylko literki na
ekranie, które zapewniam cie - w razie potrzeby nawet ci nie pomogą.
trzymaj sie ciepło.

1. Data: 2003-03-09 17:54:47

Od: "patrycja." <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"...nie ma nikt takiej wiary
w ludzi, cały ten świat..."

cholera, i po co?

THE END :(

1. Data: 2003-03-09 18:10:51

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "patrycja." <p...@K...pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b4fvbh$auq$...@a...news.tpi.pl...
> "...nie ma nikt takiej wiary
> w ludzi, cały ten świat..."
> cholera, i po co?

to śpiewała znakomita IRA, nie wiem czy pamiętasz ten zespół z czasów, kiedy byli na
TOPIE!

1. Data: 2003-03-09 18:34:28

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja." w news:b4fsv3$11i$1@atlantis.news.tpi.pl...
/.../

> ok pewną bitwę wygrałeś

Och nie!;). Z pewnością przyświcają nam inne cele, a już na pewno moim
nie jest wygrywanie bitew. Wg mnie każdy nowy UGD ma prawo do
swego zaistnienia tutaj, a prawem innych UGD jest odczytywać motywacje
tych pierwszych i w razie sieciowego awanturnictwa, dociekać jego
przyczyn z jednej strony a obnażać z drugiej. To wszystko po to, byśmy
nie grzęźli w nieskończonych ilościach pokrętnych interpretacji (choć każdy
ma do własnej prawo a nawet obowiązek jej stworzenia) prowadzących do
chaosu. Jednym chaos służy dobrze, ale innym źle. Nie wszyscy posiadają
wystarczająco wykształcone mechanizmy obronne (patrz dzieci jakie wg
deklaracji chciał wychowywać d.v.), i nie dostrzegają, że upowszechnianie
chorych projektów jest społecznie szkodliwe.

Moim celem było tu jedynie przybliżenie procesów myślowych d.v.,
demonstrowanych przez niego w innym pokoju tej samej sieci, gdzie
wydawało mu się bezpodstawnie, że jest niewidzialny jak we własnej
łazience. I jest to ciekawy eksperyment, oświetlający jego naturę.

Nie wiem i nie wnikam w to, jaki jest dolny graniczny wiek krytycyzmu
w odniesieniu do kontaktu z wzorcami. Wiem, że upadek autorytetow
jest zjawiskiem powszechnym, a na jego tle ujawniają się najrozmaitsze
postacie typu socjopatycznego, pragnące również zaistnieć w sensie
medialnym (sieciowym). I właśnie w ten sposób rozpoczyna sie proces
degradacji wartości o jakich anonimowy d.v. nie ma bladego pojęcia.
Natomiast pilnie obserwują to najmłodsi słuchacze tego forum, szukający
dla siebie silnych wzorców postepowania.

> i bez względu na to kim jest d.v. (jaki jest..) dalej uważam to co uważałam
> o tym projekcie.

"Ten" projekt jest fikcją tak samo jak LOKAL jest fikcją - myślę, że dla wszystkich
jest to już jasne. Człowiek o takim słownictwie i horyzontach nie jest władny
przebić się ponad anonimowość w sieci, gdzie może bajdurzyć o czymkolwiek.

> :(
>
> mogę tylko powiedzieć /nie wiem sama po co/ że nie pozwalamy dzieciom (np)
> przeklinać podczas gdy sami to robimy... pewna analogia jest...

Mów za siebie Pat. Ja za siebie powiem, że żyję pogodnie i skutecznie bez
jakiegokolwiek przeklinania - jako i wychowane przeze mnie dzieci.

> nigdy nie twierdziłam że nie_jestem naiwna :(

Takie Twoje prawo. Takie prawo wszystkich ludzi, szczególnie tych, którzy
się kształtują sami lub z czyjąć pomocą. Dobrze by było aby tą pomocą
nie były jednak środowiska kryminogenne.

> ale pomysł resocjalizacji "złych" dalej uważam za ~niezbędny
>
> p.

Pozdrawiam
All

1. Data: 2003-03-09 18:56:07

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b...@g...h296fc5bb.invali
d...

o jezuuuuuu! bo ci sie zmarszki porobią od tej poważności i zator w serduchu zrobi.

ja jako osobnik ktory nie ma bladego pojęcia a ty jako osobni ktory ma blade pojęcie.
Niesamowicie odkrywcze. Z bladością ci
do twarzy. Co z tym PLNKIEM, ktory mi obiecales/as ?

> Mów za siebie Pat. Ja za siebie powiem, że żyję pogodnie i skutecznie bez
> jakiegokolwiek przeklinania - jako i wychowane przeze mnie dzieci.

I daj bioże ci zyc w tej sielance, jak pan kochanowski ze swoją niezwykłą Orszulką.
żyj sobie w świecie bajek i baśni, jha
ziostaję tu, na smietnisku!

1. Data: 2003-03-09 19:31:37

Temat: Re: MAMY LOKAL
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

patrycja:
> w moich oczach przegrałaś.. ale to pewnie nie ważne

Litosci, nie pograzaj sie. :D

A ocenia rzeczywistosc, nie Ty. ;D

Czarek

Tryptyk rzymski