MAMY LOKAL

1. Data: 2003-03-07 07:46:09

Temat: Re: MAMY LOKAL
Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> <g...@o...pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:7...@n...onet.pl

> [...]
> więzień / być może na przepustkach :)/ i zatrudniania ich jako "pomocy
> wychowawczych" dla dzieci uczęszczających do tej świetlicy. Odnosiliśmy
> wrażenie, że o pomyśle nic nie wiedziała Rada Osiedla, Kuratorium i
> Ministerstwo Sprawiedliwości oraz rodzice, którzy przyprowadzą tam swoje
> dzieci, a pomysłodawca jest całkowicie zielony co do negatywnych skutków
> swojego szokującego projektu, dla rozwoju psychicznego tych dzieci. Mieliśmy
> też przeświadczenie, że nie ma On zamiaru poinformować o tym wyżej
> wymienionych, a nabór "pomocy wychowawczych" urządzić drogą łapanki spod sklepu

Jecze dodam coś od siebie - przez takich opomocowych jak ty Kotański nie zdążył
otworzyć kilkunastu placówek dla bezdomnych,
bo bez przerwy im coś nie odpowiadało, albo nie takie kafelki, albo o jeden kibel za
mało, albo kuchnia niewymiarowa;
wychodziło na to ze lepiej byc bezdomnym i spać po parkach, klatkach, niż w troche
bardziej przytłoczonych warunkach ale
godnie na łóżku w spokoju i z godnnym posiłkiem. tylko szkoda że tacy pomocowi, nie
oferowali nic.

1. Data: 2003-03-07 08:11:05

Temat: Re: MAMY LOKAL [html]
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v.:
> ... I to blondynka wśród blondynek!

Ty dv to teraz pokazales wyraznie ze nawet przy blondynce
Twoja praktyczna skutercznosc czytania tekstu ze zrozumieniem
wyglada przerazajaco bladziutko. :)))))))

Chodzilo _wylacznie_ o Twoj _chory_ pomysl wykorzystywania
w swietlicy przestepcow jako wychowawcow dzieci - mlocie_jeden. :))))))

Ten sposob niby-resocjalizacji przestepcow skrytykowala mania
oraz golda, zas cbnet (czyli ja w mojej skromnej osobie :))
podkreslil (gromko) ze w tej sprawie panie maja absolutna racje. :)

A teraz przemysl to co napisales raz jeszcze i nie podniecaj sie
na prozno swoimi wymyslami. :)

Czarek

1. Data: 2003-03-07 08:28:21

Od: " d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "cbnet" <c...@w...pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b49k56$ies$...@n...onet.pl...

> w swietlicy przestepcow jako wychowawcow dzieci - mlocie_jeden. :))))))

Z kim i o czym i w jakim celu dyskutuję? - szkoda czasu na bzdety. Jest tyle
ciekawych ludzi. Milego dnia.

1. Data: 2003-03-07 08:36:39

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v.:
> Milego dnia.

Wzajemnie! :)))))))

Czarek

1. Data: 2003-03-07 08:54:35

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości/;:b48mi1$9q3$...@o...sierp.net...

> Było tu kilka tygodni temu prosiłem o logo ale dla innej akccji, zresztą
zaczynamy też 22 marca, jeden z uzytkownikow tej
> grupy zrobił IDEALNE logo, jest w użyciu; pozniej pojawila sie prosba o
nazwe dla swietlicy dla dzieci i mlodziezy z rodzin
> najubozszych, patologicznych, nieudolnych wychowawcz, dzieci ulicy, z
niepelnych rodzin itd. Pozniej pojawilo sie troche
> zarzutow w moim kierunku ze cos zle, ze tamto owamto, ale gdyby czlowiek
chcial sluchac pesymistow, to pewnie nic by wzyciu
> nie zdzialal. tak, to to - to o tej swietlicy!

Jesteś wielki!!! Jeszcze raz GRATULUJĘ!!!
Nie wiem czym się kierowałeś, ale w moim (cholern.. ciężkim życiu liczy się
determinacja, determinacja i jeszcze raz determinacja). Albo idę do porzodu
albo się cofam. Jeżeli robisz coś dla kogoś (pomagasz komuś), to idziesz do
przodu jak BURZA - takie jest moje zdanie.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-07 09:01:22

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> Mieliśmy też przeświadczenie, że nie ma On zamiaru poinformować o tym
> wyżej wymienionych, a nabór "pomocy wychowawczych" urządzić drogą łapanki

O Dżizuuusie!! Dreszcze mną .... brrr
d.v., to prawda? (nie to żeby komuś nie wierzył, nie śledziłem poprzednich
wątków), być może ja jestem zielony i się na tym nie znam, ale pomyślałeś o
tych dzieciakach? Jeżeli chodzi o pomoc ludziom którzy zeszli na ścieżkę
przestępczą, to jestem ZA, ale na Boga, przestępca, to chyba nie najlepszy
Pedagog?

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-07 09:22:18

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "tycztom" <t...@N...waw.pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b49nbs$rqu$...@o...sierp.net...
Albo idę do porzodu
> albo się cofam. Jeżeli robisz coś dla kogoś (pomagasz komuś), to idziesz do
> przodu jak BURZA - takie jest moje zdanie.

chociaż jeden/jedna, która poprawnie odczytał/a ten prosty tekst. dzieki.

Ps. Co im do glowy ludzie z tymi kryminalistami strzeklio . Osoba osadzona w
więzieniu nie koniecznie musi być od razu jakimś
morderxcą numer 1. O resocjalizacji wiezniow, osadzonych nie słyszeliscie? - Cholera
czy to magia telewizji sie odzywa, a
dokladnie program cela (tego chyba juz nie ma)? Nie wiem, przecież obecni tu spece
powinni pamietac swoje praktyki w
więzieniach, zakładach...tylko odpowiednie podejście... - Pewnie, jak się do nich
wchodzi A CO TO JA NIE JESTEM, i pokazuje
się wielkie oburzenie i zdziwienie na każdym kroku, nie daj boże strach to się nie
dziwię że potrafią zjeść.
Pozdrawiam.

1. Data: 2003-03-07 09:27:51

Od: "Melisa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " d.v." <o...@o...pl> napisał:

> HE MAMY LOKAL. (..)

Moje gratulacje! :) Owocnej pracy zycze. I kilku "zlosliwcow", skoro daja Ci
naped do dzialania ;)

Co do zatrudniania "przestepcow" - ogladales "Bandyte"? Piekny film.

Melisa

1. Data: 2003-03-07 09:35:07

Od: "d.v." <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

|--> "Melisa" <m...@p...onet.pl> długo siedział, zanim napisał w
wiadomości/;:b49omp$d65$...@z...man.szczecin.pl...
> Użytkownik " d.v." <o...@o...pl> napisał:

> Co do zatrudniania "przestepcow" - ogladales "Bandyte"? Piekny film.

Nie, jakoś nie luvię filmów kryminalnych i sensacyjnech - bardzo mącą. ale to moje
zdanie. dzxieki

1. Data: 2003-03-07 10:18:26

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

d.v. wrote:

> chociaż jeden/jedna, która poprawnie odczytał/a ten prosty tekst. dzieki.

Wątpisz w moją płeć? :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Tryptyk rzymski
Dlaczego kobiety to plotkarki
testy psychometryczne - prosba
czy stres ma duży wpływ na mase ciała ?