Re: Trzaskowski - POspolity

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 12 Jul 2020 20:00:25 -0700 (PDT)
<c...@g...com>
<5f099b0d$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<e...@g...com>
<5f09a7d9$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5f09bd1d$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5f0a34f9$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5f0b0fdc$0$539$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Trzaskowski - POspolity
From: m...@g...com

> SKOro tak twierdzisz to siem juz nie muszem ograniczac [cham-owac] ;)
> Marudzisz jak -nieprzymierzajonc- baba ;P

Parę osób wytknęło ci tu zwykłe chamstwo, więc nie usprawiedliwiaj się
jakimś wyimaginowanym lewactwem, nie projektuj w tak prostacki sposób.
Jeśli chcesz wyjść z twarzą oczywiście. A tym bardziej nie chwytaj się
kół ratunkowych podrzucanych przez "przyjaciół" w postaci rzekomego
eksperymentu, bo wiesz, jak to jest - tonący brzytwy się chwyta.
---
O wyjsciu z twarzom myslom przede wszystkim KObietki, tak juz majom, mnie to wisi ;P
Chamstwo w innych widzom zazwyczaj chamy, szczegolnie jesli rzucajom menchem
przy byle POdraznieniu ich ego, lewactwo bardzo chcialoby POzostac w cieniu
wyimaginowanych POjenc i swoje robic z ukrycia, tak od zawsze ma ich patron,
"projektujoncy" caly swiat na swojom modlem. KOl ratunKOwych rzucanych przez
przyjaciol jak najbardziej siem POwinno chwytac zwlaszcza jesli to nie brzytwy
tylKO trzezwa ocena sytuacji, a zycie to jedne wielkie badanie co w Was siedzi ;)))
Masz jeszcze jakies proPOzycje nie do zaakceptowania? Czy POjdziesz w zaparte? ;P
Szczerze wsPOlczujem takiego nagromadzenia nietrafnosci czyli kulom babo w plot! ;)
Ostatnia fraza to zebys przypadkiem nie odpuscil[a]! Dawaj! Teraz ty na warsztat! ;P