Trytoma

21. Data: 2005-12-17 08:21:22

Temat: Re: Trytoma
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:do0eb9$hlg$1@inews.gazeta.pl mirzan
<m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Jak posiejesz w poniedziałek, to wiosna przychodzi
> szybciej.Najlepiej pracę zaczynać w poniedziałek.

Hejka. Tradycyjnie wszystkie prace (siewy, zbiory itp.) staram się
rozpoczynać we środy lub soboty. :-) To chyba jest taki zwyczaj obowiązujacy
na polskiej wsi.
Pozdrawiam ruralizacyjnie Ja...cki

22. Data: 2005-12-17 10:35:53

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Hejka. Tradycyjnie wszystkie prace (siewy, zbiory itp.) staram się
> rozpoczynać we środy lub soboty. :-) To chyba jest taki zwyczaj obowiązujacy
> na polskiej wsi.
>                    Pozdrawiam ruralizacyjnie Ja...cki

Godna podziwu szybkość i organizacja pracy na tej wsi-w środę zacząć
a w piątek skończyć.Muszę się tego nauczyć.
Pozdrawiam.Mirzan

23. Data: 2005-12-17 12:12:09

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:6785.00000002.43a3ea08@newsgate.onet.pl mirzan
<l...@o...pl> napisał(a):

> Godna podziwu szybkość i organizacja pracy na tej wsi-w środę
> zacząć a w piątek skończyć.Muszę się tego nauczyć.

Hejka. O zakończeniu przecież nie wspominałem. :-) Jak wiadomo "finis
coronat opus".
Pozdrawiam analitycznie Ja...cki

24. Data: 2005-12-22 06:30:00

Od: "Anna Kwiecińska" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Warto to mieć?

Warto, choćby z jednego tylko powodu: jest piękna!
Anka

> Janusz

Ogrod lesny - jak sie do tego zabrac (dlugie)
Income for life
Cebulki tulipanów
[spam] Obrazy olejne - www.obrazyolejne.com.pl
jak dlugo trzeba karmic myszy?