Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.

1. Data: 2020-07-08 23:49:42

Temat: Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-08 10:25, FEniks wrote:
> W dniu 08.07.2020 o 10:04, XL pisze:
>> https://m.telewizjarepublika.pl/michal-dzieba-tak-za
zywalem-narkotyki-z-rafalem-trzaskowskim,61267.html

> Michał Dzięba:
>
> "- W międzyczasie byłem też badany przez biegłego psychiatrę, który
> stwierdził że jestem stabilny, nie mam omamów i wypowiadam się
> wiarygodnie*. 2 biegłych psychiatrów w tym szef Polskiego Towarzystwa
> Psychiatrycznego, nie zdefiniowało żadnej choroby psychicznej u mnie*-
> podkreślił."
>
> Może powinien zmienić psychiatrę?
>
> Swoją drogą Trzaskowski musi być naprawdę czysty jak łza, skoro "takie
> działa" na niego wytaczają.
>
> Niech się lepiej Duda ze swoich ułaskawień wytłumaczy. Pedofilofil.

> [...]

//ale, to siem ofiara dopominala tego ulaskawienia... to dla nie to
zrobil...

2. Data: 2020-07-09 09:38:11

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.07.2020 o 23:49, Izaura pisze:
zywalem-narkotyki-z-rafalem-trzaskowskim,61267.html

> //ale, to siem ofiara dopominala tego ulaskawienia... to dla nie to
> zrobil...

No i znowu ta łatwizna wychodzi. Łatwiej ułaskawić pedofila niż wspomóc
materialnie ofiary? Przecież oczywiste jest, dlaczego się o to
dopominały, jeśli nawet. Pomijam, że formalnie to skazany występuje o
ułaskawienie, nikt inny.

Ewa

3. Data: 2020-07-10 03:06:46

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-07-09 09:38, FEniks wrote:
> [...]
> materialnie ofiary? Przecież oczywiste jest, dlaczego się o to
> dopominały, jeśli nawet. Pomijam, że formalnie to skazany występuje o

to ulaskawienie dotyczylo zakazu zblizania siem, jedynie... calom kare
sprawca odbyl...

//tego nie wiem, czy tylko sprawca wystempuje...

4. Data: 2020-07-10 17:33:35

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10.07.2020 o 03:06, Ilona pisze:
zywalem-narkotyki-z-rafalem-trzaskowskim,61267.html

> to ulaskawienie dotyczylo zakazu zblizania siem, jedynie... calom kare
> sprawca odbyl...

To wiadomo, ale to niczego nie zmienia.

> //tego nie wiem, czy tylko sprawca wystempuje...

Mogą też bliscy jak się okazuje, ale przymus ekonomiczny to nigdy nie
jest dobry doradca, niestety.

Ewa

5. Data: 2020-07-10 21:32:55

Temat: Re: Trzaskowski - POspolity
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

przymus ekonomiczny to nigdy nie jest dobry doradca, niestety.
---
A kto ci czy KOmuKolwiek karze sie mu POddawac? ;P
Odczuwanie i uleganie jakiejKOlwiek presji to sprawa
[wadliwego] funkcjonowania osobowosci i [takiejz]
percepcji rzeczywistosci a nie czynnikow zewnentrznych. ;)

6. Data: 2020-07-10 21:48:17

Temat: Duda
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 20:32, m...@g...com pisze:
> A kto ci czy KOmuKolwiek karze sie mu POddawac? ;P
> Odczuwanie i uleganie jakiejKOlwiek presji to sprawa
> [wadliwego] funkcjonowania osobowosci i [takiejz]
> percepcji rzeczywistosci a nie czynnikow zewnentrznych. ;)

zostaw juz Dude w spokoju, w poniedzialek bedzie szukal azylu

--
gazebo

7. Data: 2020-07-10 21:55:47

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> percepcji rzeczywistosci a nie czynnikow zewnentrznych. ;)

zostaw juz Dude w spokoju, w poniedzialek bedzie szukal azylu
A nie obawiasz siem ze ktos z brunatnych ci odstrzeli KOntrkanDudem? ;P
Na grupach juz niemal zaklady przyjmujom od czasu gdy gruchnela
wiesc ze POd tom kurteczKOm kamizele nosi, tak siem cyka ;P

8. Data: 2020-07-10 22:28:39

Temat: Re: Duda
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 20:55, m...@g...com pisze:

> [...]
> Na grupach juz niemal zaklady przyjmujom od czasu gdy gruchnela
> wiesc ze POd tom kurteczKOm kamizele nosi, tak siem cyka ;P

nie, nie obawiam sie ciebie

--
gazebo

9. Data: 2020-07-10 22:40:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Na grupach juz niemal zaklady przyjmujom od czasu gdy gruchnela
> wiesc ze POd tom kurteczKOm kamizele nosi, tak siem cyka ;P

Ale ja obawiam sie o ciebie ;)
Latwo uspic twojom czujnosc ;P

10. Data: 2020-07-10 22:44:34

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/07/2020 o 21:40, m...@g...com pisze:

> ---
> Ale ja obawiam sie o ciebie ;)
> Latwo uspic twojom czujnosc ;P

jeszcze nie siedzisz w mojej lodowce :]
--
gazebo

Nowy Wspanialy Swiat
Re: Trzaskowski - pospolity sprzedajny ćpun.
Pytanie do dziadków i ojców
postep jest
Teoretyk państwa